Ogłoszenie nr 500069286-N-2017 z dnia 04.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim: Dostawa imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół w 2018 roku wraz z zapewnieniem opieki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610402-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, Krajowy numer identyfikacyjny 210307010, ul. ul. Rynek  1, 69-220   Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 7571338, 95 7575080, e-mail zeas-osno@o2.pl, faks 95 7571338, 95 7575080.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa imiennych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół w 2018 roku wraz z zapewnieniem opieki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
CUW.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa biletów miesięcznych dla uczniów z terenu Gminy Ośno Lubuskie dojeżdżających do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim oraz Szkoły Podstawowej w Smogórach i z powrotem w 2018 roku wraz z zapewnieniem im opieki.Uczniowie wysiadają na następujących przystankach: - dowożeni do Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim – przystanek NŻ przy ul. Szkolnej,- dowożeni do Szkoły Podstawowej w Smogórach – przystanek NŻ przy szkole.Przewozy na podstawie imiennych biletów miesięcznych dotyczą dni w 2018 roku, w których odbywają się zajęcia dydaktyczno – wychowawcze zgodnie z organizacją roku szkolnego, wyłączając wakacje, przerwy świąteczne oraz dodatkowe dni, w których uczniowie nie mają obowiązku dojeżdżania do szkoły (oddziału „0”). Wykonawca będzie realizował zamówienie w oparciu o minutowy rozkład jazdy dla poszczególnych tras przedstawiony Zamawiającemu i przez Zamawiającego zatwierdzony. Na wniosek Zamawiającego z powodu zmiany planu lekcji lub zmian organizacyjnych w Szkole Podstawowej w Ośnie Lubuskim lub Szkole Podstawowej w Smogórach, Wykonawca ma obowiązek dokonania zmian w minutowym rozkładzie jazdy.Wykonawca będzie wykorzystywał do realizacji zamówienia pojazdy będące w jego dyspozycji oraz autobus szkolny marki Jelcz 1090M, rok produkcji 2000, nr rejestracyjny FSL A345, będący własnością Gminy Ośno Lubuskie, który otrzyma w dzierżawę z dniem 01 stycznia 2018r. Wykonawca, w związku z wykonywanym zadaniem na czas od 01 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r., zobowiązany jest do zatrudnienia kierowcy autobusu szkolnego, którego Zamawiający przekaże Wykonawcy w celu realizacji zamówienia oraz zapewnienie mu wynagrodzenie przez cały okres zatrudnienia na poziomie nie niższym niż Zamawiający, na które składają się: wynagrodzenie zasadnicze i dodatek za wysługę lat. Wysokość wynagrodzenia potwierdza Zamawiający zaświadczeniem o miesięcznym wynagrodzeniu kierowcy autobusu szkolnego za miesiąc sierpień 2015r. Harmonogram przewozów:Przywozy.Przywozy do Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim nie mogą rozpocząć się wcześniej niż o 6:45 i zakończyć nie później niż o 7:55.Przywozy do Szkoły Podstawowej w Smogórach nie mogą rozpocząć się wcześniej niż o godzinie 6:45 i zakończyć nie później niż o 7:55.Przewidywana liczba biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości: Lp. Trasa (od miejsca zamieszkania do miejscowości, w której mieści się szkoła) Przewidywana liczba biletów miesięcznych Przewidywana liczba biletów miesięcznychw okresie od 01.01.2018r. do końca roku szkolnego 2017-2018 w okresie od 01.09.2018r. do 31.12.2018r.1. Sienno – Ośno Lubuskie 17 20; 2. Podośno – Ośno Lubuskie 7 8; 3. Świniary – Ośno Lubuskie 27 27; 4. Gronów – Ośno Lubuskie 10 7; 5. Radachów – Ośno Lubuskie 26 25; 6. Połęcko – Ośno Lubuskie 23 21; 7. Grabno – Ośno Lubuskie 10 9; 8. Trześniów – Ośno Lubuskie 5 5; 9. Lubień – Ośno Lubuskie 4 4; 10. Smogóry – Ośno Lubuskie 10 4; 11. Smogóry Kopalnia – Ośno Lubuskie 3 0; 12. Trześniów - Smogóry 23 27; 13. Lubień - Smogóry 20 24; 14. Smogóry Kopalnia - Smogóry 21 26; RAZEM 206 207. Odwozy nr 1 – przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości 1. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim, przystanek NŻ ul. Szkolna – planowany początek odwozów – 13:15; Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2018r. do końca roku szkolnego 2017-2018 w okresie od 01.09.2018r. do 31.12.2018r.; 1. Sienno 5 9; 2. Podośno 3 4; 3. Świniary 7 9; 4. Gronów 2 2; 5. Radachów 14 16; 6. Połęcko 6 7; 7. Grabno 1 1; 8. Smogóry 1 1; RAZEM 39 49. 2. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Smogórach, przystanek NŻ przy szkole – planowany początek odwozów – 12:50: Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2018r. do końca roku szkolnego 2017-2018 w okresie od 01.09.2018r. do 31.12.2018r. 1. Trześniów 11 11; 2. Lubień 14 14; 3. Smogóry Kopalnia 16 18; RAZEM 41 43. Odwozy nr 2 – przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: 1. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim, przystanek NŻ ul. Szkolna – planowany początek odwozów – 14:40, dwa razy w tygodniu – 15:15. Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2018r. do końca roku szkolnego 2017-2018 w okresie od 01.09.2018r. do 31.12.2018r. 1. Sienno 12 11; 2. Podośno 4 4; 3. Świniary 20 18; 4. Gronów 8 5; 5. Radachów 12 9; 6. Połęcko 17 14; 7. Grabno 9 8; 8. Smogóry 12 3; 9. Lubień 4 4; 10. Trześniów 5 5; RAZEM 103 81. 2. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Smogórach, przystanek NŻ przy szkole – planowany początek odwozów – 14:10. Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2018r. do końca roku szkolnego 2017-2018 w okresie od 01.09.2018r. do 31.12.2018r. 1. Trześniów 12 16; 2. Lubień 6 10; 3. Smogóry Kopalnia 5 8; RAZEM 23 34. Rzeczywiste godziny rozpoczęcia odwozów mogą się nieznacznie różnić od podanych w niniejszym SIWZ. Godziny rozpoczęcia odwozów w poszczególne dni tygodnia przekażą dyrektorzy poszczególnych szkół na 7 dni przed terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu minutowy rozkład jazdy autobusów na wyznaczonych trasach na 4 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia oraz przed rozpoczęciem roku szkolnego 2018/2019. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieznacznych zmian godzin rozpoczęcia przywozów lub odwozów. Wykonawca przed opracowaniem minutowego rozkładu jazdy autobusów dokona szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia czytelnych rozkładów jazdy autobusów na przystankach autobusowych w miejscowościach, z których dowożeni będą uczniowie: na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na 2 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego 2018-2019 oraz w całym okresie jego realizacji. Zamawiający zastrzega, że podana ilość uczniów jest ilością planowaną. Ilość uczniów może ulec zmianie w związku z np. nie ukończeniem szkoły, ruchem uczniów, zmianami przepisów prawa oświatowego dotyczącego przekształcenia szkół itp. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bilety miesięczne dla wszystkich uczniów objętych obowiązkiem dowożenia do szkół z terenu Gminy Ośno Lubuskie, nawet w przypadku znacznego wzrostu ich ilości. Z tego tytułu Zamawiający nie przewiduje zwiększenia wynagrodzenia dla Wykonawcy. Wykonawca nie może przewozić więcej osób niż liczba miejsc w autobusie. Środki transportu, służące do wykonywania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie dla wszystkich uczniów. Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa. Do sprawowania opieki nad uczniami Wykonawca zapewnia opiekuna. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. Opiekun i kierowca współpracują ze sobą, celem zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim dowożonym uczniom. Do zakresu obowiązków opiekuna należy nadzór i opieka nad uczniami w trakcie dowozów, w czasie wsiadania i zajmowania miejsca, w czasie wysiadania z pojazdu oraz sprawdzanie zgodności przewozów z harmonogramem (m.in. sprawdzanie stanu ilościowego uczniów na danym kursie i na danym przystanku). Opiekun sprawuje opiekę nad uczniami w czasie każdego kursu. Dyrektorzy szkół, na 7 dni przed początkiem 2018 roku oraz roku szkolnego 2018-2019 przekażą Wykonawcy w formie pisemnej imienne wykazy uczniów dojeżdżających z poszczególnych miejscowości. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpieczeństwo transportu uczniów zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji zamówienia przepisami. W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane, system ogrzewania powinien zapewnić utrzymanie w autobusach minimalnej temperatury +10ºC wewnątrz pojazdu przy rozpoczęciu pierwszego kursu. Na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i śnieg, stopnie nie mogą być śliskie. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po zaistnieniu lub powzięciu takiej informacji. W przypadku zaistnienia wypadku lub innego zdarzenia drogowego kierowca i opiekun są zobowiązani udzielić pierwszej pomocy, powiadomić odpowiednie służby, zabezpieczyć miejsce zdarzenia oraz powiadomić odpowiednio Dyrektora Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim lub Dyrektora Szkoły Podstawowej w Smogórach i Zamawiającego. W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczniów lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego (autobusy/busy) o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym, nie później niż w ciągu l godziny od zdarzenia. W czasie oczekiwania na przyjazd pojazdu zastępczego opiekun sprawuje opiekę nad uczniami. Jeżeli Wykonawca nie zapewni pojazdów zastępczych w wyznaczonym czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie przewozu na danym kursie podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowców i opiekunów oraz uczniów i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywanym zamówieniem. Wykonawca za realizację zamówienia poda cenę ryczałtową, obejmującą całość zamówienia. Cena jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. Cena powinna uwzględniać ilość dni wolnych od nauki zgodnie z kalendarzem roku szkolnego z tytułu wakacji, przerw świątecznych oraz dodatkowych dni, w których uczniowie nie dojeżdżają do szkoły.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34980000-0

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 149282.23
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe Transhand Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przemysłowe 16
Kod pocztowy: 69-100
Miejscowość: Słubice
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Leszek Janicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: -

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 161041.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161041.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161041.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych