Ogłoszenie nr 500225759-N-2018 z dnia 19.09.2018 r.
Ziębice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 612460-N-2018
Data: 05/09/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ziębice, Krajowy numer identyfikacyjny 89071847800000, ul. ul. Przemysłowa  10, 57-220   Ziębice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8163870, e-mail sekretariat@ziebice.pl, faks 74 8191212.
Adres strony internetowej (url): http://www.ziebice.biuletyn.net
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest: Informacje dodatkowe: Data zakończenia realizacji zamówienia - dla Części I: do 10.10.2018 r. - dla Części II: do 31.10.2018 r. - dla Części III: do 31.10.2018 r.
W ogłoszeniu powinno być: Informacje dodatkowe: Data zakończenia realizacji zamówienia - dla Części I: do 15.12.2018 r. - dla Części II: do 31.10.2018 r. - dla Części III: do 31.10.2018 r.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-09-20, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > 7) Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-09-25, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > 7) Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załączniki - informacje dotyczące ofert częściowych
Punkt: Część nr1
W ogłoszeniu jest: Część nr: 1 Nazwa: Plac zabaw i siłownia pod chmurką 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót stanowi: a) zakup, transport i montaż infrastruktury towarzyszącej (ogrodzenie placu zabaw, ławki z oparciem – 5 szt., pojemniki na odpady – 3 szt., tablica informacyjna); b) zakup, transport i montaż urządzeń placu zabaw (stół pingpongowy wolnostojący, wielokąt wspinaczkowy, podniebna deskorolka, huśtawka potrójna, urządzenie sprawnościowe wielofunkcyjne, bujak dwuosobowy) c) zakup, transport i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej (orbitrek, jeździec, narciarz, wioślarz, wyciąg górny, pajacyk) d) wykonanie nawierzchni z piasku e) niwelacja terenu i uzupełnienie nawierzchni trawiastej f) prace należy prowadzić pod kierownictwem osoby prowadzić pod kierownictwem osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, które uprawiają do pełnienia funkcji kierownika budowy, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, g) należy zapewnić pełną obsługę geodezyjną budowy wraz z inwentaryzacją powykonawczą 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112720-8, 45223800-4, 45100000-8, 45262210-6, 37410000-5, 45236000-0, 45112360-6 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2018-10-10 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie cena brutto oferty za całość zamówienia 60,00 Okres gwarancji 20,00 termin wykonania 20,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: Część nr: 1 Nazwa: Plac zabaw i siłownia pod chmurką 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót stanowi: a) zakup, transport i montaż infrastruktury towarzyszącej (ogrodzenie placu zabaw, ławki z oparciem – 5 szt., pojemniki na odpady – 3 szt., tablica informacyjna); b) zakup, transport i montaż urządzeń placu zabaw (stół pingpongowy wolnostojący, wielokąt wspinaczkowy, podniebna deskorolka, huśtawka potrójna, urządzenie sprawnościowe wielofunkcyjne, bujak dwuosobowy) c) zakup, transport i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej (orbitrek, jeździec, narciarz, wioślarz, wyciąg górny, pajacyk) d) wykonanie nawierzchni z piasku e) niwelacja terenu i uzupełnienie nawierzchni trawiastej f) prace należy prowadzić pod kierownictwem osoby prowadzić pod kierownictwem osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, które uprawiają do pełnienia funkcji kierownika budowy, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, g) należy zapewnić pełną obsługę geodezyjną budowy wraz z inwentaryzacją powykonawczą 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45112720-8, 45223800-4, 45100000-8, 45262210-6, 37410000-5, 45236000-0, 45112360-6 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2018-12-15 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie cena brutto oferty za całość zamówienia 60,00 Okres gwarancji 20,00 termin wykonania 20,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych