|
Ogłoszenie nr 560435562-N-2021
z dnia 15.09.2021 r.
Jastrzębie-Zdrój: „Przebudowa budynku PP nr 3 w zakresie oddymiania przedszkola”
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552822-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540121477-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510166557-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Jastrzębie Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 27625535800000,
ul. Al. Józefa Piłsudskiego
60,
44-335
Jastrzębie-Zdrój, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 47 85 133, e-mail
bzp@um.jastrzebie.pl, faks
32 47 85 350.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa budynku PP nr 3 w zakresie oddymiania przedszkola”
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
BZP.271.37.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych ze spełnieniem wymagań bezpieczeństwa pożarowego obiektu przedszkolnego nr 3 w Jastrzębiu – Zdroju. Zakres prac obejmuje m.in. następujące roboty:
- prace rozbiórkowe
- prace ogólno-budowlane
- montaż stolarki otworowej
- roboty elektrotechniczne
- roboty instalacyjne sanitarne
- roboty drogowe
Pełny zakres prac do wykonania, został ujęty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do siwz, a także w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do siwz), specyfikacjach technicznych (załącznik nr 10 do siwz ) oraz w kosztorysach ślepych (załącznik nr 6 do siwz).
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7 Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia prac związanych z realizacją całości zadania: 180 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, tj. do dnia 22.02.2021 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/08/2021
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie pokrycia daszków wraz z obróbkami blacharskimi oraz wykonanie izolacji termicznej z ułożeniem tynku elewacyjnego na daszkach zewnętrznych.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie robót związanych z wymianą obróbek blacharskich, pokrycia i izolacji termicznej wraz z wyprawą tynku silikatowego podczas wykonywania trwających prac remontowych, znacznie zmniejszy koszt wykonania dodatkowych robót w późniejszym terminie. Wykonanie tych robót przez innego wykonawcę w innym terminie skutkowałoby zniszczeniem elewacji budynku oraz dodatkowymi kosztami organizacji placu budowy m.in. montaż rusztowań i zaplecza budowy. Przedmiotowy zakres robót stanowi kontynuację robót wprowadzonych poprzednim aneksem jako roboty dodatkowe. Wartość zmiany stanowi 0,98% wartości umowy podstawowej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|