Ogłoszenie nr 510558645-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku: Dostawa sprzętu, oprogramowania elektronicznego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Sieć Inkubatorów Przedsiębiorczości Szkolnej CZ.11.3.119/0.0/0.0./18_031/0002222 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu INTERREG V-A Republika Czeska-Polska ,,Przekraczamy granice"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611964-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku, Krajowy numer identyfikacyjny 16154790800000, ul. Ul. Podgórna  5, 48-200  Prudnik, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 436 29 95, e-mail centrum@ckziu-prudnik.pl, faks 77 436 29 95.
Adres strony internetowej (url): www.ckziu.biuletyn.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu, oprogramowania elektronicznego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
CKZiU.272.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, oprogramowania elektronicznego oraz materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku: - komputer przenośny laptop szt.15; - drukarka 3D szt. 2; - filament PLA, ABS, ASA PRO, GLASS, HIPS, PETG, Ultrat, PCABS, SEMIFLEX, PVA, ABS-AX łaczna ilość szt. 26; - drukarka 3D szt.2; - skaner ręczny 3D szt.2; - drukarka wieloformatowa szt.1; - tonery, kolor czarny photo, purpurowy, jasny czarny, błękitny, jasny błękitny, czarny matowy, żółty, jasny purpurowy, Jasny jasny czarny ilość łączna szt.9; - oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite 2019 Classroom szt.1; - oprogramowanie Microsoft Office Professional 2019 5.11.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=4e262e6d-a3cb-47e9-9618-977e8886f5ab https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=4e262e6d-a3cb-47e9-9618-977e8886f5ab 5/14 PL szt.15; - papier ksero w formacie A4 ryz 50; - papier photo w formacie A4 ryz 10; - papier photo w formacie A2 ryz 2; - papier ksero w formacie A2 ryz 20; - papier rolka rolek 10; - papier ksero w formacie A3 ryz 15; - folia do laminowania w formacie A4 ryz 8; - folia do laminowania w formacie A3 ryz 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Rozdziale Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „siwz” lub „specyfikacją”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9

Dodatkowe kody CPV: 30100000-0, 30200000-1, 19500000-1, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 137235.15
Waluta
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: CEZAR, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@cezarkomputery.pl
Adres pocztowy: ul. Wolność 8 lok.4
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 168594.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168594.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168594.15
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych