Ogłoszenie nr 560431852-N-2021 z dnia 25.05.2021 r.
Kraków: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę nowego budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504029-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540018295-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510136894-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska  14, 30-529  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę nowego budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
271.2.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – wykonawczej oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Praskiej w Krakowie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego. 2. Budynek ma być zlokalizowany na działce nr 19/2 obręb 8, jednostka ewidencyjna Podgórze, położonej przy ul. Praskiej 25 w Krakowie. Nieruchomość stanowi własność Gminy Miejskiej Kraków, w trwałym zarządzie Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie, ul. Praska 25. 3. Informację na temat zapisów Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego zawiera Projekt Koncepcyjny stanowiący załącznik numer 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie obiektu, co najmniej w zakresie objętym Projektem Koncepcyjnym, stanowiący załącznik numer 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 5. Ostateczny rozkład i wielkość pomieszczeń wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert zobowiązany jest ustalić z zamawiającym w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian. 6. Oprócz założeń projektowych ujętych w Projekcie Koncepcyjnym wykonawca zobowiązany jest dodatkowo zaprojektować pomieszczenia dla pielęgniarek opieki długoterminowej. 7. Minimalna liczba mieszkańców - 64, pracowników – 63. Projektowany budynek winien zapewnić miejsca dla mieszkańców w pokojach jedno i dwuosobowych w ilości co najmniej 64 osób, w stosunku 1:3. 8. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest dokonać analizy możliwości wykonania obiektu dla większej liczby mieszkańców (maksymalnie dla 100 osób), z uwzględnieniem konieczności zachowania powierzchni biologicznie czynnej nieruchomości. 9. Za zwiększenie liczby mieszkańców przewidziane jest dodatkowe wynagrodzenie – zgodnie z opisem w warunkach płatności. 10. Roboty budowlane, które mają zostać uwzględnione w dokumentacji projektowej mają obejmować wszystkie elementy wskazane w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 roku w sprawie domów pomocy społecznej. 11. Rozwiązania techniczne oraz użyte materiały/wyposażenie/sprzęty mają być estetyczne, trwałe i dostosowane do funkcji budynku, z zastrzeżeniem, że nie mogą być to rozwiązania drogie i ekonomicznie nieuzasadnione, tzn. jedynym uzasadnieniem drogiego rozwiązania/materiału/wyposażenia będzie wyłącznie jego estetyka lub zaproponowany materiał będzie kilkukrotnie droższy od innych spełniających te same funkcje, mających odpowiednią jakość. 12. Przedmiot zamówienia ma uwzględniać dodatkowe wyposażenie obiektu w: a) system monitoringu wizyjnego CCTV, b) wewnętrzną sieć informatyczną kat.6 z pomieszczeniem serwerowni, c) instalację TV, d) podsufitowy system transportu chorych (luna). Obiekt ma być podłączony do zewnętrznych sieci: a) wodociągowej, b) kanalizacji sanitarnej, c) kanalizacji opadowej, d) grzewczej, e) elektrycznej, f) gazowej. 13. W skład dokumentacji wchodzi: 1) Opracowanie projektu architektonicznego i aranżacji wnętrza pod kątem rozmieszczenia i rodzaju wyposażenia, 2) Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym również projekt zagospodarowania terenu, 3) Projekty wykonawcze, uzupełniające i uszczegółowiające projekt budowlany w zakresie i stopniu niezbędnym do przygotowania oferty przez wykonawcę robót budowlanych oraz przeprowadzenie tych robót, w tym projekty branżowe, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierająca szczegółowy opis wymagań niezbędnych do określenia: a) standardu, sposobu i jakości wykonania robót, b) standardu, jakości i właściwości użytych materiałów, c) sposobu odbioru robót i wymogów Zamawiającego przy odbiorze. 5) Przedmiary robót zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania, lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. 6) Kosztorysy inwestorskie, opracowane na podstawie przedmiarów, o których mowa w pkt. 5. 7) Zestawienie materiałów urządzeń i wyposażenia. 8) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 9) Mapa do celów projektowych wraz z jej uzgodnieniem.

II.4) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
71248000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia jej podpisania, tj. od 27 lipca 2020 roku do dnia 30 kwietnia 2024 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony

SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/05/2021
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w związku z wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie opracowania dokumentacji projektowej zaszła konieczność dokonania zmian w opracowywanym projekcie. Ich naniesienie wymagała przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy do dnia 26 lipca 2021 roku. Wprowadzenie ww. zmian zostało przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych