|
Ogłoszenie nr 510138238-N-2019
z dnia 05.07.2019 r.
Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna im. Agnieszki Osieckiej: Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu ETAP III, ETAP IV ORAZ REMONT INSTALACJI CO I REMONT ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ ORAZ PRACE W ZAKRESIE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545509-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna im. Agnieszki Osieckiej, Krajowy numer identyfikacyjny 32033956400000,
ul. Szkolna
17,
74-240
Lipiany, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
48(91)5641594, e-mail
biblioteka_lipiany@wp.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bibliotekalipiany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu ETAP III, ETAP IV ORAZ REMONT INSTALACJI CO I REMONT ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ ORAZ PRACE W ZAKRESIE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie III i IV etapu robót oraz remontuinstalacji CO i remontu zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz prac w zakresie branży elektrycznej w ramach zadania pod nazwą: Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi),budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu. Przedmiot niniejszego postępowania obejmuje: • etap III zadanie I - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont piwnic (część z kotłownią i część pod główną klatka schodową), remont parteru (kondygnacja 1), zadanie II – wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych części podpiwniczonej, roboty żelbetowe (trzpienie żelbetowe), wykonanie nowego słupa do podparcia podciągu, • etap IV - odrestaurowanie muru granicznego i wzmocnienie posadowienia, wymiana nawierzchni atrium, wykonanie opaski betonowej w atrium, • prace w zakresie branży sanitarnej - remont instalacji CO i remont zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, • prace w zakresie branży elektrycznej-wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego oraz sygnalizacji alarmu pożaru i głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu, modernizacja instalacji zasilania kotłowni w zakresie ochrony ppoż.,wykonanie pozostałych elementów ochrony ppoż. wg. postanowienia ZKWPSP zdnia 9.02.2016 wyrażającego zgodę na proponowane rozwiązania zamienne w zakresie ochrony ppoż. Dofinansowanie zadania – zadanie z dofinansowaniem w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA Priorytet 2 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2016-2020 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6, 8 ,9 i 7 do SIWZ. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc miedzy innymi osób: kierujących budową (robotami), wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, obsługi geodezyjnej, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie , w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność dla osób niepełnosprawnych. Wytyczne w tym zakresie powinny być zawarte w dokumentacji projektowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45212350-4,
45320000-6,
45110000-1,
45262311-4,
45262500-6,
45410000-4,
45440000-3,
45331100-7,
45310000-3,
45232460-4,
45343000-3,
45421100-5,
45111291-4,
45233251-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|