Ogłoszenie nr 510138238-N-2019 z dnia 05.07.2019 r.
Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna im. Agnieszki Osieckiej: Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu ETAP III, ETAP IV ORAZ REMONT INSTALACJI CO I REMONT ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ ORAZ PRACE W ZAKRESIE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545509-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna im. Agnieszki Osieckiej, Krajowy numer identyfikacyjny 32033956400000, ul. Szkolna   17, 74-240  Lipiany, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 48(91)5641594, e-mail biblioteka_lipiany@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.bibliotekalipiany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu ETAP III, ETAP IV ORAZ REMONT INSTALACJI CO I REMONT ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ ORAZ PRACE W ZAKRESIE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie III i IV etapu robót oraz remontuinstalacji CO i remontu zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz prac w zakresie branży elektrycznej w ramach zadania pod nazwą: Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi),budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu. Przedmiot niniejszego postępowania obejmuje: • etap III zadanie I - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont piwnic (część z kotłownią i część pod główną klatka schodową), remont parteru (kondygnacja 1), zadanie II – wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych części podpiwniczonej, roboty żelbetowe (trzpienie żelbetowe), wykonanie nowego słupa do podparcia podciągu, • etap IV - odrestaurowanie muru granicznego i wzmocnienie posadowienia, wymiana nawierzchni atrium, wykonanie opaski betonowej w atrium, • prace w zakresie branży sanitarnej - remont instalacji CO i remont zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, • prace w zakresie branży elektrycznej-wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego oraz sygnalizacji alarmu pożaru i głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu, modernizacja instalacji zasilania kotłowni w zakresie ochrony ppoż.,wykonanie pozostałych elementów ochrony ppoż. wg. postanowienia ZKWPSP zdnia 9.02.2016 wyrażającego zgodę na proponowane rozwiązania zamienne w zakresie ochrony ppoż. Dofinansowanie zadania – zadanie z dofinansowaniem w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA Priorytet 2 INFRASTRUKTURA BIBLIOTEK 2016-2020 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6, 8 ,9 i 7 do SIWZ. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc miedzy innymi osób: kierujących budową (robotami), wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, obsługi geodezyjnej, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie , w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy dostosować do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnić dostępność dla osób niepełnosprawnych. Wytyczne w tym zakresie powinny być zawarte w dokumentacji projektowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45212350-4, 45320000-6, 45110000-1, 45262311-4, 45262500-6, 45410000-4, 45440000-3, 45331100-7, 45310000-3, 45232460-4, 45343000-3, 45421100-5, 45111291-4, 45233251-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: ETAP III, ETAP IV ORAZ REMONT INSTALACJI CO I REMONT ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ ORAZ PRACE W ZAKRESIE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 253668.57
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Witold Starzyński Zakład Handlowo - Usługowy "STARDACH"
Email wykonawcy: stardach@wp.pl
Adres pocztowy: Przelewice 104
Kod pocztowy: 74-210
Miejscowość: Przelewice
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 354929.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 354929.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 354929.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych