Ogłoszenie nr 540188801-N-2020 z dnia 30.09.2020 r.
Żabno:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 585318-N-2020
Data: 15/09/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Żabno, Krajowy numer identyfikacyjny 52913700000000, ul. ul. Jagiełły  1, 33-240  Żabno, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 456 373, e-mail ugzabno@zabno.pl, faks 146 456 420.
Adres strony internetowej (url): www.zabno.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Niedomice, zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 768/2. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: 1) Etap I, w skład którego wchodzi realizacja następujących robót budowlanych: a) Termomodernizacja: • Fundamenty, • Ściany parteru, • Izolacja termiczna stropu, b) Remont posadzek wraz z wykonaniem izolacji termicznej w pomieszczeniu kotłowni, c) Kotłownia: • Prace budowlane, • Technologia kotłowni, • Instalacja elektryczna, d) Przyłącz gazu, e) Instalacje sanitarne: • Instalacja gazowa , • Instalacja c.o.. 2) Etap II, w skład którego wchodzi realizacja następującego zakresu robót: a) Termomodernizacja: • Wyprawa tynkarska na ścianach, • Nawiewniki okienne, b) Remont posadzek wraz z wykonaniem izolacji termicznej w pomieszczeniu sanitariatu (0.18) c) Prace budowlane: • Sala klubowa, • Pomieszczenie węzła sanitarnego (0.18), • Pomieszczenie sanitariatów (0.22), • Komunikacja (0.12, 0.13, 0.14), • Wymiana drzwi do mieszkań, d) Instalacje sanitarne: • Instalacja wodociągowa, • Instalacja kanalizacyjna, • Odcinek zewnętrzny kanalizacji sanitarnej, e) Roboty elektryczne: • Rozdzielnie elektryczne, • Oprzewodowanie instalacji elektrycznej, • Montaż osprzętu, • Pomiary instalacji. 3. Ponadto Zamawiający informuje, iż szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określony został w: a) Dokumentacji technicznej (Załącznik nr 9 do siwz), b) STWiORB (Załącznik nr 10 do siwz) c) Przedmiarach robót: • Etap I – Załącznik nr 8.1 • Etap II – Załącznik nr 8.2 i 8.3 oraz d) Projekcie umowy (Załącznik nr 4 do siwz). 4. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do siwz, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 5. Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego szczegółowego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego z rozbiciem na Etapy, w oparciu o Dokumentację techniczną, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę. Uwagi końcowe: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację techniczną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektu umowy /Załącznik nr 4/, – Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, – W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt, – Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, – Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty, – Jeżeli niniejsza SIWZ lub załączniki do SIWZ wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP oraz oświadczeniem autora projektu, dopuszcza na podstawie art. 30 ust. 5 oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 1. 2. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych m.in. w zakresie: a) robót ogólnobudowlanych b) robót sanitarnych c) robót instalacyjnych – w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. 3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Niedomice, zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 768/2. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: 1) Etap I, w skład którego wchodzi realizacja następujących robót budowlanych: a) Termomodernizacja: • Fundamenty, • Ściany parteru, • Izolacja termiczna stropu, b) Remont posadzek wraz z wykonaniem izolacji termicznej w pomieszczeniu kotłowni, c) Kotłownia: • Prace budowlane, • Technologia kotłowni, • Instalacja elektryczna, d) Przyłącz gazu, e) Instalacje sanitarne: • Instalacja gazowa , • Instalacja c.o.. 2) Etap II, w skład którego wchodzi realizacja następującego zakresu robót: a) Termomodernizacja: • Wyprawa tynkarska na ścianach, • Nawiewniki okienne, b) Remont posadzek wraz z wykonaniem izolacji termicznej w pomieszczeniu sanitariatu (0.18) c) Prace budowlane: • Sala klubowa, • Pomieszczenie węzła sanitarnego (0.18), • Pomieszczenie sanitariatów (0.22), • Komunikacja (0.12, 0.13, 0.14), • Wymiana drzwi do mieszkań, d) Instalacje sanitarne: • Instalacja wodociągowa, • Instalacja kanalizacyjna, • Odcinek zewnętrzny kanalizacji sanitarnej, e) Roboty elektryczne: • Rozdzielnie elektryczne, • Oprzewodowanie instalacji elektrycznej, • Montaż osprzętu, • Pomiary instalacji. 3. Ponadto Zamawiający informuje, iż szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określony został w: a) Dokumentacji technicznej (Załącznik nr 9 do siwz), b) STWiORB (Załącznik nr 10 do siwz) c) Przedmiarach robót– Załącznik nr 8.1 (Etap I i II) i 8.2 (Etap II) oraz d) Projekcie umowy (Załącznik nr 4 do siwz). 4. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do siwz, łącznie z podatkiem VAT. Wykonawca w Ofercie (Załącznik nr 1) dokona podziału ceny oferty na dwie części; a) Część 1 – Etap I, który podzielony zostanie na roboty wykonywane w lokalach socjalnych, która opodatkowana będzie 8 % stawką VAT, oraz w pomieszczeniach zaplecza szatniowo-sanitarnego, która opodatkowana będzie 23 %stawką VAT b) Etap II, który podzielony zostanie na roboty wykonywane w lokalach socjalnych, która opodatkowana będzie 8 % stawką VAT, oraz w pomieszczeniach zaplecza szatniowo-sanitarnego, która opodatkowana będzie 23 %stawką VAT. Uwaga: W związku z powyższym, aby umożliwić Wycenę robót opodatkowaną rożnymi stawkami VAT, Zamawiający dokonał stosownego podziału robót w Przedmiarze robót (Załącznik nr 8.1). Równocześnie Zamawiający informuje, iż Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego podziału robót określonych w Przedmiarze nr 8.2, na roboty opodatkowane stawką 8 % i 23 % VAT, w o oparciu o Dokumentację techniczną (Załącznik nr 9). 5. Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego szczegółowego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego z rozbiciem na Etapy, w oparciu o Dokumentację techniczną, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę. Uwagi końcowe: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację techniczną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektu umowy /Załącznik nr 4/, – Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, – W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt, – Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, – Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty, – Jeżeli niniejsza SIWZ lub załączniki do SIWZ wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP oraz oświadczeniem autora projektu, dopuszcza na podstawie art. 30 ust. 5 oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 1. 2. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a i ust 4 PZP: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych m.in. w zakresie: a) robót ogólnobudowlanych b) robót sanitarnych c) robót instalacyjnych – w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej SIWZ realizację przedmiotowego zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 2) Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o prace Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. 3) Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 23 ust. 3a, na każdym etapie realizacji zamówienia, poprzez wymaganie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 4) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający /pod rygorem zastosowania kar umownych/ uprawniony jest bez wcześniejszego uprzedzenia do kontroli zatrudnienia, tj. wezwanie do przedłożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych