Ogłoszenie nr 510070457-N-2020 z dnia 24.04.2020 r.
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota: Modernizacja Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 w części obejmującej poradnię POZ dla dzieci, rejestrację ogólną oraz wejścia do przychodni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516781-N-2020 z dnia 2020-02-27r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540045661-N-2020 z dnia 12-03-2020r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota, Krajowy numer identyfikacyjny 10202670000000, ul. ul. Szczęśliwicka  36, 02-353  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 228 853, e-mail zamowienia@szpzlo-ochota.pl, faks 228 231 219.
Adres strony internetowej (url): www.szpzlo-ochota.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 w części obejmującej poradnię POZ dla dzieci, rejestrację ogólną oraz wejścia do przychodni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP-2511-03-MDM/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie zakresu wszystkich robót zostało opisane w Projektowej Dokumentacji Wykonawczej opracowanej celowo dla w/w zadania. Składowe Dokumentacji Wykonawczej (docelowej) opracowanej w 2020 roku:: I. Branża Budowlana 1) Projekt Wykonawczy- Architektura, Konstrukcje (aktualizacja - zawiera projekt wnętrz) 2) Przedmiar Robót – dokument pomocniczy (opracowanie 2020 r.), 3) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), II. Branża Sanitarna 1) Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych: wentylacji, wod-kan, co, ct, (opracowanie 2017 r.) 2) Projekt Wykonawczy instalacji sanitarnych: wentylacji, wod-kan, co, ct, (opracowanie 2020 r. zawiera aktualizację i rozwinięcie opracowania z 2017 roku) 3) Przedmiar Robót – dokument pomocniczy (opracowanie 2020 r.), 4) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), III. Branża Elektryczna 1) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych (zawiera aktualizację opracowania z 2017 r.) 2) Projekt wykonawczy SSP (opracowanie 2017 r.), 3) Przedmiary Robót – dokument pomocniczy (opracowanie 2020 r.), 4) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), Komplet dokumentacji opracowanej w 2017 roku : I. Branża Budowlana 1) Projekt wykonawczy architektury wraz z technologią medyczną, konstrukcją i projektem wnętrz, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) II. Branża Sanitarna 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), III. Branża Elektryczna 1) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Ekpertyza p/poż budynku w wersji pdf. Na wykonanie robót złożono wniosek o pozwolenie na budowę. „Pozwolenie na budowę” zostanie przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w momencie protokolarnego przekazania terenu budowy na wskazanej nieruchomości. Wykonawca zabezpieczy realizację robót budowlanych w sposób zgodny z warunkami opisanymi w SIWZ oraz projekcie umowy, a także na własny koszt dokona stałego wydzielenia i zabezpieczenia terenu robót. Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe, bezpieczne przejście, umożliwiające dojazd wózkiem inwalidzkim z powierzchni parkingu do wykonanych w ramach zadania dodatkowych drzwi ewakuacyjnych na poziomie parteru klatki schodowej K2. Rodzaj i typ zastosowanego rozwiązania musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Pozostałe szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały ujęte w Dokumentacji Wykonawczej, SIWZ i Projekcie Umowy- zgodnie z SIWZ. Zamawiający wymaga stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności ogólnobudowlane (tj. pracowników fizycznych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45453000-7, 45421100-5, 45400000-1, 31518200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2304567.19
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: GROM.CO Sp. z. o.o.
Email wykonawcy: grom.co@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Wrzosowa 11
Kod pocztowy: 05-152
Miejscowość: Kazuń Bielany
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2834617.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2834617.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3961745.55
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych