Ogłoszenie nr 510086161-N-2020 z dnia 19.05.2020 r.
Gmina Dąbrowa: Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Chróścinie przy ulicy Kościelnej 19 – II POSTĘPOWANIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524931-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa, Krajowy numer identyfikacyjny 53141304700000, ul. ul. ks. prof. J. Sztonyka  56, 49-120  Dąbrowa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 464 10 10, e-mail fundusze@gminadabrowa.pl, faks 0-77 464 10 10.
Adres strony internetowej (url): www.gminadabrowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Chróścinie przy ulicy Kościelnej 19 – II POSTĘPOWANIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IR.271.06.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Chróścinie przy ulicy Kościelnej 19” – II POSTĘPOWANIE, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych /dokumenty stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji/. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA ZAWIERA CAŁOŚĆ INWESTYCJI, NATOMIAST ZAMAWIAJĄCY WYŁĄCZA WYKONANIE KLIMATYZACJI W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU – NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ POZYCJAMI UJĘTYMI W PRZEDMIARZE ROBÓT DO SPORZĄDZENIA OFERTY ! Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: Roboty rozbiórkowe, Ściany wewnętrzne i sufity, Posadzki, Stolarka drzwiowa/ okienna, Instalacja wody zimnej i ciepłej, Instalacja kanalizacji sanitarnej, Rozdzielnica TG, Instalacja oświetleniowa, Instalacja gniazd wtykowych, Instalacja siły i sterowania, Instalacja połączeń wyrównawczych, Demontaż istniejącej instalacji, Pomiary. Zadanie inwestycyjne obejmuje dodatkowo: 1) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, 2) Próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji, 3) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania, 4) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 5) Sporządzenie kosztorysu ofertowego; 6) Opracowanie harmonogramu robót, 7) Opracowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), 8) Wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, 9) Zapewnienie bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, 10) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. W wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), 11) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. W wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą, 12) Innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacji Technicznych. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Przedmiar robót – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2

Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45214000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 418128.34
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 397799.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 397799.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 631360.72
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych