|
Ogłoszenie nr 500014930-N-2017
z dnia 18.08.2017 r.
Gmina Miasto Nowy Targ: Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: "Przebudowa i rozbudowa dawnej oficyny hotelu Herza w Nowym Targu i utworzenie Muzeum Drukarstwa".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523160-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Nowy Targ, Krajowy numer identyfikacyjny 52395600000,
ul. ul. Krzywa
1,
34400
Nowy Targ, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 611 244, e-mail
krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl, faks
182 662 312.
Adres strony internetowej (url): www.nowytarg.pl Adres profilu nabywcy: www.nowytarg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: "Przebudowa i rozbudowa dawnej oficyny hotelu Herza w Nowym Targu i utworzenie Muzeum Drukarstwa".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa i rozbudowa dawnej oficyny hotelu Herza w Nowym Targu i utworzenie Muzeum Drukarstwa”.
2. Wykonanie robót budowlanych polega na rozbiórce, przebudowie i nadbudowie budynku przy ul. Jana III Sobieskiego nr 4 i budynku Rynek Nr 6 w zakresie:
1/ robót budowlanych obejmujących:
a) roboty rozbiórkowe i ziemne,
b) roboty fundamentowe, ścian piwnic i stropu nad piwnicami,
c) roboty murarskie parteru, piętra i poddasza,
d) więźbę i dach,
e) stolarkę okienną i drzwiową zewnętrzną i wewnętrzną,
f) windę osobową,
g) roboty wykończeniowe, tynki, okładziny ścienne i roboty malarskie,
h) podłoża i posadzki,
i) wyposażenie pomieszczeń,
j) elewację budynku,
l) roboty instalacyjne wewnętrzne wod-kan, c. o., klimatyzację i wentylację mechaniczną,
l) przebudowę kotłowni gazowej,
ł) sieci zewnętrzne kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wodociągowej,
2/ robót teletechnicznych obejmujących:
a) przebudowę sieci telekomunikacyjnej zewnętrznej,
b) odbudowę chodnika z kostki betonowej,
3/ robót elektrycznych obejmujących:
a) instalacje elektryczne wewnętrzne,
b) instalacje teletechniczne wewnętrzne,
c) instalacje domofonu,
d) przebudowę sieci kablowej nN i złącza kablowego.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez mgr inż. arch. Pawła Luberdę Architekt Luberda, os. W. Witosa 15/1, 34‑400 Nowy Targ, mgr inż. Marka Krauzowicza Usługi Projektowe, ul. Św. Anny 100, 34‑400 Nowy Targ, mgr inż. Roberta Smreczyńskiego F.U.H., ul. Szaflarska 72/6, 34‑400 Nowy Targ, inż. Jana Solarczyka P.H.U. Elektrosol, Wróblówka 54, 34‑470 Czarny Dunajec, mgr inż. Stefana Rapacza ul. Polna 28A, 34-700 Rabka Zdrój.
4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ rozliczenie robót ryczałtowe określone w ofercie na podstawie dokumentacji projektowej i warunków zawartych w SIWZ,
2/ oferta winna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiar robót przekazany jest jako materiał pomocniczy, poglądowy do sporządzenia oferty. Wykonawca może skorygować wartości przedmiarowe, wprowadzić inne pozycje gwarantujące pełną wycenę zamówienia. Do oferty nie należy dołączać kosztorysu ofertowego,
Podane w przedmiarze pozycje katalogowe należy traktować pomocniczo i nie są one wskazaniem podstawy wyceny.
3/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, zastosowane materiały zgodnie z założeniami projektanta i przedmiarami robót.
4/ wywóz i składowania materiałów z rozbiórki zakwalifikowanych przez zamawiającego do ponownego wykorzystania na miejsce wskazane przez zamawiającego do 10 km zapewnia wykonawca,
5/ wywóz i składowania ziemi, gruzu zapewnia wykonawca we własnym zakresie,
6/ wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
b) zapewnienia bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu,
c) zabezpieczenia placu budowy i umożliwienia bezpiecznej komunikacji dla lokalnych mieszkańców, pojazdów służb specjalnych i powiadomienia o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót,
d) uzyskania decyzji o zmianie organizacji ruchu na czas budowy i jej wykonanie w uzgodnieniu z zamawiającym,
e) wykonania pełnego zakresu robót i czynności przedstawionych w zakresie zamówienia, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia - w tym między innymi uiszczenie opłaty za zajęcie pasa drogowego,
f) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, pdf,
g) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, w razie jakichkolwiek wątpliwości co do interpretacji projektu, należy się skontaktować z zamawiającym.
7/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac,
8/ wykonawca udzieli minimum 5 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały,
9/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212313-3
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45230000-8,
45232300-5,
45232332-8,
45231400-9,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|