Ogłoszenie nr 560434495-N-2021 z dnia 30.07.2021 r.
Warszawa: Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: „Budowa skrzyżowania ul. Przyczółkowej z ul. A. Branickiego i ul. Z. Vogla na terenie Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy wraz z włączeniem ulic Z. Vogla i A. Branickiego oraz przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611579-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 560561871-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500250730-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001540, ul. Franciszka Klimczaka  2, 02-797  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 50 00, e-mail wilanow.wzz@um.warszawa.pl, faks 22 443 50 40.
Adres strony internetowej (url): www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: „Budowa skrzyżowania ul. Przyczółkowej z ul. A. Branickiego i ul. Z. Vogla na terenie Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy wraz z włączeniem ulic Z. Vogla i A. Branickiego oraz przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
50/WIR/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla realizacji zadania pn.: „Budowa skrzyżowania ul. Przyczółkowej z ul. A. Branickiego i ul. Z. Vogla na terenie Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy wraz z włączeniem ulic A. Branickiego i Z. Vogla oraz przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej” PODSTAWA WYKONANIA ZAMÓWIENIA: • ogólne założenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla przedmiotowego rejonu. ZAKRES OPRACOWANIA: W ramach przedmiotowego zamówienia należy opracować dokumentację w następującym podziale: I część dokumentacji  Koncepcja drogowa wraz z wielobranżową analizą układu komunikacyjnego dla rozbudowy następujących odcinków: - odcinek drogi wojewódzkiej nr 724 – (ul. Przyczółkowej) od ul. Wilanowskiej do ul. Uprawnej (wraz ze skrzyżowaniem ul. Przyczółkowej/ ul. A. Branickiego/ ul. Z. Vogla) - odcinek drogi ul. A. Branickiego od. ul. Kazachskiej do ul. Przyczółkowej, - odcinek drogi ul. Z. Vogla od ul. S. Kostki Potockiego (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Przyczółkowej, II część dokumentacji  Kompleksowa dokumentacja projektowo – kosztorysowa budowy skrzyżowania ul. Przyczółkowej z ul. A. Branickiego i ul. Z. Vogla, która ma na celu umożliwić realizację robót budowlanych w pasie drogowym na zgłoszenie.  Kompleksowa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, rozbudowy dróg powiatowych ul. A. Branickiego oraz ul. Z. Vogla która ma na celu umożliwić uzyskanie dwóch odrębnych decyzji o zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.. Dokumentacja ta stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wykonanie robót budowlanych. Dokumentację projektową (II część) należy wykonać z podziałem na poszczególne zadania: Zadanie nr 1 Budowa skrzyżowania ul. Przyczółkowej z ul. A. Branickiego i Z. Vogla na terenie dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy wraz z rozbudową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej. Zadanie nr 2 Rozbudowa drogi powiatowej ul. A. Branickiego na odcinku od ul. Kazachskiej do ul. Przyczółkowej (bez skrzyżowania) na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy wraz z rozbudową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej. Zadanie nr 3 Rozbudowa drogi powiatowej ul. Z. Vogla na odcinku od ul. S. Kostki Potockiego (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Przyczółkowej (bez skrzyżowania), na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy wraz z rozbudową i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej. Zakres wymaganej dokumentacji: 1. Mapa w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu. 1. Analiza powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, 2. Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze, 3. Projekt budowlany zagospodarowania terenu z naniesionymi granicami nieruchomości, 4. Projekt budowlany drogowy umożliwiający wykonanie jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, zjazdów i skrzyżowań z innymi ulicami, 5. Projekt budowlany odwodnienia drogi wraz z wszelkimi materiałami i dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego, (jeśli wymagane) 6. Projekt budowlany przebudowy sieci uzbrojenia terenu (według potrzeby) 7. Projekt budowlany oświetlenia ulicy, 8. Projekt budowlany zieleni, 9. Projekt budowlany sygnalizacji świetlnej 10. Informacja o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, 11. Informacja BIOZ, 12. Mapy z projektem podziału nieruchomości, 13. Badania geotechniczne, 14. Projekty wykonawcze: drogowy, odwodnienia, oświetlenia (wraz z projektem usunięcia kolizji), przebudowy sieci uzbrojenia terenu, sygnalizacji świetlnej, 15. Projekt stałej organizacji ruchu, 16. Kosztorys inwestorski, 17. Przedmiar robót do celów przetargowych zgodny z STWiOR, 18. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest wykonać następującą dokumentację: - koncepcję drogowa wraz z analizą układu komunikacyjnego – 2 egz. - projekty budowlane w 5 egz. (dodatkowo 3 egz. z kopiami ww. projektów z pieczęciami Urzędu), a. projekt zieleni w 5 egz. b. projekty wykonawcze w 5 egz. c. kosztorys inwestorski w 2 egz. d. przedmiar robót do celów przetargowych zgodny z STWiOR w 2 egz. e. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 5 egz. f. projekt organizacji ruchu w 5 egz. g. mapy z projektem podziału nieruchomości - 6 egz. Powyższe opracowania należy załączyć również zapisane na płycie CD. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy wykonać na bazie programów do kosztorysowania NORMA lub kompatybilnymi z nimi. Opracowania tekstowe do dokumentacji projektowej należy sporządzić w programie z pakietu MS OFFICE, rysunki w programie AutoCAD lub kompatybilnym. Wnioski o wydanie opinii, o których mowa w art. 11 b.1, art. 11 d. 1 pkt 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, oraz o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ww. ustawy składa Prezydent m. st. Warszawy reprezentowany przez Burmistrza Dzielnicy Wilanów. DANE DO PROJEKTOWANIA: • całkowita długość projektowanych odcinków drogi – ok. 550 mb, • w koncepcji drogowej zawierającej skrzyżowanie dróg ul. Przyczółkowej, ul. A. Branickiego i Z. Vogla należy przedstawić optymalny wariant rozwiązania skrzyżowania dostosowany do natężenia ruchu samochodów, pieszych oraz rowerzystów (z uwzględnieniem przebudowy sygnalizacji świetlnej). • w zakresie ul. Z. Vogla należy przyjąć takie rozwiązania projektowe, które wpłyną bezpośrednio na usprawnienie ruchu samochodowego w obrębie skrzyżowania, oraz poprawę płynności ruchu samochodów wyjeżdżających z ul. Vogla w kierunku Centrum. • rozwiązania projektowe ul. Branickiego w zakresie układu drogowego należy dostosować do zrealizowanego wcześniej odcinka drogi. Dodatkowo po stronie północnej należy zaprojektować ścieżkę rowerową. • projekt zagospodarowania należy sporządzić na aktualnej mapie do celów projektowych, • w projekcie należy uwzględnić zabezpieczenia i ewentualne przebudowy infrastruktury podziemnej (sieci wod.-kan. ,energetycznej, kable telefoniczne, linie telekomunikacyjne i pozostałe), należy uzyskać warunki przyłączenia do sieci energetycznej i kanalizacji deszczowej, • dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, normami i ustawami, a także innymi aktami prawnymi tzw. towarzyszącymi, w tym zarządzeniami Prezydenta m.st. Warszawy ws. tworzenia korzystnych warunków dla ruchu pieszego oraz dla rozwoju systemu transportu rowerowego, • dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tzn. umożliwić uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i stanowić opis przedmiotu zamówienia do przetargu na wykonanie budowy drogi w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych, • dokumentacja w swej treści powinna określać także technologie robót, rozwiązania materiałowe i stosowane maszyny. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego: • uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii (m. in. ZDM, MPWiK S.A. i/lub inny właściwy, w gestii którego są sieci wod-kan, w tym odnośnie kanalizacji deszczowej, Innogy Stoen, Orange, BPMiT, BAIPP-WKPP, ZDM, ZZ, uzgodnienia z Narady koordynacyjnej Urzędu m.st. Warszawy w zakresie usytuowania sieci uzbrojenia terenu, itd.) według potrzeb i w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami, • na życzenie Zamawiającego dokonanie uaktualnienia kosztorysów inwestorskich w okresie dwóch lat od daty wykonania przedmiotu zamówienia, • pisemne oświadczenie o zgodności wykonanych opracowań projektowych z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i normami oraz ich kompletności z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć i jednolitości pod względem zapisów: wersji elektronicznej i papierowej, • zapewnienie sprawdzenia wykonanego dzieła przez osobę/y posiadające uprawnienia projektowe, • na każde wezwanie właściwych w sprawie organów administracji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia, poprawienia lub zmiany opracowanego wniosku i załączników do niego. • przewiduje się płatności częściowe: - w wysokości 15% po przekazaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego I części dokumentacji - w wysokości 75% po przekazaniu przez Wykonawcę i zaakceptowaniu przez Zamawiającego II części dokumentacji - w wysokości 10% po uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (dotyczy Zadania nr 2 oraz Zadania nr 3). 1) termin rozpoczęcia prac: od dnia podpisania umowy; 2) termin przekazania I części Dokumentacji, tj. koncepcji drogowej wraz z wielobranżową analizą układu komunikacyjnego - 30 dni od dnia podpisania umowy; 3) termin przekazania II części Dokumentacji dla każdego z w/w zadań, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: do dnia 31.08.2019 r.; 4) termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy, tj. po uzyskaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - do dnia 30.11.2019 r.

II.4) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
09.10.2018 r. - 30.11.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony

SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/06/2021
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na konieczność skoordynowania opracowywanego projektu skrzyżowania ul. Przyczółkowej z ul. A. Branickiego i ul. Z. Vogla na terenie Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy wraz z włączeniem ulic Z. Vogla i A. Branickiego z projektem obiektu handlowego, który jest planowany przy skrzyżowaniu ul. Przyczółkowej i ul. Branickiego, niezbędne jest rozszerzenie zakresu dokumentacji i uwzględnienie w niej rozwiązań projektowych zapewniających optymalną obsługę komunikacyjną omawianego obszaru, czego nie dało się przewidzieć działając z należytą starannością, Strony postanowiły dokonać zmiany Umowy nr WIL/WIR/C/WIL/I/P2/35/127/LU/2018 z dnia 09.10.2018 r. zmienionej aneksem nr 1 z dnia 27.06.2019 r., aneksem nr 2 z dnia 02.08.2019 r., aneksem nr 3 z dnia 20.12.2019 r., aneksem nr 4 z dnia 29.05.2020 r., aneksem nr 5 z dnia 17.12.2020 r. aneksem nr 6 z dnia 17.12.2020 r. wskazując na następujące podstawy prawne dokonania tych zmian art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz § 14 ust. 1 pkt 1.1.5 – w zakresie udzielenia zamówienia dodatkowego w związku z rozszerzeniem zakresu projektu
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony dokonują zmiany Umowy w następującym zakresie: 1. § 2 ust. 1 pkt 1.3 otrzymuje brzmienie: 1.3 termin przekazania II części Dokumentacji dla każdego z w/w zadań zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: do dnia 10.12.2021 r. 2. § 6 ust. 1 otrzymuje brzmienie: 1. Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu umowy na łączna kwotę brutto: 406 250 zł, (słownie: czterysta sześć tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100), w tym w ramach zamówienia dodatkowego na kwotę brutto: 68 000 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100), płatne w następujących częściach: 1.1 po przekazaniu Zamawiającemu i zaakceptowaniu przez niego I części Dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – w kwocie 46 125 zł brutto (słownie złotych: czterdzieści sześć tysięcy sto dwadzieścia pięć złotych 00/100); 1.2 po przekazaniu Zamawiającemu i zaakceptowaniu przez niego II części Dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w wysokości odpowiednio: 1.2.1 dla Zadania nr 1 w kwocie 121 125 zł brutto (słownie złotych: sto dwadzieścia jeden tysięcy sto dwadzieścia pięć 00/100); 1.2.2 dla Zadania nr 2 w kwocie 151 875 zł brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt jeden tysięcy osiemset siedemdziesiąt pięć 00/100); 1.2.3 dla Zadania nr 3 w kwocie 87 125 zł brutto (słownie złotych: osiemdziesiąt siedem tysięcy sto dwadzieścia pięć 00/100);
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych