Ogłoszenie nr 510558589-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.
Gmina Andrespol: Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielona Góra, w ramach zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej - dokumentacja projektowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608126-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska  126, 95-020  Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielona Góra, w ramach zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej - dokumentacja projektowa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.26.39.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego oraz projektu wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przykanalikami (odejściami bocznymi) oraz sieci kanalizacji tłocznej z pompownią i projektem sieci zasilającej pompowni, na terenie gminy Andrespol w sołectwie Zielona Góra, łącznie z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenie na budowę. 2. Wykaz ulic objętych przedmiotem zamówienia: • Jagodowa (z łopatkami) długość ok. 230 mb • Okrężna, długość ok. 1400 mb • odejście boczne od Okrężnej (dz. 5/17) , długość ok.170 mb • Kajakowa, długość ok 130 mb • Truskawkowa, długość ok. 170 mb • Porzeczkowa, długość ok. 190 mb • Malinowa, długość ok. 200 mb • Wesoła, długość ok.200 mb • Agrestowa, długość ok. 270 mb • Poziomkowa, długość ok. 165 mb • Wiśniowa, długość ok. 150 mb • Kołodziejska, długość ok. 160 mb • Wiesława, długość ok. 420 mb • Główna (od Okrężnej do Malowniczej) długość ok. 350 m • Brzoskwiniowa, długość ok. 160 mb • Jagodowa, długość ok. 360 mb • Bukowa odejścia boczne od, długość ok.190 mb. • oraz około 300 przykanalików do linii regulacyjnych działek • kanał tłoczny o długości według przyjętego rozwiązania projektowego (szacunkowo ok. 740 metrów) Zamawiający zaleca, aby ilość pompowni była jak najmniejsza. Podane długości kanałów i ilości przyłączy są wielkościami szacunkowymi, ich ostateczne długości i ilości wynikać będą ze szczegółowych rozwiązań projektowych (w przypadku ich zwiększenia Wykonawca nie może dochodzić dodatkowego wynagrodzenia). 3. Miejsce włączenia projektowanej kanalizacji sanitarnej do sieci już zaprojektowanej ustanowić należy w ciągu ulicy Bukowej oraz na ulicy Hulanki przy skrzyżowaniu z ulicą Bukową w Justynowie. 4. Zamawiający wymaga aby dokumentacja (plan zagospodarowania i profile) dla każdej z ulic stanowiły odrębne pojedyncze rysunki (nie dopuszcza się podziału projektu sieci w danej ulicy na kilka arkuszy). 5. Planowana inwestycja ulokowana jest na drogach stanowiących własność gminy Andrespol i figurujących w ewidencji dróg gminnych. Teren objęty przedmiotem zamówienia nie posiada planu zagospodarowania przestrzennego. Teren nie jest objęty obszarem Natura 2000. Na obszarze objętym zamówieniem nie występują formy ochrony przyrody. Teren nie jest objęty ochroną konserwatora zabytków. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 6.1. Wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, 6.2. Wykonanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej oraz przykanalików, 6.3. Wykonanie projektu przepompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym oraz monitoringiem, 6.4. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, 6.5. Wykonanie badań geotechnicznych gruntu i opracowanie dokumentacji geotechnicznej (min. jeden odwiert o głębokości co najmniej o 1 metr większej od projektowanego zagłębienia kanału na każde rozpoczęte 250 mb trasy sieci kanalizacyjnej i co najmniej dwa odwierty na każdej ulicy), 6.6. Uzyskanie pisemnych uzgodnień lokalizacji przyłączy z właścicielami posesji i załączenie ich w oryginale do projektu, 6.7. Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla każdego etapu osobno z uwzględnieniem kosztów odtworzenia nawierzchni (po uzgodnieniu z zarządcą drogi tj. Zakładem Gospodarki Komunalnej oraz Starostą Łódzkim Wschodnim – zgodnie z właściwością). Kosztorysy winny być sporządzone w cenach netto i brutto. 6.8. Uzyskanie na swój koszt wszelkich warunków technicznych, uzgodnień, wypisów z ewidencji gruntów, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania na rzecz Zamawiającego i przekazania Zamawiającemu decyzji pozwolenia na budowę. 6.9. Przygotowanie karty informacyjnej, oceny oddziaływania na środowisko oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego, 6.10. Dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej w czterech egzemplarzach, natomiast specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w jednym egzemplarzu, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w dwóch egzemplarzach. Dodatkowo: decyzje, przedmiary robót, rysunki opisy i kosztorysy inwestorskie należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku pendrive w plikach z rozszerzeniem .dwg (część graficzna), .doc (część opisowa), .ath lub .kst (przedmiary i kosztorysy) oraz .pdf (całość). 7. Zamawiający zaleca, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. 8. Należy uwzględnić szczegółowe rozwiązania przekraczania przeszkód terenowych istniejącego uzbrojenia terenu. 9. Wykonawca w ciągu 45 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu koncepcję sieci kanalizacji sanitarnej w celu zatwierdzenia projektowanych technologii oraz rozwiązań projektowych oraz uzyska pisemną akceptację tychże rozwiązań i technologii. 10. Zastosowane w projekcie wyroby budowlane winny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane). 11. Dokumentacja projektowa w swej treści nie może określać nazw producentów, materiałów, maszyn i urządzeń w sposób utrudniający uczciwą konkurencję. W przypadku, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca może użyć znaków towarowych, tylko wówczas, gdy takiemu zapisowi towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 12. Wykonawca zobowiązuje się (na żądania Zamawiającego - jeśli zaistnieje taka potrzeba) do udzielenia wyjaśnień na etapie prowadzenia postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych. 13. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 14. Wykonawca w czasie wykonywania prac projektowych powinien działać z poszanowaniem własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska i przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 15. Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 66004.07
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Bogumił Koziarski – Usługi Projektowe i Nadzory
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Świniokierz Dworski 12
Kod pocztowy: 97-226
Miejscowość: Żelechlinek
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 92250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73677.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92250.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych