|
Ogłoszenie nr 510542527-N-2020
z dnia 14.12.2020 r.
Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie: Dostawa, wdrożenie i opieka serwisowa nad modułami systemu wspomagającego procesy nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie Komunikacji Miejskiej w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583364-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540187279-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 381750668,
ul. Wielopole
1,
31- 072
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 616 8602, 12 616 8602, e-mail
sekretariat@ztp.krakow.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://ztp.krakow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, wdrożenie i opieka serwisowa nad modułami systemu wspomagającego procesy nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie Komunikacji Miejskiej w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
TN.426.20.57.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i opieka serwisowa nad modułami systemu wspomagającego procesy nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie Komunikacji Miejskiej w Krakowie. System powinien zapewniać przede wszystkim: możliwość wystawienia wezwania w terenie na urządzeniach Zamawiającego, możliwość prowadzenia statystyki w odniesieniu do kontrolera, monitoring opóźnień w spłacie należności, masową wysyłkę korespondencji upominawczej, pełne wsparcie przy procesie windykacji sądowej, pełne wsparcie przy procesie windykacji egzekucyjnej, łatwy dostęp do wszelkich zestawień i raportów, spójność danych pod względem księgowym, równoczesną pracę minimum 20 użytkowników, możliwość działania na 2 różnych bazach danych, do których dostęp będą miały 2 różne, niezależne podmioty, zarządzanie uprawnieniami dla użytkowników, z możliwością określenia dostępu do konkretnej bazy danych. Zamawiający nie dopuszcza udzielania sublicencji przez Wykonawcę w ramach zamówienia, Wykonawca powinien być wystawcą licencji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72212000-4
Dodatkowe kody CPV:
72212400-3,
72263000-6,
72253200-5,
72250000-2,
48400000-2,
48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje z ogłoszeniem
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|