Ogłoszenie nr 510427537-N-2021
z dnia 08.04.2021 r.
Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy: Środki dezynfekcyjne niezbędne do zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania Covid-19.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 000308761,
ul. Prusicka
53-55,
55-100
Trzebnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 120 920, e-mail
przetargi@szpital-trzebnica.pl, faks
713 121 498.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-trzebnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Środki dezynfekcyjne niezbędne do zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania Covid-19.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie 1: Mikrozid 1 l - 20 szt.
Zamówienie 2: Prontoderm 5l - 4 szt.
Zamówienie 3: Taski sprint degerm 5 l- 5 szt.
Zamówienie 4: Chusteczki do powierzchni - (wkład * 100 szt.)- 40 szt.
Zamówienie 5: Chusteczki do powierzchni - (tuba -*100 szt.)- 20 szt.
Zamówienie 6: Velodes gel 5 l - 3 szt.
Zamówienie 7: Velodes gel 0,5 l - 48 szt.
Zamówienie 8: Chusteczki chlorowe *50 - 10 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zakupiony towar jest przeznaczony do zapobiegania oraz zwalczania zakażeń i chorób
zakaźnych u ludzi (COVID-19), wobec czego zamówienie udzielone zostaje na podstawieart.46c
ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u
ludzi lub na podstawie art. 6a ust. 1 z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach
związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,innych chorób
zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, do których nie stosuje się przepisów o
zamówieniach publicznych. Zakupione środki dezynfekcyjne są niezbędne do przeciwdziałania szybkiemu i niekontrolowanemu
rozprzestrzenianiu się choroby COVID-19. Przedmiot zamówienia jest więc przeznaczony do
profilaktyki i zwalczania zakażeń wywołanych wirusem SARS-CoV-2, a także do zapobiegania
rozprzestrzeniania się choroby COVID-19. Mając na uwadze powyższe, zaistniała potrzeba
zakupu ww. asortymentu jako elementu walki z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Zamówienie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2021 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
0
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Schulke Polska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al.Jerozolimskie 132
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
403.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem
183.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
550.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Zamówienie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2021 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
0
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tysiąclecia 14
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
372.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem
372.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
777.60
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Zamówienie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/03/2021 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
0
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medilab Sp. z o.o. Firma Wytwórczo-Usługowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niedźwiedzia 60
Kod pocztowy: 15-531
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
437.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem
437.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
1179.90
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
Zamówienie 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2021 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
0
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tuttomed Farmacja Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Czecha 130/8
Kod pocztowy: 61-292
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
350.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem
350.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
450.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Dane z dwóch zamówień tj. z dnia 19.03.2021 r. oraz z dnia 22.03.2021 r.
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
Zamówienie 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2021 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
0
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tuttomed Farmacja Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Czecha 130/8
Kod pocztowy: 61-292
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
219.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem
219.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
320.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Dane z dwóch zamówień tj. z dnia 19.03.2021 r. oraz z dnia 22.03.2021 r.
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
Zamówienie 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2021 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
0
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medisept Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Konopnica 159C
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: Motycz
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
221.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem
221.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
300.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Dane z dwóch zamówień tj. z dnia 19.03.2021 r. oraz z dnia 22.03.2021 r.
CZĘŚĆ NR:
7
NAZWA:
Zamówienie 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2021 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
0
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medisept Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Konopnica 159C
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: Motycz
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
466.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem
466.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
600.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
8
NAZWA:
Zamówienie 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2021 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
0
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tuttomed Farmacja Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Czecha 130/8
Kod pocztowy: 61-292
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
277.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem
277.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
300.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.