|
Ogłoszenie nr 510059903-N-2020
z dnia 06.04.2020 r.
Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania: Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul.
Alberta 8/1 w Bytomiu - III postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618311-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania, Krajowy numer identyfikacyjny 24261540600000,
ul. Zielna
25B,
41-907
Bytom, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 413 00 30, e-mail
zamowienia@bm.bytom.pl, faks
32 413 00 33.
Adres strony internetowej (url): www.bm.bytom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul.
Alberta 8/1 w Bytomiu - III postępowanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZ-PN-44/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
1.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lokalu mieszkalnego położonego przy ul. Alberta 8/1 w
Bytomiu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji lokalu mieszkalnego znajdującego
się w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym na terenie miasta Bytomia. Zakres
modernizacji polegającej na wykonaniu robót budowlanych obejmuje w szczególności wykonanie robót ogólnobudowlanych, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych (C.O. węglowe). Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót
zawiera Załącznik nr 1.1.a do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej
36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących
przedmiotem zamówienia. 4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach
umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość
przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani
przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem
faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego w
formie pisemnej lub za pośrednictwem e-maila na adres: zamowienia@bm.bytom.pl do dnia 12.11.2019 r.
O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie lub e-mailem. 6.
Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.
Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod
pojęciem Podwykonawcy, Zamawiający rozumie również dalszych Podwykonawców) przy realizacji
zamówienia zatrudniał na umowę o pracę robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia
Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i
specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018 r., poz. 227)
wykonujących odpowiednio czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi, elektroinstalacyjnymi,
instalacyjnymi (C.O. węglowe). 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do
wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt
III.B.1 czynności. W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i
dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania
wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na
każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowiązany
będzie przedłożyć Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt
III.B.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o
zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie
Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności
wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju
umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji
zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z
dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna
zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL
pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data
zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)
zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów
o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez
pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 9. Niezłożenie przez
Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w
celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 czynności. 10.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy
Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych. 11. W
przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję
Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45330000-9,
45211341-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|