|
Ogłoszenie nr 510271184-N-2019
z dnia 11.12.2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Dzierżawa pojemników na odpady komunalne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618412-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540243749-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Kościuszki
17,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 422 12 47, e-mail
dzp@zgm.rybnik.pl, faks
324 221 247.
Adres strony internetowej (url): bip.zgm.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa pojemników na odpady komunalne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.2120.0076.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa pojemników na odpady komunalne zgodnie z ilością, rodzajem i kolorystyką pojemników określonych w załączniku A SIWZ. Do obowiązków wykonawcy należy: 1) dostarczenie pojemników na nieruchomości wskazane w załączniku A, 2) dezynfekcja i mycie pojemników min. raz w miesiącu od kwietnia do października włącznie, 3) wymiana lub naprawa zniszczonego pojemnika lub uzupełnienie pojemnika w przypadku kradzieży pojemnika. Wymiana lub naprawa zniszczonego pojemnika lub uzupełnienie pojemnika w przypadku kradzieży pojemnika nastąpi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. Maksymalny czas wymiany lub naprawy zniszczonego pojemnika lub uzupełnienie skradzionego pojemnika od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego (drogą elektroniczną lub faksem) Wykonawcy wynosi 4 dni robocze. Szczegółowy zakres usług określa SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50514000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|