Ogłoszenie nr 560401281-N-2021 z dnia 13.01.2021 r.
Koluszki: Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym poprzez kompleksową termomodernizację budynków z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Koluszki
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym poprzez kompleksową termomodernizację budynków z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Koluszki
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538891-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500096823-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500159448-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach, Krajowy numer identyfikacyjny 59064836200000, ul. ul. 11-go Listopada  65, 95-040  Koluszki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 256 700, e-mail um@koluszki.pl, faks 447 145 840.
Adres strony internetowej (url): www.koluszki.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym poprzez kompleksową termomodernizację budynków z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Koluszki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
GIZ 271.38. (27). 2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na kompleksowej termomodernizacji 13 budynków użyteczności publicznej i zasobów komunalnych położonych na terenie Gminy Koluszki. Inwestycja podzielona jest na 7 części( zadań), które rozpatrywane będą odrębnie dla każdej z części: Część nr I obejmuje: D) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Będzelinie ul. Strażacka 16, Będzelin; W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Docieplenie stropu zewnętrznego, c) Docieplenie podłogi na gruncie, d) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, e) Modernizacja systemu grzewczego (instalacja c.o., montaż nowych grzejników z zaworami termostatycznymi, montaż pompy ciepła powietrze-woda), f) Montaż instalacji fotowoltaicznej, g) Instalacja elektryczna, h) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). i) Rozbudowa obiektu o dodatkowe pomieszczenia techniczne ( dodatkowy projekt budowlany) Część nr II obejmuje: E) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Koluszkach ul. 11 Listopada 39, Koluszki; W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, w tym ścian fundamentowych, b) Docieplenie stropu zewnętrznego, stropu drewnianego, c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) Montaż instalacji fotowoltaicznej, e) Instalacja elektryczna, f) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem ). g) Remont dachu budynku wielofunkcyjnego (niski budynek) wg. dodatkowo opracowanego projektu przez Pana Mirosława Kaźmierczaka. Uwaga: Część garażowa została wykonana i nie wchodzi w zakres realizacji. Część nr III obejmuje: J) budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. Brzezińskiej 30, W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Docieplenie stropu nad przejazdem, stropu zewnętrznego, c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) Modernizacja systemu grzewczego (modernizacja instalacji c.o. wraz z montażem termostatów, montaż kondensacyjnego kotła gazowego), e) Instalacja elektryczna, f) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). Ł) budynek administracyjny położony w Koluszkach przy ul. Brzezińskiej 32, W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie stropodachu, b) Wymiana stolarki okiennej, c) Modernizacja systemu grzewczego (węzeł cieplny, modernizacja instalacji c.o. wraz z montażem termostatów), d) Instalacja elektryczna, e) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). Część nr IV obejmuje: S) Budynek Miejskiej Biblioteki Publicznej w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 33 W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, przy gruncie, ścian piwnic, b) Docieplenie stropu pod poddaszem, c) Modernizacja systemu grzewczego (wymiana kotła atmosferycznego na kondensacyjny o lepszej sprawności), d) Montaż instalacji fotowoltaicznej, e) Instalacja elektryczna, f) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). T) Budynek Miejskiego Ośrodka Kultury w Koluszkach przy ul. 3 Maja 2, W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Docieplenie stropu nad projektorownią, stropu zewnętrznego, stropu nad starą częścią, stropu nad salą kinową i nad nową częścią, c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) Zamurowanie otworów okiennych, e) Modernizacja systemu grzewczego (kocioł gazowy kondensacyjny), f) Instalacja elektryczna, g) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). Część nr V obejmuje: U) Budynek administracyjny ZUK położony w Koluszkach przy ul. Mickiewicza 4; W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, stropu nad piętrem, stropu nad piwnicą, c) Wymiana stolarki okiennej, d) Wymiana luksferów na okna, e) Zamurowanie otworów okiennych, f) Modernizacja systemu grzewczego (kocioł gazowy kondensacyjny, modernizacja instalacji c.o. wraz z montażem termostatów, grzejniki płytowe, g) Instalacja elektryczna, h) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). Uwaga : Pokrycie dachu budynku papą termozgrzewalną oraz kominy zostały już wykonane i nie wchodzą w zakres przetargu – ( pozycje te zostały wykreślone z przedmiaru robót ). Z) budynek administracyjny w Koluszkach przy ul. Staszica 34, W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Docieplenie stropu zewnętrznego i stropodachu, c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) Modernizacja systemu grzewczego ( wymiana źródła ciepła na kondensacyjny gazowy o lepszej sprawności), e) Instalacja elektryczna, f) Montaż instalacji fotowoltaicznej, g) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). Część nr VI obejmuje: I) budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. Brzezińskiej 18, W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Docieplenie stropu zewnętrznego, c) Wymiana stolarki okiennej, d) Modernizacja systemu grzewczego (modernizacja instalacji c.o. wraz z montażem termostatów, montaż kotła kondensacyjnego gazowego), e) Instalacja elektryczna, f) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). K) budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. Partyzantów 56, W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Docieplenie stropodachu, c) Wymiana stolarki drzwiowej, d) Modernizacja systemu grzewczego (wymiana źródła ciepła na kondensacyjny kocioł gazowy o lepszej sprawności, modernizacja instalacji c.o. wraz z montażem termostatów), e) Instalacja elektryczna, f) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). L) budynek mieszkalny położony w Koluszkach przy ul. 3 Maja 18, W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Docieplenie stropodachu i stropu zewnętrznego i stropu piwnicy, c) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, d) Modernizacja systemu grzewczego (wymiana źródła ciepła na gazowe o lepszej sprawności, modernizacja instalacji c.o. wraz z montażem termostatów), montaż kotłowni gazowej, e) Instalacja elektryczna, f) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). Część nr VII obejmuje: W) Budynek Świetlicy w Regnach ul. Główna 22; W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, przy gruncie, ścian piwnic, b) Docieplenie stropu, c) Modernizacja systemu grzewczego (wymiana kotła atmosferycznego na kondensacyjny o lepszej sprawności), d) Montaż instalacji fotowoltaicznej, e) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem ). Y) budynek mieszkalny w Gałkowie Dużym przy ul. Dzieci Polskich 12, W zakres prac do wykonania wchodzi: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Docieplenie stropu nad piwnicą i nad ostatnią kondygnacją, c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) Modernizacja systemu grzewczego (wymiana na kondensacyjny gazowy o lepszej sprawności), e) Wymiana oświetlenia wewnętrznego (instalacja elektryczna), f) Montaż instalacji fotowoltaicznej, g) Prace towarzyszące ( zgodnie z projektem). 4. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w : 1) Przedmiarach robót będących załącznikami nr 8D, 8E, 8J, 8L, 8S, 8T, 8U, 8Z, 8I, 8K, 8L, 8W, 8Y do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Projektach budowlanych będących załącznikami nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. będących załącznikami nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumentacje projektowe, przedmiary oraz S.T.W. i O.R.B. zostały sporządzone przez Firmę NEON Wojciech Norberciak z siedzibą w Częstochowie przy ul. Bór 180

II.4) Główny kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45320000-6,
45331000-6,
45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta do dnia 25 lutego 2020 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3    NAZWA: Część nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ELLA Zakład Remontowo Budowlany Bronisław Gawrylczyk,  ella_sochaczew@vp.pl,  ul. Wróblewskiego 4,  96-500,  Sochaczew,  kraj/woj. mazowieckie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1425704.79 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/01/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Wprowadzenie robót zamiennych i wyłączenie z realizacji robót zaniechanych
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wprowadzenie robót dodatkowych wynikłych z błędnie przyjętych ilości robót w przedmiarach robót
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zlecenie robót dodatkowych koniecznych do wykonania i prawidłowej realizacji wynikła z błędnie przyjętych ilości robót w przedmiarach robót. W wyniku zlecenia Wykonawcy wykonania robót dodatkowych zwiększyła się wartość robót netto o kwotę w wysokości 242.247,09 PLN.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin zakończenia inwestycji i dokonania odbioru końcowego wydłużony został do dna 30 września 2020 roku
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych