Ogłoszenie nr 560434730-N-2021 z dnia 05.08.2021 r.
Myszków: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ I SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH DLA „BUDOWY KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ DRÓG GMINNYCH W UL. PRUSA, SOBIESKIEGO, SIENKIEWICZA, MICKIEWICZA, STASZICA, REYMONTA - ETAP I” ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO, W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ PRZEBUDOWA I BUDOWA DRÓG WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE OSIEDLA MIESZKANIOWEGO PODLAS – TEREN OBEJMUJĄCY OBSZAR POMIĘDZY ULICAMI JANA PAWŁA II, PRUSA I KOŚCIUSZKI”
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527423-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540060117-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510094347-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, Krajowy numer identyfikacyjny 15139849700000, ul. Kościuszki  26, 42-300  Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (34)3132682, e-mail zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks (34)3135029.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ I SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH DLA „BUDOWY KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ DRÓG GMINNYCH W UL. PRUSA, SOBIESKIEGO, SIENKIEWICZA, MICKIEWICZA, STASZICA, REYMONTA - ETAP I” ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO, W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ PRZEBUDOWA I BUDOWA DRÓG WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE OSIEDLA MIESZKANIOWEGO PODLAS – TEREN OBEJMUJĄCY OBSZAR POMIĘDZY ULICAMI JANA PAWŁA II, PRUSA I KOŚCIUSZKI”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.11.2020.PZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla „Budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z budową i przebudową dróg gminnych w ul. Prusa, Sobieskiego, Sienkiewicza, Mickiewicza, Staszica, Reymonta - etap I” oraz sprawowanie nadzoru autorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz przebudowa i budowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie osiedla mieszkaniowego Podlas – teren obejmujący obszar pomiędzy ulicami Jana Pawła II, Prusa i Kościuszki”. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla: a) budowy kanalizacji sanitarnej, b) budowy kanalizacji deszczowej i przebudowy lub remontu istniejącej kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej, c) budowy dróg i przebudowy dróg gminnych, po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej i deszczowej, o numerach 410 016S - ul. Prusa (na odcinku od DW793 w ul. Kościuszki do ul. Sobieskiego), 410 027S - ul. Sobieskiego (na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Prusa), 410 040S - ul. Sienkiewicza (na odcinku od DW793 w ul. Kościuszki do ul. Sobieskiego), 410 041S - ul. Mickiewicza, 410 042S - ul. Staszica (na odcinku od DW793 w ul. Kościuszki do ul. Sobieskiego) i 410 043S - ul. Reymonta; 2) Uzyskanie wszelkich uzgodnień branżowych, opinii, zezwoleń, decyzji administracyjnych wymaganych przepisami prawa w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane; 3) Uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektowokosztorysową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych podczas realizacji robót budowlanych w zakresie objętym tymi opracowaniami. 3. Przedmiot zamówienia został dokładnie opisany w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. W związku z art. 30 ust. 9 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót budowlanych uwzględniające potrzeby wszystkich ich użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy. 5. Rodzaj zamówienia: usługi. 6. Kod CPV dotyczące zamówienia: Główny przedmiot: - 71320000-7: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; Dodatkowe przedmioty: - 71248000-8: Nadzór nad projektem i dokumentacją. 7. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert wariantowych, 2) składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN). 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zamawiający żąda wskazania w ofercie osoby/osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, posiadających: 1) Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220), które będą osobiście wykonywały projekt budowlany budowy lub przebudowy dróg, oraz wykazania w ofercie doświadczenia tych osób; 2) Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli nowsze przepisy nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte poza granicami Polski i uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220), które będą osobiście wykonywały projekt budowlany budowy lub przebudowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oraz wykazania w ofercie doświadczenia tych osób. 12. Wymagane dane dotyczące wskazywanych osoby/osób i ich doświadczenia Wykonawca podaje w formularzu oferty – załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
71248000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Termin wykonania zamówienia: 1) dla wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę: od dnia zawarcia umowy, tj. od 29.05.2021r. do dnia 10.12.2020 r.; 2) dla sprawowania nadzoru autorskiego: od daty rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych do dnia planowanego terminu zakończenia robót budowlanych, tj. do 30.11.2024 r., który w przypadku niezakończenia robót budowlanych w ww. terminie zostanie wydłużony aneksem do umowy maksymalnie do 30.11.2026 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWEJ I SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH DLA „BUDOWY KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ DRÓG GMINNYCH W UL. PRUSA, SOBIESKIEGO, SIENKIEWICZA, MICKIEWICZA, STASZICA, REYMONTA - ETAP I” ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/05/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Ecokube Sp. z o.o.,  biuro@ecokube.pl,  ul. Wólczańska 128/134,  90-527,  Łódź,  kraj/woj. śląskie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 142680.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/06/2021
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Rodzaj zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy Zakres zmiany: wykonania przedmiotu umowy dla dokumentacji projektowej wydłużony do 30.11.2021r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Sporządzenie aneksu nr 3 do umowy spowodowane jest koniecznością uzyskania regulacji stanu prawnego (oświadczeń o dysponowaniu nieruchomościami na cele budowlane) na realizację inwestycji na terenach prywatnych. Powyższe powoduje zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w zakresie opracowania dokumentacji projektowej z dnia 10.12.2020r. na 30.11.2021r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania dokumentacji był już wydłużony aneksem nr 1 do dnia 30.05.2021r. oraz aneksem nr 2 do dnia 30.06.2021r.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych