Ogłoszenie nr 510542817-N-2020 z dnia 14.12.2020 r.
Polski Instytyt Ekonomiczny: Przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu jednej z technik CATI lub CAWI.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575293-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Polski Instytyt Ekonomiczny, Krajowy numer identyfikacyjny 38137509300000, ul. Aleje Jerozolimskie  87, 02-001  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226285585, e-mail administracja@pie.net.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pie.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu jednej z technik CATI lub CAWI.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PZP.4/2020/BADANIA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu jednej z technik do gromadzenia danych - CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) lub CAWI (Computer-Assisted Web Interview). Zamówienie zostanie podzielone na 6 części: A. Część I zamówienia: 1 Nazwa badania Badanie opinii publicznej dotyczące bezwarunkowego dochodu podstawowego 2 Metoda badawcza ankieta internetowa (CAWI) 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 min. 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Zdecydowana większość to pytania zamknięte, z dominującym typem pytań jednokrotnego wyboru 5 Populacja osoby indywidualne 6 Wielkość próby 1200 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy stosowanie technik ranodmizacji i split-ballot, tak by część pytań była wyświetlana tylko określonym grupom respondentów; konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów 9 Orientacyjny termin realizacji badania Wrzesień/październik 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne osoby w wieku 18-64 lat 11 Kryteria reprezentatywności próby Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wiek (18-34, 35-44, 45-54, 55-64) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wykształcenie (podstawowe + zawodowe/średnie/wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 50%; województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; status zawodowy (osoby aktywne i nieaktywne zawodowo) - wypełnienie kwoty na poziomie 90% B. Część II zamówienia: 1 Nazwa badania Eksperyment ankietowy poświęcony prywatności i dzieleniu się danymi w czasach pandemii 2 Metoda badawcza ankieta internetowa (CAWI) 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 min. 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Zdecydowana większość to pytania zamknięte, z dominującym typem pytań jednokrotnego wyboru 5 Populacja osoby indywidualne 6 Wielkość próby 1200 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy stosowanie technik ranodmizacji i split-ballot, tak by część pytań była wyświetlana tylko określonym grupom respondentów. Budowa makiet 2 stron www umożliwiających pomiar zachowania respondenta podczas akceptacji regulaminu. Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów 9 Orientacyjny termin realizacji badania Wrzesień/październik 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne osoby w wieku 18-64 lat 11 Kryteria reprezentatywności próby Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wiek (18-34, 35-44, 45-54, 55-64) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wykształcenie (podstawowe+zawodowe/średnie/wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 50%; województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70% C. Część III zamówienia: 1 Nazwa badania Badanie przedsiębiorstw dotyczące warunków ich funkcjonowania z uwzględnieniem obszaru wykorzystania nowoczesnych technologii 2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny (CATI) 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 25 minut 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe 5 Populacja przedsiębiorstwa 6 Wielkość próby 1000 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport z realizacji badania 9 Orientacyjny termin realizacji badania listopad 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne 400 mikro, 300 małych, 200 średnich, 100 dużych przedsiębiorstw 11 Kryteria reprezentatywności próby województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70% 12 Warstwowanie próby Określona liczba wywiadów dla każdej kombinacji cech: wielkość przedsiębiorstwa, sekcja PKD D. Część IV zamówienia: 1 Nazwa badania Zmiany na rynku mediów i podejście do płacenia za treści w internecie 2 Metoda badawcza wywiad internetowy CAWI 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 min 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania w większości zamknięte, kilka pytań otwartych. 5 Populacja populacja internautów (osoby indywidualne) 6 Wielkość próby 1000 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport z realizacji badania 9 Orientacyjny termin realizacji badania grudzień 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne osoby powyżej 13 r.ż. korzystające z internetu przynajmniej raz w tygodniu. 11 Kryteria reprezentatywności próby Próba reprezentatywna dla populacji osób korzystających z internetu przynajmniej raz w tygodniu E. Część V zamówienia: 1 Nazwa badania Badanie seniorów dotyczące ograniczeń kontekstowych w dostępie do usług publicznych 2 Metoda badawcza wywiad internetowy CATI 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 min 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu pytania zamknięte, wieloitemowe, wielokrotnego wyboru 5 Populacja osoby indywidualne 6 Wielkość próby 1000 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów 9 Orientacyjny termin realizacji badania sierpień/wrzesień 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne osoby powyżej 60 r.ż lub osoby w wieku 18-59 mające możliwość przeprowadzenia wywiadu i wypełnienia kwestionariusza w imieniu osoby powyżej 60 r.ż mieszkające z, ale nie wchodzące w skład gospodarstwa domowego seniora; rozstrzygnięcie za pomocą pytania weryfikującego wiek i sytuację mieszkaniową w kwestionariuszu 11 Kryteria reprezentatywności próby Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%, wiek (60-64, 65-69, 70-74, 75+) - wypełnienie kwoty na poziomie odpowiednio min. 70%, województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70% F. Część VI zamówienia: 1 Nazwa badania Eksperyment ankietowy badający skuteczność komunikatów behawioralnych dotyczących zachowań mających wpływ na ochronę powietrza 2 Metoda badawcza ankieta internetowa CAWI 3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut 4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu pytania zamknięte, wielo-itemowe, wielokrotnego wyboru 5 Populacja osoby indywidualne 6 Wielkość próby 1800 7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych 8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi postratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów 9 Orientacyjny termin realizacji badania sierpień/wrzesień 2020 r. 10 Kryteria rekrutacyjne właściciele domów jednorodzinnych 11 Kryteria reprezentatywności próby Większa liczba wywiadów dla województwa mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego 2. Zamawiający dopuszcza składanie przez Wykonawcę ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza złożenie przez jednego Wykonawcę oferty na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79311200-9

Dodatkowe kody CPV: 79315000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: Zmiany na rynku mediów i podejście do płacenia za treści w internecie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 11200.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: IMAS International Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 61
Kod pocztowy: 50-541
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13776.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13776.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46740.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   
NAZWA: Eksperyment ankietowy badający skuteczność komunikatów behawioralnych dotyczących zachowań mających wpływ na ochronę powietrza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 17100.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Ogólnopolski Panel Badawczy Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podbipiętyb 57
Kod pocztowy: 02-732
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21033.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21033.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43199.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawcy w poszczególnych częściach zamówienia uzyskali najwyższą łączną ilość punktów w kryteriach opisanych w rozdziale XIV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych