|
Ogłoszenie nr 510116024-N-2020
z dnia 30.06.2020 r.
Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta: Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury
Kraków – Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532608-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta, Krajowy numer identyfikacyjny 35100119200000,
ul. Os. Zgody
1,
31-949
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 644 24 32, e-mail
biuro@krakownh.pl, faks
12 644 24 32.
Adres strony internetowej (url): www.krakownh.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury
Kraków – Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DA.261.1.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków – Nowa Huta na os.
Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części” Część 1 – roboty budowlane i instalacyjne w
zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji klimatyzacji obejmujące m.in.: - Prace demontażowe, -
Montaż lekkiej ściany działowej, szkieletowej, - Wymiana stolarki drzwiowej - Poszerzenie ścianki
działowej, - Wykonanie przewodów wentylacji wspomaganej mechanicznie, - Remont wewnętrznej
instalacji elektrycznej, - Remont podłóg, - Odnowienie ścian i sufitów – prace malarskie, - Wykonanie
instalacji klimatyzacji (tylko w części usytuowanej w remontowanym lokalu – bez montażu urządzeń
oraz bez wykonania doprowadzenia instalacji do jednostek zewnętrznych na dachu) - wykonanie zasilania
klimatyzatorów wewnątrz lokalu (bez montażu urządzeń) - UWAGA!!! zakres zamówienia nie obejmuje
ujętej w dokumentacji projektowej wymiany okien na okna p.poż. oraz usunięcia okładziny z płytek w
aneksie kuchennym pom. 0.8. Dodatkowo zamiast zamurowania otworu drzwiowego pomiędzy pom. 0.10 a 0.11 należy przewidzieć wymianę drzwi na drzwi dźwiękoszczelne. Część 2 – zakup, dostawa i montaż
mebli gotowych 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w:
2.1.Dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 5.1. (dla części 1), 5.2. (dla części 2) do SIWZ 2.2
Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - zał. nr 1A oraz 1 B do SIWZ Wiążącymi i nadrzędnymi będą
w kolejności zapisy: umowy, dokumentacji projektowej, pozostałe załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca
wykona przedmiot zamówienia zgodnie z: 1) dokumentacją projektową i STWiORB stanowiącą załącznik
nr 5.1. – 5.2. do SIWZ, 2) niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) wzorem umowy
(IPU – Załącznik nr 1 A oraz 1B do SIWZ), 4) ofertą Wykonawcy, 5) wymaganiami ustawy Prawo
budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczną, zasadami
sztuki budowlanej, przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45262500-6,
45421152-4,
45410000-4,
45442100-8,
45400000-1,
45421100-5,
45311100-1,
45311200-2,
45453000-7,
45111220-6,
45430000-0,
45311200-2,
39717200-3,
39717200-3,
45331220-4,
39100000-3,
39130000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|