|
Ogłoszenie nr 510282137-N-2019
z dnia 30.12.2019 r.
Gmina Jonkowo: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB OBIEKTÓW GMINY JONKOWO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627560-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540256180-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jonkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 51074316600000,
ul. ul. Klonowa
2,
11-042
Jonkowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-89 512 92 32, e-mail
sekretariat@jonkowo.pl, faks
0-89 512 92 37, 512 92 32.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.jonkowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB OBIEKTÓW GMINY JONKOWO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
GK.271.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej dla potrzeb obiektów Gminy Jonkowo i jej jednostek organizacyjnych: 1) Zamawiającego - Gminy Jonkowo 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2, REGON: 510743166, NIP: 7393851111, 2) następujących jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo: a) Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo, b) Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo, c) Szkoła Podstawowa w Nowym Kawkowie, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo, e) Przedszkole w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo, f) Zakład Gospodarki Komunalnej w Jonkowie, ul. Lipowa 11, 11–042 Jonkowo, g) Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo. 2. Szacunkowe łączne zapotrzebowanie na dostawy energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych wynosi: 1 138 MWh.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|