Ogłoszenie nr 560558957-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.
Piekary Śląskie: Termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych w Piekarach Śląskich. Część 1 - Termomodernizacja Część 2 - Przyłącze kanalizacyjne.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: projekt nr UDA-RPSL.04.03.01-24-067B/18-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IV „Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 4.3. „Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej”, Poddziałanie 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563416-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540140839-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510172778-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Bytomska  84, 41-940  Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 939 379, e-mail um@um.piekary.pl, faks 32 287 22 69.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych w Piekarach Śląskich. Część 1 - Termomodernizacja Część 2 - Przyłącze kanalizacyjne.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
BZP.271-32/IG/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - TERMOMODERNIZACJA a)Branża budowlana 1.Ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej gruntu z izolacją przeciw wilgociową – ok. 340 m2. 2.Izolacje pionowe ścian fundamentowych poniżej gruntu płytami ze sztywnej pianki polistyrenowej gr. min. 15 cm (polistyren ekstrudowany) – ok. 340 m2. 3.Odtworzenie nawierzchni z kostki – ok. 240 m2. 4.Ocieplenie ścian cokołu przez przyklejenie płyt styropianowych min. gr. 15 cm (polistyren ekstrudowany) – ok. 270 m2 5.Ocieplenie ścian budynków przez przyklejenie płyt styropianowych (polistyren ekspandowany) – ok. 2.600 m2 6.Wykonanie tynku mozaikowego – ok. 270 m2. 7.Wykonanie tynków zewnętrznych barwionych w masie – ok. 2.200 m2. 8.Izolacje poziome cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych na lepiku układane na wierzchu konstrukcji - Styropapa laminowana min. gr. 20 cm – ok. 510 m2. 9.Izolacje cieplne i akustyczne wykonywane płytami z wełny mineralnej układanymi bezpośrednio na stropach, płyty min. gr. 20 cm – ok. 600 m2. 10.Wymiana stolarki okiennej - ok. 270 m2. 11.Wymiana stolarki drzwiowej - ok. 34 m2. 12.Izolacje pionowe ścian fundamentowych płytami ze sztywnej pianki polistyrenowej min. gr. 15 cm - polistyren ekstrudowany – ok. 72 m2. 13.Izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej z zakończeniem listwą bez gruntowania powierzchni – ok. 72 m2. 14.Modernizacja schodów zewnętrznych. 15.Obróbki blacharskie dachowe i gzymsów. 16.Rury spustowe. 17.Okładziny schodów z płytek min. 30x30cm układanych na klej metodą kombinowaną – ok. 5 m2. 18.Remont daszków zewnętrznych. 19.Roboty demontażowe, kucia, przebicia, rozbiórki, 20.Roboty wykończeniowe po wymianie okien i robotach instalacyjnych, tynki, malowanie, płytkowanie, gładzie gipsowe. 21.Odtworzenie posadzki w piwnicy – ok. 56 m2. 22.Montaż osłon grzejnikowych, 23.Dostawa i montaż tablicy promującej projekt - 2 kpl. b)Branża elektryczna 1.wymiana instalacji odgromowej budynku wraz z elementami łączącymi – około 460 mb, 2.Wymiana przewodów odprowadzających instalacji odgromowej wraz z elementami łączącymi (prowadzenie w rurach odgromowych) – około 320 mb, 3.wymiana instalacji uziemiającej budynku – około 245 mb, 4.wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych na energooszczędne LED – oświetlenie podstawowe wraz z instalacją elektryczną – około 517 oprawy, 5.zabudowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego – około 233 opraw, 6.kompletne istniejące i sprawne oprawy oświetlenia podstawowego należy zdemontować i złożyć w miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru na terenie Piekar Śląskich - około 70 opraw, pozostałe oprawy zdemontować i zutylizować – około 150 opraw, 7.przeniesienie istniejących kamer, przyłączy i innych elementów zamocowanych do istniejącej elewacji na nową warstwę ocieplenia - około 5 punktów, 8.instalacje oświetlenia wymienić od łącznika przy drzwiach wejściowych sal lekcyjnych do projektowanych opraw, 9.Roboty demontażowe, kucia, przebicia, rozbiórki, 10.Ułożenie okablowania – około 3240 mb, 11.Montaż łączników i gniazd – około 76 kpl, 12.Doposażenie rozdzielnic w aparaturę zabezpieczającą – około 33 aparaty. c)Branża sanitarna – Kanalizacja sanitarna 1.Kanalizacja sanitarna wewnętrzna – prowadzona poza posadzką – ok. 40 m, 2.Kanalizacja sanitarna wewnętrzna – prowadzona w posadzce – ok. 80 m, 3.Roboty demontażowe, kucia, przebicia, rozbiórki, 4.Czyszczaki - 4 szt. d)Branża sanitarna – Wentylacja mechaniczna 1.Zasilanie nagrzewnicy wodnej, 2.Dostawa i montaż nasad typu hybrydowego (obrotowego) min. fi=200 – 5 szt. 3.Montaż zasilania i sterowania nasad, skrzynki, 4.Okablowanie – ok. 200 m, 5.Dostawa i montaż wentylatorów, 6.Dostawa i montaż nagrzewnicy wodnej, 7.Roboty demontażowe, kucia, przebicia, rozbiórki, 8.Dostawa i montaż filtra kanałowego, 9.Dostawa i montaż czerpni, 10.Dostawa i montaż okapów – 2 kpl, 11.Montaż kanałów, izolacji, uzbrojenia, 12.Dostawa i montaż wyrzutni, 13.Dostawa i montaż nawietrzaków ściennych – 10 szt. e)Branża sanitarna – Centralne ogrzewanie 1.Montaż nowej instalacji c.o. z rur stalowych ocynkowanych z zewnątrz – ok. 2000 m, 2.Montaż izolacji rurociągów – ok. 2000 m, 3.Montaż grzejników wraz z armaturą – 163 kpl, 4.Dostawa i montaż pomp obiegowych – 4 kpl, 5.Roboty demontażowe, kucia, przebicia, rozbiórki. CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – PRZYŁĄCZE KANALIZACYJNE 1.Roboty ziemne, 2.Roboty rozbiórkowe i demontażowe, 3.Dostawa i montaż kanałów z rur typu / klasy PVC-U łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm – wykopy umocnione – ok. 61 m, 4.Dostawa i montaż studzienki kanalizacyjnej o śr. 600 mm – 1 szt, 5.Odtworzenie chodników – ok. 14 m2, 6.Odtworzenie nawierzchni asfaltowej – ok. 15 m2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a)w zakresie Części 1 – Termomodernizacja: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe, kucia, przebicia, odbicia, przejścia, bruzdowania, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu, roboty nawierzchniowe, montażowe, murarskie, konstrukcyjne, odtworzeniowe, roboty instalacyjne: c.o., wentylacyjne, elektryczne, oświetleniowe, odgromowe, kanalizacyjne, sanitarne, wraz z armaturą, urządzeniami i wyposażeniem, roboty ogólnobudowlane, tynkarskie, malarskie, płytkarskie, posadzkowe, okładzinowe, izolacyjne, dociepleniowe, elewacyjne, fundamentowe, blacharskie, dekarskie, rynnowe, nawierzchniowe, wykończeniowe, roboty w zakresie okablowania, orurowania, podłączenia, przełączenia, uruchomienia, roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, b)w zakresie Części 2 – Przyłącze kanalizacyjne: roboty przygotowawcze, montażowe, roboty ziemne, ułożenie kanałów, ułożenie studni, przejścia przez ściany, roboty nawierzchniowe, odtworzeniowe, wykończeniowe. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu robót ingerujących bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawia takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne i te opisane w dokumentacji projektowej. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w STWiORB. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej – w zakresie wymaganym przepisami prawa – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia (komunikacja, dostępność itp.). W pozostałym zakresie wymóg ten, odnosząc się do zakresu przedmiotu zamówienia nie ma zastosowania. Uwzględniając adekwatne odniesienie do przedmiotu zamówienia, w pozostałym zakresie dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych w zakresie cech materiałów, produktu lub usługi odpowiadającym przedmiotowi zamówienia nie występują warunki szczególne, poza opisami zawartymi w przepisach, normach, dokumentacji projektowej i STWiORB. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższym zawarte są w cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej zapłacie. W ramach dostępności dla osób niepełnosprawnych przewidziano: - likwidację progów - komunikację wewnętrzną umożliwiającą poruszanie się na wózkach inwalidzkich.

II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45110000-1,
45111200-0,
45321000-3,
45320000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia wszystkich robót budowlanych objętych Umową ustala się na dzień 30.11.2020 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1    NAZWA: Termomodernizacja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/09/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Przemysłowo-Budowlana LECHBUD Leszek Dziub,  ,  ulica Mochnackiego 34,  41-907,  Bytom,  kraj/woj. śląskie
IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2685109.40 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/11/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmianie ulega termin realizacji zamówienia na dzień 31.12.2020 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na względzie postanowienia art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2020 poz. 374 z późn. zm.),a także na podstawie art 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 209 poz. 1843 z późn. zm.), termin realizacji zamówienia zostaje wydłużony do dnia 31.12.2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych