Ogłoszenie nr 510540662-N-2020 z dnia 11.12.2020 r.
Powiat Buski: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania oraz sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania oraz sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Poddziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606347-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540223534-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Buski, Krajowy numer identyfikacyjny 29101849000000, ul. ul. Mickiewicza  15, 28-100  Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 783 051, e-mail starostwo@powiat.busko.pl, faks 413 783 578.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.busko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania oraz sprzętu biurowego na potrzeby realizacji projektu „Powiat Buski – STOP koronawirusowi!”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SOZ.272.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. Komputer przenośny ze stacją dokującą, monitorem, klawiaturą, myszą i torbą – 5 szt. 2. Zasilacz awaryjny (UPS) – 5 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne z dodatkowym zestawem tonerów – 3 szt. 4. Kamera monitoringu – 2 szt. 5. Telfon VoIP – 3 szt. 6. Klimatyzator przenośny – 1 szt. 7. Niszczarka do papieru – 4 szt. 8. Pendrive 256 GB – 5 szt. 9. Dysk przenośny 1TB – 1 szt. 10. Rejestrator audio – dyktafon – 1 szt. 11. Słuchawki z mikrofonem – 5 szt. 12. Licencja na oprogramowanie do pracy biurowej – 5 szt. 13. Licencja na oprogramowanie do rozpoznawania tekstu ze skanów dokumentów – 2 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6

Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 30237120-6, 30237410-6, 30237460-1, 31682530-4, 30232110-8, 30125110-5, 35125300-2, 48311000-1, 32550000-3, 39717200-3, 30191400-8, 30234600-4, 32342100-3, 32332100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 86260.16
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: SALTAR Marcin Wroński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Barwinek 5/26
Kod pocztowy: 25-150
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 125115.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125115.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125115.65
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych