|
Ogłoszenie nr 560168055-N-2020
z dnia 04.09.2020 r.
Łódź: Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 12 miesięcy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615858-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510261524-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 43517650000000,
ul. ul. Zachodnia
-,
91-063
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6322361, e-mail
biuro@mzz.lodz.pl, faks
426 322 361.
Adres strony internetowej (url): https://mzz.lodz.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 12 miesięcy
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Usuwanie usterek i awarii ogólnobudowlanych oraz roboty konserwacyjno-remontowe polegające na utrzymaniu substancji budowlanej w odpowiednim stanie technicznym i użytkowym
II.4) Główny kod CPV: 45400000-1 Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od 01 grudnia 2019 r. do 30 listopada 2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/08/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy,
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, które stały się niezbędne a zmiana Wykonawcy, spowodowałaby istotną niedogodność dla zamawiającego i nie może zostać dokonana z powodów technicznych. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Pierwotna kwota umowy wynosiła 140 894,04 zł. Wartość umowy zwiększa się o 50 538,46 zł do łącznej wartości 191 432,50 zł.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|