|
Ogłoszenie nr 560441363-N-2022
z dnia 12.05.2022 r.
Ożarów Mazowiecki: MODERNIZACJA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH POLIURETANOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ HALI PNEUMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 IM. MELCHIORA WAŃKOWICZA W BŁONIU
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582589-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540184992-N-2020, 40181981-N-2020, 540183339-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 5102213719-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Warszawski Zachodni, Krajowy numer identyfikacyjny 13272116000000,
ul. ul. Poznańska 129/133
,
05-850
Ożarów Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 337 212, e-mail
zamowienia.publiczne@pwz.pl, faks
227 337 212.
Adres strony internetowej (url): https://bip.pwz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH POLIURETANOWYCH WRAZ Z BUDOWĄ HALI PNEUMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 IM. MELCHIORA WAŃKOWICZA W BŁONIU
Numer referencyjny
(jeżeli dotyczy):
IZA.272.1.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
2. Przedmiot umowy będzie realizowany z podziałem na etapy:
a) Etap 1 Modernizacja zespołu boisk sportowych poliuretanowych obejmujące:
I. naprawę i uzupełnienie pęknięć w istniejącej nawierzchni,
II. wycinka drzew wraz z usunięciem korzeni drzew i uzupełnieniem warstw podbudowy boiska,
III. usunięcie tulei do montażu słupków do siatki do gry w tenisa (4 szt.) wraz z uzupełnieniem warstw podłoża,
IV. montaż tulei do montażu słupków do siatki do gry w siatkówkę (2 szt.),
V. demontaż piłkochwytu dł. ok. 30 m wraz z fundamentami pomiędzy boiskami,
VI. montaż piłkochwytu dł. ok 30 m (zmiana lokalizacji) z demontowalnymi słupkami,
VII. usunięcie zabrudzeń organicznych (mchów, przerostów) wraz z myciem pod ciśnieniem całej powierzchni poliuretanowej (3150 m2),
VIII. zaimpregnowanie warstwy istniejącej z nawierzchni poliuretanowej,
IX. wykonanie nowego natrysku poliuretanowego w kolorze ceglastym na całej powierzchni boiska i bieżni (3150 m2),
X. naniesienie kompletnego malowania linii boisk i bieżni metodą natrysku farbami poliuretanowymi zgodnie z obowiązującymi normami,
XI. wymiana deski do wyskoku przy skoczni w dal o wymiarach dł. 122 cm, szer. 30 cm, wys. 2 cm, ponowne posadowienie słupka od bramki do piłki ręcznej,
XII. oczyszczenie i przełożenie kostki brukowej przy ławkach w rejonie boiska o łącznej powierzchni 16,2 m2 ,
XIII. utwardzenie fragmentu nawierzchni za wydłużonym odcinkiem bieżni o powierzchni ok 29 m2,
XIV. dostawa i montaż wiaty rowerowej,
XV. dostawa i montaż dwurzędowych trybun,
XVI. oczyszczenie piaskownicy do skoków w dal z roślinności i ewentualne uzupełnienie piasku,
b) Etap 2 Budowa hali pneumatycznej obejmująca:
I. wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym, dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej: PFU), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129);
II. uzyskanie uzgodnień i decyzji niezbędnych do rozpoczęcia robót oraz zawiadomienie właściwego organu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych (w przypadku takiej konieczności);
III. wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie wynikającym z PFU oraz zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej;
IV. zapewnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji;
V. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób i badań;
VI. skompletowanie dokumentacji powykonawczej oraz zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy (w przypadku takiej konieczności),
VII. Wszystkie pozostałe prace niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7 Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111291-4,
45217000-1,
45233200-1,
45236110-4,
45236119-7,
45310000-3,
45330000-9,
45450000-6,
71320000-7,
71247000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
20.12.2020 R.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/12/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmianie ulega zakres prac oraz wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmianie ulega zakres prac oraz wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZMIAN OPISANY ZOSTAŁ W ANEKSIE NR 1 Z DNIA 18.12.2020 DO UMOWY NR SPWZ/96/2020
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
|
||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|