Ogłoszenie nr 510401909-N-2021
z dnia 13.01.2021 r.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Dąbrowskiej: Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Dąbrowskiej we Wrocławiu z podziałem na części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609792-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Dąbrowskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 69236300000000,
ul. ul. Nowowiejska
78,
50-315
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
171986836, e-mail
sekretariat.sp001@wroclawskaedukacja.pl, faks
717984336.
Adres strony internetowej (url): http://sp1.wroclaw.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marii Dąbrowskiej we Wrocławiu z podziałem na części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP/PN/1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
PrzedmiotemzamówieniajestSukcesywnadostawaproduktówspożywczychdlapotrzebSzkoły Podstawowej nr 1 we Wrocławiu z podziałem na części, zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia. Zamówieniezostałopodzielonena9częściszczegółowoopisanychwZałącznikunr2doSIWZ– Opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z grupami asortymentowymi i tak w ramach realizacji zamówienia będą dokonywane sukcesywne dostawy następujących produktów: 2.1.Pieczywo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.2.Mięso zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.3.Artykuły spożywcze zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.4.Wyroby gotowe zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.5.Świeże ryby wyciskane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.6.Nabiał zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.7.Produkty zbożowe zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.8.Mrożonki zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 2.9.Surowe warzywa i owoce zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego 3. Warunki dostaw: 3.1. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Pieczywo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231917.40
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Blugel Angelika Uchańska
Email wykonawcy: blugel@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Wrocławska 33d
Hala F
Kod pocztowy: 55-095
Miejscowość: Długołęka
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
2963.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
7191.45
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
2. Mięso zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231917.40
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego E.M.K Smolarek sp. j
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Niemcewicza 3
Kod pocztowy: 64-000
Miejscowość: Kościan
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
57270.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
117778.50
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
1.3. Artykuły spożywcze zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231917.40
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Blugel Angelika Uchańska
Email wykonawcy: blugel@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Wrocławska 33d
Hala F
Kod pocztowy: 55-095
Miejscowość: Długołęka
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
55977.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
62106
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
1.4. Wyroby gotowe zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231917.40
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Wyrobów Garmażeryjnych Aneta Michalska – Kuch
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Hallera 40a
Kod pocztowy: 53-324
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52320
Oferta z najniższą ceną/kosztem
171300.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
388762.50
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
1.5. Świeże ryby wyciskane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231917.40
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. Blugel Angelika Uchańska
Email wykonawcy: blugel@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Wrocławska 33d
Hala F
Kod pocztowy: 55-095
Miejscowość: Długołęka
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
9699.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
16800
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
1.6. Nabiał zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231917.40
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHUP MIMAR Marian Sopinka
Email wykonawcy: mimarsopinka@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Zaułek Rogoziński 1/7
Kod pocztowy: 51-116
Miejscowość: Wroclaw
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
14625.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
20419.35
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
7
NAZWA:
Produkty zbożowe zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231917.40
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHUP MIMAR Marian Sopinka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Zaułek Rogoziński 1/7
Kod pocztowy: 51-116
Miejscowość: Wroclaw
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
11725.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
17361.75
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
8
NAZWA:
1.8. Mrożonki zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231917.40
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: „Lechtom” Tomasz Sikociński Hurtownia Lodów i Mrożonek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Wokulskiego 8
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
38546.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
97932.01
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
9
NAZWA:
Surowe warzywa i owoce zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
231917.40
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHUP MIMAR Marian Sopinka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Zaułek Rogoziński 1/7
Kod pocztowy: 51-116
Miejscowość: Wroclaw
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80000
Oferta z najniższą ceną/kosztem
50905.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
88752.27
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.