Ogłoszenie nr 560434492-N-2021 z dnia 30.07.2021 r.
Środa Śląska: PRZEBUDOWA I REMONT PUBLICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH NR 2052D I NR 2057D RELACJI PRĘŻYCE-LENARTOWICE-KSIĘGINICE (II etap)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591346-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510214490-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki, Krajowy numer identyfikacyjny 93193476200000, ul. ul. Wrocławska  2, 55-300  Środa Śląska, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 3175646(7), e-mail edyta@powiat-sredzki.pl, faks 0-71 3175649.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA I REMONT PUBLICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH NR 2052D I NR 2057D RELACJI PRĘŻYCE-LENARTOWICE-KSIĘGINICE (II etap)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
IZPO.272.19.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę i remont publicznych dróg powiatowych nr 2052 i nr 2057D relacji Prężyce- Lenartowice- Księginice (II etap) w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych . 2. Zakres robót: 2.1) w zakresie branży drogowej – długość odcinka 5,2 km: ▪ rozbiórka istniejących warstw bitumicznych nawierzchni; ▪ wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na odcinkach zlokalizowanych w miejscowościach; ▪ wykonanie koryta i warstw konstrukcyjnych dla poszerzenia nawierzchni na odcinkach szlakowych; ▪ ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej (C12/15) gr.15cm z oporem: - krawężniki bet. 15x30cm, wystające (światło 12cm); - krawężniki bet. 15x22cm, zaniżone (światło 4cm); ▪ wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki betonowej 16x16x14cm, układanych na ławie betonowej (C12/15) gr.10cm; ▪ wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni - wzmocnienie istn. podłoża - stabilizacja cementem o Rm 2,5 do 5,0MPa gr.20cm; - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5mm gr.20cm - ułożenie warstw bitumicznych ▪ wykonanie chodników oraz wjazdów z kostki betonowej typu holland gr.8cm; ▪ remont istniejących chodników oraz wjazdów z kostki betonowej typu holland (przełożenie wraz z dostosowaniem wysokościowym); ▪ wykonanie wpustów drogowych betonowych D500mm z osadnikiem gł.0,50m; ▪ czyszczenie i profilowanie istniejących rowów przydrożnych wraz z usunięciem zarośli i krzewów; ▪ wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym 0/31,5mm, szerokości 0,50m i grubości 10cm; ▪ umocnienie zjazdów na posesje kruszywem kamiennym 0/31,5mm gr.20cm; ▪ wykonanie terenów zielonych; ▪ regulacja urządzeń – w pasie wykonywanych robót, ▪ czyszczenie wraz z regulacją istniejących rowów przydrożnych przy przepustach przewidzianych do remontu oraz czyszczenie istniejącego wpustu drogowego przewidzianego do wykorzystania, 2.2) budowa nowego oświetlenia drogowego, jako kontynuację oświetlenia istniejącego, 2.3) budowa odcinków kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi wpustami ulicznymi jako odwodnienie drogi powiatowej nr 2052D w miejscowościach Lenartowice i Prężyce,

II.4) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres: 29.10.2020r. - 30.11.2021 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: --
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/10/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
BERGER BAU POLSKA SP. Z O.O.,  ,  ul. Szczecińska 11,  54-517,  Wrocław,  kraj/woj. dolnośląskie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 5247275.43 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Po zmianie umowy o kwotę 266612,84 PLN brutto- wynagrodzenie wykonawcy wynosi: - netto: 5 470 944,41 PLN - brutto:6 729 261,62 PLN


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/07/2021
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
roboty , których wartość jest mniejsza niż 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - wykonanie chodników
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty nie objęte zamówieniem podstawowym.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych