|
Ogłoszenie nr 510540662-N-2020
z dnia 11.12.2020 r.
Powiat Buski: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania oraz sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania oraz sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Poddziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606347-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540223534-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Buski, Krajowy numer identyfikacyjny 29101849000000,
ul. ul. Mickiewicza
15,
28-100
Busko-Zdrój, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 783 051, e-mail
starostwo@powiat.busko.pl, faks
413 783 578.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.busko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania oraz sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SOZ.272.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. Komputer przenośny ze stacją dokującą, monitorem, klawiaturą, myszą i torbą – 5 szt. 2. Zasilacz awaryjny (UPS) – 5 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne z dodatkowym zestawem tonerów – 3 szt. 4. Kamera monitoringu – 2 szt. 5. Telfon VoIP – 3 szt. 6. Klimatyzator przenośny – 1 szt. 7. Niszczarka do papieru – 4 szt. 8. Pendrive 256 GB – 5 szt. 9. Dysk przenośny 1TB – 1 szt. 10. Rejestrator audio – dyktafon – 1 szt. 11. Słuchawki z mikrofonem – 5 szt. 12. Licencja na oprogramowanie do pracy biurowej – 5 szt. 13. Licencja na oprogramowanie do rozpoznawania tekstu ze skanów dokumentów – 2 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
30231300-0,
30237120-6,
30237410-6,
30237460-1,
31682530-4,
30232110-8,
30125110-5,
35125300-2,
48311000-1,
32550000-3,
39717200-3,
30191400-8,
30234600-4,
32342100-3,
32332100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|