Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500034397-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.
Jarocin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 578838-N-2017
Data: 28/08/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 25073720900000, ul. Cielcza, ul. Gajówka  1, 63200   Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 7473487, 7477318, e-mail tomasz.olszak@pwikjarocin.pl, faks 627 473 480.
Adres strony internetowej (url): www.pwikjarocin.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest: 7.1. PROJEKTOWANIE a) w zakresie projektu technologicznego (wraz ze złożeniem wniosków materiałowych na podstawowe wyposażenie technologiczne i uzyskaniem akceptacji IK i Zamawiającego, z uwzględnieniem minimum 14-dniowego terminu na wnoszenie uwag): przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia podpisania umowy b) w zakresie projektu / projektów budowlanych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę (w tym: uzyskanie akceptacji IK i Zamawiającego, z uwzględnieniem minimum 14-dniowego terminu na wnoszenie uwag i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę): przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia podpisania umowy c) w zakresie projektu / projektów wykonawczych dotyczących obiektów budowalnych objętych pozwoleniem na budowę (w tym: uzyskanie akceptacji IK i Zamawiającego, z uwzględnieniem minimum 14-dniowego terminu na wnoszenie uwag): sukcesywnie przed skierowaniem rozwiązań projektowych do realizacji, jednak przez okres nie dłuższy niż 10 miesięcy od dnia podpisania umowy d) w zakresie projektów wykonawczych dotyczących obiektów budowlanych objętych zgłoszeniem prac nie wymagających pozwolenia na budowę (uzyskanie akceptacji IK i Zamawiającego, z uwzględnieniem minimum 14-dniowego terminu na wnoszenie uwag): sukcesywnie przed skierowaniem rozwiązań projektowych do realizacji, jednak przez okres nie dłuższy niż 10 miesięcy od dnia podpisania umowy 7.2. WYKONANIE (zakończone spisaniem protokołu odbioru końcowego) – przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia PROJEKTOWANIA w zakresie wymienionym w pkt 7.1. ppkt a) tj. projektu technologicznego i b) tj. projektu / projektów budowlanych 7.3. ROZRUCH TECHNOLOGICZNY (wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie) – przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od zakończenia WYKONANIA, do uzyskania parametrów zakładanych w SIWZ w pkt 4.5 7.4. UZYSKANIE DECYZJI NAWOZOWYCH – przez okres nie dłuższy niż 24 miesiące od zakończenia ROZRUCHU, przy czym wnioski do właściwego organu Wykonawca ma obowiązek złożyć w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy od zakończenia ROZRUCHU 7.5. UTRZYMANIE – od dnia podpisania umowy przez okres trwania PROJEKTOWANIA, WYKONANIA, ROZRUCHU I UZYSKIWANIA DECYZJI NAWOZOWYCH 7.6. Ostateczny termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia rozumiany będzie jako osiągnięcie zakładanych parametrów technologicznych, w tym osiągnięcie efektu ekologicznego i uzyskanie stosownych decyzji nawozowych w okresie nie dłuższym niż 48 miesięcy od daty podpisania umowy
W ogłoszeniu powinno być: 7.1. PROJEKTOWANIE a) w zakresie projektu technologicznego (wraz ze złożeniem wniosków materiałowych na podstawowe wyposażenie technologiczne i uzyskaniem akceptacji IK i Zamawiającego, z uwzględnieniem minimum 14-dniowego terminu na wnoszenie uwag): przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od dnia podpisania umowy b) w zakresie projektu / projektów budowlanych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę (w tym: uzyskanie akceptacji IK i Zamawiającego, z uwzględnieniem minimum 14-dniowego terminu na wnoszenie uwag): przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia podpisania umowy c) w zakresie projektu / projektów wykonawczych dotyczących obiektów budowalnych objętych pozwoleniem na budowę (w tym: uzyskanie akceptacji IK i Zamawiającego, z uwzględnieniem minimum 14-dniowego terminu na wnoszenie uwag): sukcesywnie przed skierowaniem rozwiązań projektowych do realizacji, jednak przez okres nie dłuższy niż 10 miesięcy od dnia podpisania umowy d) w zakresie projektów wykonawczych dotyczących obiektów budowlanych objętych zgłoszeniem prac nie wymagających pozwolenia na budowę (uzyskanie akceptacji IK i Zamawiającego, z uwzględnieniem minimum 14-dniowego terminu na wnoszenie uwag): sukcesywnie przed skierowaniem rozwiązań projektowych do realizacji, jednak przez okres nie dłuższy niż 10 miesięcy od dnia podpisania umowy e) projektowanie, z zastrzeżeniem lit. a) – d) powyżej zostanie ukończone w terminie 10 miesięcy od dnia podpisania umowy, w tym uzyskanie ostatecznych pozwoleń na budowę 7.2. WYKONANIE (zakończone spisaniem protokołu odbioru końcowego) – przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia PROJEKTOWANIA w zakresie wymienionym w pkt 7.1. ppkt a) tj. projektu technologicznego i b) tj. projektu / projektów budowlanych 7.3. ROZRUCH TECHNOLOGICZNY (wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie) – przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od zakończenia WYKONANIA, do uzyskania parametrów zakładanych w SIWZ w pkt 4.5 7.4. UZYSKANIE DECYZJI NAWOZOWYCH – przez okres nie dłuższy niż 24 miesiące od zakończenia ROZRUCHU, przy czym wnioski do właściwego organu Wykonawca ma obowiązek złożyć w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy od zakończenia ROZRUCHU 7.5. UTRZYMANIE – od 31 dnia po podpisaniu umowy przez okres trwania PROJEKTOWANIA, WYKONANIA, ROZRUCHU I UZYSKIWANIA DECYZJI NAWOZOWYCH. Od dnia podpisania umowy do 30 dnia po podpisaniu umowy ma miejsce okres przejściowy, w którym Wykonawca jest zobowiązany przygotować się do przejęcia UTRZYMANIA oczyszczalni ścieków, w szczególności przygotować do podpisania stosowne protokoły zdawczo-odbiorcze, ustalić stan spraw będących w toku, przyjąć lub opracować wszystkie niezbędne procedury, przeszkolić pracowników, zapoznać się ze stanem technicznym maszyn i urządzeń 7.6. Ostateczny termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia rozumiany będzie jako osiągnięcie zakładanych parametrów technologicznych, w tym osiągnięcie efektu ekologicznego i uzyskanie stosownych decyzji nawozowych w okresie nie dłuższym niż 48 miesięcy od daty podpisania umowy

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2017-10-17, godzina: 11:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Język polski
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2017-10-27, godzina: 11:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Język polski

II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Za ostatnim zdaniem w tym punkcie dodaje się zapis: Opis przedmiotu zamówienia został zmodyfikowany - szczegóły na stronie internetowej Zamawiającego

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Za ostatnim zdaniem w tym punkcie dodaje się zapis: Terminy wykonania wybranych elementów przedmiotu zamówienia zostały zmodyfikowane - szczegóły na stronie internetowej Zamawiającego

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Opis kryterium oceny ofert: Parametry jakościowe i funkcjonalne zastosowanych rozwiązań technologicznych, został zmodyfikowany - szczegóły na stronie internetowej Zamawiającego

 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych