|
Ogłoszenie nr 560434730-N-2021
z dnia 05.08.2021 r.
Myszków: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ I
SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
DLA „BUDOWY KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ I
PRZEBUDOWĄ DRÓG GMINNYCH W UL. PRUSA, SOBIESKIEGO, SIENKIEWICZA,
MICKIEWICZA, STASZICA, REYMONTA - ETAP I” ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU
AUTORSKIEGO, W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „BUDOWA
KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ PRZEBUDOWA I
BUDOWA DRÓG WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE
OSIEDLA MIESZKANIOWEGO PODLAS – TEREN OBEJMUJĄCY OBSZAR POMIĘDZY
ULICAMI JANA PAWŁA II, PRUSA I KOŚCIUSZKI”
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527423-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540060117-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510094347-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Myszków, Krajowy numer identyfikacyjny 15139849700000,
ul. Kościuszki
26,
42-300
Myszków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(34)3132682, e-mail
zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks
(34)3135029.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ I
SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
DLA „BUDOWY KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ I
PRZEBUDOWĄ DRÓG GMINNYCH W UL. PRUSA, SOBIESKIEGO, SIENKIEWICZA,
MICKIEWICZA, STASZICA, REYMONTA - ETAP I” ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU
AUTORSKIEGO, W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „BUDOWA
KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ PRZEBUDOWA I
BUDOWA DRÓG WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE
OSIEDLA MIESZKANIOWEGO PODLAS – TEREN OBEJMUJĄCY OBSZAR POMIĘDZY
ULICAMI JANA PAWŁA II, PRUSA I KOŚCIUSZKI”
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
ZP.271.11.2020.PZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla „Budowy kanalizacji
sanitarnej i deszczowej wraz z budową i przebudową dróg gminnych w ul. Prusa, Sobieskiego,
Sienkiewicza, Mickiewicza, Staszica, Reymonta - etap I” oraz sprawowanie nadzoru autorskiego,
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej
oraz przebudowa i budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie osiedla
mieszkaniowego Podlas – teren obejmujący obszar pomiędzy ulicami Jana Pawła II, Prusa i
Kościuszki”. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji
projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
dla: a) budowy kanalizacji sanitarnej, b) budowy kanalizacji deszczowej i przebudowy lub
remontu istniejącej kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej, c) budowy dróg i przebudowy dróg
gminnych, po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej i deszczowej, o numerach 410 016S - ul.
Prusa (na odcinku od DW793 w ul. Kościuszki do ul. Sobieskiego), 410 027S - ul. Sobieskiego
(na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Prusa), 410 040S - ul. Sienkiewicza (na odcinku od
DW793 w ul. Kościuszki do ul. Sobieskiego), 410 041S - ul. Mickiewicza, 410 042S - ul.
Staszica (na odcinku od DW793 w ul. Kościuszki do ul. Sobieskiego) i 410 043S - ul. Reymonta;
2) Uzyskanie wszelkich uzgodnień branżowych, opinii, zezwoleń, decyzji administracyjnych
wymaganych przepisami prawa w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane; 3) Uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę;
4) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektowokosztorysową i
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych podczas realizacji robót
budowlanych w zakresie objętym tymi opracowaniami. 3. Przedmiot zamówienia został
dokładnie opisany w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. W związku z
art. 30 ust. 9 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował dokumentacje
projektowe i specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót budowlanych uwzględniające
potrzeby wszystkich ich użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w
szczególności ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie
tej ustawy. 5. Rodzaj zamówienia: usługi. 6. Kod CPV dotyczące zamówienia: Główny
przedmiot: - 71320000-7: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; Dodatkowe
przedmioty: - 71248000-8: Nadzór nad projektem i dokumentacją. 7. Zamawiający nie
dopuszcza: 1) składania ofert wariantowych, 2) składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie
przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3)
wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w
walucie innej niż polski nowy złoty (PLN). 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Zamawiający żąda wskazania
przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zamawiający żąda wskazania w ofercie
osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, posiadających: 1) Uprawnienia budowlane
do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym
zakresie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r.
poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im
uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza
granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220), które będą osobiście wykonywały projekt budowlany budowy lub
przebudowy dróg, oraz wykazania w ofercie doświadczenia tych osób; 2) Uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w
rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z
późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania
zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29
kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności
tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na
podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
220), które będą osobiście wykonywały projekt budowlany budowy lub przebudowy kanalizacji
sanitarnej i deszczowej, oraz wykazania w ofercie doświadczenia tych osób. 12. Wymagane dane
dotyczące wskazywanych osoby/osób i ich doświadczenia Wykonawca podaje w formularzu
oferty – załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 71320000-7 Dodatkowe kody CPV:
71248000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Termin wykonania zamówienia: 1) dla wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę: od dnia zawarcia umowy, tj. od 29.05.2021r. do dnia 10.12.2020 r.; 2) dla sprawowania nadzoru autorskiego: od daty rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych do dnia planowanego terminu zakończenia robót budowlanych, tj. do 30.11.2024 r., który w przypadku niezakończenia robót budowlanych w ww. terminie zostanie wydłużony aneksem do umowy maksymalnie do 30.11.2026 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/06/2021
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Rodzaj zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy Zakres zmiany: wykonania przedmiotu umowy dla dokumentacji projektowej wydłużony do 30.11.2021r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Sporządzenie aneksu nr 3 do umowy spowodowane jest koniecznością uzyskania regulacji stanu prawnego (oświadczeń o dysponowaniu nieruchomościami na cele budowlane) na realizację inwestycji na terenach prywatnych. Powyższe powoduje zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w zakresie opracowania dokumentacji projektowej z dnia 10.12.2020r. na 30.11.2021r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania dokumentacji był już wydłużony aneksem nr 1 do dnia 30.05.2021r. oraz aneksem nr 2 do dnia 30.06.2021r. |
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|