Ogłoszenie nr 510435767-N-2021 z dnia 27.09.2021 r.
Aqua Park Łódź Sp. z o.o.: Zagospodarowanie terenu zewnętrznego pod kasy letnie oraz nowy punkt gastronomiczny w obiekcie Aqua Park Łódź Sp. z o.o., 94-208 Łódź, al. Unii Lubelskiej 4

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535377-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Aqua Park Łódź Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 47323046900000, ul. al. Unii Lubelskiej  4, 94-208  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6400-800, e-mail aleksandra.sadowska@aquapark.lodz.pl, faks 42 683 44 78.
Adres strony internetowej (url): https://aquapark.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego w której Miasto Łódź posiada 100% udziałów
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu zewnętrznego pod kasy letnie oraz nowy punkt gastronomiczny w obiekcie Aqua Park Łódź Sp. z o.o., 94-208 Łódź, al. Unii Lubelskiej 4
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.Rb.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zewnętrznego pod kasy letnie oraz nowy punkt gastronomiczny w obiekcie Aqua Park Łódź Sp. z o.o., 94-208 Łódź, al. Unii Lubelskiej 4. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: a) Część I – zagospodarowanie terenu zewnętrznego pod kasy letnie według koncepcji / wizualizacji; b) Część II – punkt gastronomiczny nr 1 przy skarpie / przy basenie sportowym zewnętrznym/ - Przystań lodowa; c) Część III - punkt gastronomiczny nr 2 przy piaszczystej plaży – Kawa przy plaży; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45233250-6, 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Zagospodarowanie terenu zewnętrznego pod kasy letnie według koncepcji / wizualizacji;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 150000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Dorota Kurczewska Fuente
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Struga 78
Kod pocztowy: 90-557
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 652957.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 652957.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 652957.86
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Punkt gastronomiczny nr 1 przy skarpie / przy basenie sportowym zewnętrznym/ - Przystań lodowa
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Pzp. lub ustawą — Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne W dniu 14 maja 2020 r. upłynął termin składnia ofert. W tym terminie została złożona jedna oferta przez Panią Dorotę Kurczewską, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Fuente Dorota Kurczewska. Cena oferty stanowi kwotę 329.952,42 złotych brutto, podczas gdy kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 61.500,00 złotych brutto. Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do oferty z najniższą ceną, unieważnienie przedmiotowego postępowania stało się konieczne.

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Punkt gastronomiczny nr 2 przy piaszczystej plaży – Kawa przy plaży
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 50000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 179899.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179899.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179899.18
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych