Ogłoszenie nr 510067299-N-2019 z dnia 05.04.2019 r.
Gmina Pietrowice Wielkie: Przebudowa i rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Makowie – II etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513008-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pietrowice Wielkie, Krajowy numer identyfikacyjny 54387000000000, ul. Szkolna  5, 47-480  Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32-4198407, e-mail ochronaprzyrody@pietrowicewielkie.pl, faks 32-4198407.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Makowie – II etap
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IGR.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Makowie znajdujący się przy ul. Raciborskiej, który poddany został rozbudowie, a obecnie planowane jest wykonanie przebudowy pomieszczeń wraz z robotami wykończeniowymi, instalacjami wewnętrznymi oraz budowa szamba wybieralnego. W chwili obecnej rozbudowana część budynku OSP znajduje się w stanie surowym otwartym. Wykonane zostały fundamenty wraz ze ścianami zewnętrznymi konstrukcyjnymi oraz konstrukcja stalowa dachu wraz z pokryciem z płyt warstwowych. Zamontowano rynny i rury spustowe, wykonano obróbki blacharskie. Obecnie w celu zakończenia przebudowy konieczne jest wykonanie ścian działowych wewnętrznych w celu podziału pomieszczeń zgodnie z projektem budowlanym, rozbiórka starych posadzek oraz wykonanie posadzek nowych w całym budynku, montaż bram wjazdowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej, wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych i świetlicy. Ponadto do wykonania pozostały roboty wykończeniowe: tynkowanie, okładziny ścienne i podłogowe z płytek ceramicznych, malowanie. Do wykonania jest również montaż instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej i wodnokanalizacyjnej. Na zewnątrz budynku planowane jest wykonanie izolacji termicznej wraz z tynkiem, zagospodarowanie terenu w postaci dojść i dojazdów, plantowanie terenu. Ponadto planowana jest budowa szamba wybieralnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6

Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262500-6, 45430000-0, 45410000-4, 45420000-7, 45320000-6, 44212317-4, 45233120-6, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr IGR.271.1.2019 pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Makowie – II etap. Dnia 28 lutego 2019 r. o godz. 11.00 minął termin składania ofert na realizację zamówienia p.n. Przebudowa i rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Makowie – II etap. W terminie określonym w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu wpłynęły do siedziby Zamawiającego 2 oferty złożone przez: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Leon Burdzik, ul. Spółdzielcza 10, 47-480 Pawłów oraz Zakład Usługowo-Handlowy Kamil Duda, ul. Zielona 42, 48-130 Kietrz. Zamawiający dokonał otwarcia ofert w/w firm. Po dokonaniu badania i oceny ofert najkorzystniej została oceniona oferta firmy Zakład Usługowo-Handlowy Kamil Duda, ul. Zielona 42, 48-130 Kietrz. Oferta wyniosła 276 518,05 zł brutto i jest ceną przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 250 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych