Ogłoszenia powiązane:
Ogłoszenie nr 500306817-N-2018 z dnia 2018-12-27 r. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Rybnik

Ogłoszenie nr 500287321-N-2018 z dnia 30.11.2018 r.
Rybnik:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 653639-N-2018
Data: 27/11/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki  17, 44200   Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 422 12 47, e-mail dzp@zgm.rybnik.pl, faks 324 221 247.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.rybnik.pl/bip
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wodomierzy z modułem radiowym do mieszkań komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie 1: Dostawa i montaż 1405 szt. wodomierzy do zimnej wody i 131 wodomierzy do ciepłej wody do mieszkań komunalnych administrowanych przez ADM 1 Zadanie 2: Dostawa i montaż 914 szt. wodomierzy do zimnej wody do mieszkań komunalnych administrowanych przez ADM 2. Zamówienie w zakresie dostaw. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) demontaż i utylizacja zdemontowanych wodomierzy ( wraz z dostarczeniem kserokopii karty odpadu), 2) dostarczenie i zamontowanie wodomierzy R100/R50 DN15 wraz z modułem radiowym w mieszkaniach zgodnie z dwukrotnym terminem montażu ustalonym w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do 18.00. W przypadku braku możliwości wejścia do mieszkania Wykonawca powiadamia Administrację w celu ustalenia daty udostępnienia mieszkania, 3) wywieszenie na tablicach ogłoszeń w budynku informacji o wykonywanych robotach w zasobach mieszkalnych Zamawiającego, 4) zaplombowanie każdego wodomierza 2 plombami zatrzaskowymi, 5) montaż zaworu zwrotnego, 6) wypełnienie dwóch egzemplarzy protokołu, wpisując numer wodomierza zdemontowanego oraz montowanego oraz ich stanów na dzień wymiany, ponadto w protokole należy zapisać numer modułu radiowego i plomb. Protokół musi zostać podpisany przez Wykonawcę oraz lokatora. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekazuje lokatorowi mieszkania, którego dotyczyły prowadzone roboty, drugi egzemplarz przekazuje Zamawiającemu. Wykonawca wykona dwukrotną próbę skontaktowania się z lokatorem; przy pierwszej próbie Wykonawca pozostawi pisemne powiadomienie (z numerem telefonu) o wymianie wodomierza i prośbą o kontakt w celu umówienia terminu wymiany. W przypadku gdy lokator nie skontaktuje się z Wykonawcą w terminie 7 dni, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w celu ustalenia terminu wejścia do lokalu. Ekipy monterów Wykonawcy nie demontują indywidualnych ekranów, zasłon, skrzynek; przygotowanie instalacji spoczywa na użytkowniku lokalu lub Zamawiającym. Po drugim terminie wymiany wodomierzy zostanie dokonany odczyt początkowy zamontowanych wodomierzy. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wodomierze oraz minimum 120 miesięcznej gwarancji na moduły radiowe, 2) dostarczenia kart gwarancyjnych najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, 3) do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. Zamawiający posiada własny system do odczytu wodomierzy umożliwiający komunikację w standardzie Wireless MBUS T1 oraz T2 (PN-EN13757) dlatego nakładki radiowe zamontowane na wodomierzach muszą być kompatybilne z tym systemem. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: Zamówienie nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres dostawy określa SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wodomierzy z modułem radiowym do mieszkań komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zadanie 1: Dostawa i montaż 1405 szt. wodomierzy do zimnej wody i 131 wodomierzy do ciepłej wody do mieszkań komunalnych administrowanych przez ADM 1 Zadanie 2: Dostawa i montaż 914 szt. wodomierzy do zimnej wody do mieszkań komunalnych administrowanych przez ADM 2. Zamówienie w zakresie dostaw. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) demontaż i utylizacja zdemontowanych wodomierzy ( wraz z dostarczeniem kserokopii karty odpadu), 2) dostarczenie i zamontowanie wodomierzy R100/R50 DN15 wraz z modułem radiowym w mieszkaniach zgodnie z dwukrotnym terminem montażu ustalonym w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do 18.00. W przypadku braku możliwości wejścia do mieszkania Wykonawca powiadamia Administrację w celu ustalenia daty udostępnienia mieszkania, 3) wywieszenie na tablicach ogłoszeń w budynku informacji o wykonywanych robotach w zasobach mieszkalnych Zamawiającego, 4) zaplombowanie każdego wodomierza 2 plombami zatrzaskowymi, 5) montaż zaworu zwrotnego, 6) wypełnienie dwóch egzemplarzy protokołu, wpisując numer wodomierza zdemontowanego oraz montowanego oraz ich stanów na dzień wymiany, ponadto w protokole należy zapisać numer modułu radiowego i plomb. Protokół musi zostać podpisany przez Wykonawcę oraz lokatora. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekazuje lokatorowi mieszkania, którego dotyczyły prowadzone roboty, drugi egzemplarz przekazuje Zamawiającemu. Wykonawca wykona dwukrotną próbę skontaktowania się z lokatorem; przy pierwszej próbie Wykonawca pozostawi pisemne powiadomienie (z numerem telefonu) o wymianie wodomierza i prośbą o kontakt w celu umówienia terminu wymiany. W przypadku gdy lokator nie skontaktuje się z Wykonawcą w terminie 7 dni, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w celu ustalenia terminu wejścia do lokalu. Ekipy monterów Wykonawcy nie demontują indywidualnych ekranów, zasłon, skrzynek; przygotowanie instalacji spoczywa na użytkowniku lokalu lub Zamawiającym. Po drugim terminie wymiany wodomierzy zostanie dokonany odczyt początkowy zamontowanych wodomierzy. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wodomierze oraz minimum 60 miesięcznej gwarancji na moduły radiowe, 2) dostarczenia kart gwarancyjnych najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, 3) do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. Zamawiający posiada własny system do odczytu wodomierzy umożliwiający komunikację w standardzie Wireless MBUS T1 oraz T2 (PN-EN13757) dlatego nakładki radiowe zamontowane na wodomierzach muszą być kompatybilne z tym systemem. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: Zamówienie nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres dostawy określa SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-12-05, godzina: 11:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > JĘZYK POLSKI
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-12-06, godzina: 11:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > JĘZYK POLSKI

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż 1405 szt. wodomierzy do zimnej wody i 131 wodomierzy do ciepłej wody do mieszkań komunalnych administrowanych przez ADM 1 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) demontaż i utylizacja zdemontowanych wodomierzy ( wraz z dostarczeniem kserokopii karty odpadu), 2) dostarczenie i zamontowanie wodomierzy R100/R50 DN15 wraz z modułem radiowym w mieszkaniach zgodnie z dwukrotnym terminem montażu ustalonym w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do 18.00. W przypadku braku możliwości wejścia do mieszkania Wykonawca powiadamia Administrację w celu ustalenia daty udostępnienia mieszkania, 3) wywieszenie na tablicach ogłoszeń w budynku informacji o wykonywanych robotach w zasobach mieszkalnych Zamawiającego, 4) zaplombowanie każdego wodomierza 2 plombami zatrzaskowymi, 5) montaż zaworu zwrotnego, 6) wypełnienie dwóch egzemplarzy protokołu, wpisując numer wodomierza zdemontowanego oraz montowanego oraz ich stanów na dzień wymiany, ponadto w protokole należy zapisać numer modułu radiowego i plomb. Protokół musi zostać podpisany przez Wykonawcę oraz lokatora. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekazuje lokatorowi mieszkania, którego dotyczyły prowadzone roboty, drugi egzemplarz przekazuje Zamawiającemu. Wykonawca wykona dwukrotną próbę skontaktowania się z lokatorem; przy pierwszej próbie Wykonawca pozostawi pisemne powiadomienie (z numerem telefonu) o wymianie wodomierza i prośbą o kontakt w celu umówienia terminu wymiany. W przypadku gdy lokator nie skontaktuje się z Wykonawcą w terminie 7 dni, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w celu ustalenia terminu wejścia do lokalu. Ekipy monterów Wykonawcy nie demontują indywidualnych ekranów, zasłon, skrzynek; przygotowanie instalacji spoczywa na użytkowniku lokalu lub Zamawiającym. Po drugim terminie wymiany wodomierzy zostanie dokonany odczyt początkowy zamontowanych wodomierzy. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wodomierze oraz minimum 120 miesięcznej gwarancji na moduły radiowe, 2) dostarczenia kart gwarancyjnych najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, 3) do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. Zamawiający posiada własny system do odczytu wodomierzy umożliwiający komunikację w standardzie Wireless MBUS T1 oraz T2 (PN-EN13757) dlatego nakładki radiowe zamontowane na wodomierzach muszą być kompatybilne z tym systemem. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: Zamówienie nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres dostawy określa SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Dostawa i montaż 1405 szt. wodomierzy do zimnej wody i 131 wodomierzy do ciepłej wody do mieszkań komunalnych administrowanych przez ADM 1 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) demontaż i utylizacja zdemontowanych wodomierzy ( wraz z dostarczeniem kserokopii karty odpadu), 2) dostarczenie i zamontowanie wodomierzy R100/R50 DN15 wraz z modułem radiowym w mieszkaniach zgodnie z dwukrotnym terminem montażu ustalonym w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do 18.00. W przypadku braku możliwości wejścia do mieszkania Wykonawca powiadamia Administrację w celu ustalenia daty udostępnienia mieszkania, 3) wywieszenie na tablicach ogłoszeń w budynku informacji o wykonywanych robotach w zasobach mieszkalnych Zamawiającego, 4) zaplombowanie każdego wodomierza 2 plombami zatrzaskowymi, 5) montaż zaworu zwrotnego, 6) wypełnienie dwóch egzemplarzy protokołu, wpisując numer wodomierza zdemontowanego oraz montowanego oraz ich stanów na dzień wymiany, ponadto w protokole należy zapisać numer modułu radiowego i plomb. Protokół musi zostać podpisany przez Wykonawcę oraz lokatora. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekazuje lokatorowi mieszkania, którego dotyczyły prowadzone roboty, drugi egzemplarz przekazuje Zamawiającemu. Wykonawca wykona dwukrotną próbę skontaktowania się z lokatorem; przy pierwszej próbie Wykonawca pozostawi pisemne powiadomienie (z numerem telefonu) o wymianie wodomierza i prośbą o kontakt w celu umówienia terminu wymiany. W przypadku gdy lokator nie skontaktuje się z Wykonawcą w terminie 7 dni, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w celu ustalenia terminu wejścia do lokalu. Ekipy monterów Wykonawcy nie demontują indywidualnych ekranów, zasłon, skrzynek; przygotowanie instalacji spoczywa na użytkowniku lokalu lub Zamawiającym. Po drugim terminie wymiany wodomierzy zostanie dokonany odczyt początkowy zamontowanych wodomierzy. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wodomierze oraz minimum 60 miesięcznej gwarancji na moduły radiowe, 2) dostarczenia kart gwarancyjnych najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, 3) do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. Zamawiający posiada własny system do odczytu wodomierzy umożliwiający komunikację w standardzie Wireless MBUS T1 oraz T2 (PN-EN13757) dlatego nakładki radiowe zamontowane na wodomierzach muszą być kompatybilne z tym systemem. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: Zamówienie nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres dostawy określa SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
W ogłoszeniu jest: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 2 Nazwa: Dostawa i montaż 914 szt. wodomierzy do zimnej wody do mieszkań komunalnych administrowanych przez ADM 2 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) demontaż i utylizacja zdemontowanych wodomierzy ( wraz z dostarczeniem kserokopii karty odpadu), 2) dostarczenie i zamontowanie wodomierzy R100/R50 DN15 wraz z modułem radiowym w mieszkaniach zgodnie z dwukrotnym terminem montażu ustalonym w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do 18.00. W przypadku braku możliwości wejścia do mieszkania Wykonawca powiadamia Administrację w celu ustalenia daty udostępnienia mieszkania, 3) wywieszenie na tablicach ogłoszeń w budynku informacji o wykonywanych robotach w zasobach mieszkalnych Zamawiającego, 4) zaplombowanie każdego wodomierza 2 plombami zatrzaskowymi, 5) montaż zaworu zwrotnego, 6) wypełnienie dwóch egzemplarzy protokołu, wpisując numer wodomierza zdemontowanego oraz montowanego oraz ich stanów na dzień wymiany, ponadto w protokole należy zapisać numer modułu radiowego i plomb. Protokół musi zostać podpisany przez Wykonawcę oraz lokatora. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekazuje lokatorowi mieszkania, którego dotyczyły prowadzone roboty, drugi egzemplarz przekazuje Zamawiającemu. Wykonawca wykona dwukrotną próbę skontaktowania się z lokatorem; przy pierwszej próbie Wykonawca pozostawi pisemne powiadomienie (z numerem telefonu) o wymianie wodomierza i prośbą o kontakt w celu umówienia terminu wymiany. W przypadku gdy lokator nie skontaktuje się z Wykonawcą w terminie 7 dni, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w celu ustalenia terminu wejścia do lokalu. Ekipy monterów Wykonawcy nie demontują indywidualnych ekranów, zasłon, skrzynek; przygotowanie instalacji spoczywa na użytkowniku lokalu lub Zamawiającym. Po drugim terminie wymiany wodomierzy zostanie dokonany odczyt początkowy zamontowanych wodomierzy. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wodomierze oraz minimum 120 miesięcznej gwarancji na moduły radiowe, 2) dostarczenia kart gwarancyjnych najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, 3) do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. Zamawiający posiada własny system do odczytu wodomierzy umożliwiający komunikację w standardzie Wireless MBUS T1 oraz T2 (PN-EN13757) dlatego nakładki radiowe zamontowane na wodomierzach muszą być kompatybilne z tym systemem. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: Zamówienie nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres dostawy określa SIWZ
W ogłoszeniu powinno być: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 2 Nazwa: Dostawa i montaż 914 szt. wodomierzy do zimnej wody do mieszkań komunalnych administrowanych przez ADM 2 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) demontaż i utylizacja zdemontowanych wodomierzy ( wraz z dostarczeniem kserokopii karty odpadu), 2) dostarczenie i zamontowanie wodomierzy R100/R50 DN15 wraz z modułem radiowym w mieszkaniach zgodnie z dwukrotnym terminem montażu ustalonym w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do 18.00. W przypadku braku możliwości wejścia do mieszkania Wykonawca powiadamia Administrację w celu ustalenia daty udostępnienia mieszkania, 3) wywieszenie na tablicach ogłoszeń w budynku informacji o wykonywanych robotach w zasobach mieszkalnych Zamawiającego, 4) zaplombowanie każdego wodomierza 2 plombami zatrzaskowymi, 5) montaż zaworu zwrotnego, 6) wypełnienie dwóch egzemplarzy protokołu, wpisując numer wodomierza zdemontowanego oraz montowanego oraz ich stanów na dzień wymiany, ponadto w protokole należy zapisać numer modułu radiowego i plomb. Protokół musi zostać podpisany przez Wykonawcę oraz lokatora. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekazuje lokatorowi mieszkania, którego dotyczyły prowadzone roboty, drugi egzemplarz przekazuje Zamawiającemu. Wykonawca wykona dwukrotną próbę skontaktowania się z lokatorem; przy pierwszej próbie Wykonawca pozostawi pisemne powiadomienie (z numerem telefonu) o wymianie wodomierza i prośbą o kontakt w celu umówienia terminu wymiany. W przypadku gdy lokator nie skontaktuje się z Wykonawcą w terminie 7 dni, Wykonawca zawiadomi pisemnie Zamawiającego w celu ustalenia terminu wejścia do lokalu. Ekipy monterów Wykonawcy nie demontują indywidualnych ekranów, zasłon, skrzynek; przygotowanie instalacji spoczywa na użytkowniku lokalu lub Zamawiającym. Po drugim terminie wymiany wodomierzy zostanie dokonany odczyt początkowy zamontowanych wodomierzy. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wodomierze oraz minimum 60 miesięcznej gwarancji na moduły radiowe, 2) dostarczenia kart gwarancyjnych najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, 3) do bezpłatnego usunięcia wad, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie 7 dni od powiadomienia go przez Zamawiającego o wadzie, jeżeli będzie to możliwe technicznie lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. Zamawiający posiada własny system do odczytu wodomierzy umożliwiający komunikację w standardzie Wireless MBUS T1 oraz T2 (PN-EN13757) dlatego nakładki radiowe zamontowane na wodomierzach muszą być kompatybilne z tym systemem. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: Zamówienie nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres dostawy określa SIWZ

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych