Ogłoszenie nr 500028484-N-2017 z dnia 14.09.2017 r.
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Promocja projektów dla zadań realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020,w tym:CZ.I:wykonanie tablic informacyjno-pamiątkowych dla:1.1Rozb. drogi woj. nr 240 Chojnice–Świecie od km 23+190 do km 36+817 i od km 62+877 do km 65+718 – 2 tabl. 1.2Rozb. drogi woj. nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy woj. kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przeb. mostu na rz.Gąsawka w msc.Żnin–2tabl. 1.3Przeb. wraz z rozbudową drogi woj. nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117–2 tabl. 1.4Rozb. drogi woj. nr 548 Stolno-Wąbrzeźno od km 0+005 do km 29+619 z wyłączeniem węzła autostradowego w m. Lisewo od km 14+144 do km 15+146–2tabl. 1.5Przeb. i rozbudowa drogi woj. nr 559 na odcinku Lipno-Kamień Kotowy – granica województwa–2tabl. 1.6Przeb. wraz z rozbudową drogi woj. nr 265 Brześć Kujawski-Gostynin od km 0+003 do km 19+117 w zakresie dotyczącym budowy ciągów pieszo-rowerowych–2tabl.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581999-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa  80, 85-010  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): www.zdw-bydgoszcz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja projektów dla zadań realizowanych w ramach RPO WK-P na lata 2014-2020,w tym:CZ.I:wykonanie tablic informacyjno-pamiątkowych dla:1.1Rozb. drogi woj. nr 240 Chojnice–Świecie od km 23+190 do km 36+817 i od km 62+877 do km 65+718 – 2 tabl. 1.2Rozb. drogi woj. nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy woj. kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przeb. mostu na rz.Gąsawka w msc.Żnin–2tabl. 1.3Przeb. wraz z rozbudową drogi woj. nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117–2 tabl. 1.4Rozb. drogi woj. nr 548 Stolno-Wąbrzeźno od km 0+005 do km 29+619 z wyłączeniem węzła autostradowego w m. Lisewo od km 14+144 do km 15+146–2tabl. 1.5Przeb. i rozbudowa drogi woj. nr 559 na odcinku Lipno-Kamień Kotowy – granica województwa–2tabl. 1.6Przeb. wraz z rozbudową drogi woj. nr 265 Brześć Kujawski-Gostynin od km 0+003 do km 19+117 w zakresie dotyczącym budowy ciągów pieszo-rowerowych–2tabl.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZDW.N4.363.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
: 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż tablic informacyjno – pamiątkowych. Montaż dotyczy wskazanego przez Zamawiającego miejsca. Wzór tablicy znajduje się na stronie: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja http://www.mojregion.eu/index.php/rpo/poznajzasady oraz na stronie internetowej programu: www.rpo.kujawsko-pomorskie.pl 2.2 Tablica musi zawierać informacje t.j.: • Nazwa beneficjenta • Tytuł projektu • Cel projektu • Zestaw logo: znaki FE, UE oraz herb województwa kujawsko – pomorskiego • Adres portalu: www.mapadotacji.gov.pl 2.3 Tablica informacyjno – pamiątkowa nie może zawierać innych informacji i elementów graficznych. 2.4 W przypadku projektów związanych ze znacznymi inwestycjami infrastrukturalnymi i pracami budowlanymi rekomendujemy, aby powierzchnia tablicy nie była mniejsza niż 6 m2, np. infrastruktura kolejowa, drogowa 2.5 Tablica pamiątkowa musi być wyeksponowana minimum przez cały okres trwałości projektu. Tablica informacyjna może pełnić funkcję tablicy pamiątkowej, w związku z powyższym Wykonawca musi wykonać przedmiot zamówienia z trwałych materiałów, a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach. 2.6 Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca zobowiązany jest wymienić na nową lub odnowić w okresie trwania gwarancji. 2.7 Okres gwarancji: 5 lat od całkowitego zakończenia projektów 2.8 Wzory tablic zawiera załącznik nr 6. 3. Należy zwrócić uwagę, że Wytyczne mogą ulegać zmianom/modyfikacjom w trakcie trwania umowy, dlatego obowiązkiem wykonawcy jest ich bieżący monitoring i stosowanie Wytycznych obowiązujących w trakcie realizowania Umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia swych usług na najwyższym profesjonalnym poziomie. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki i działania orazprzedłoży bezzwłocznie stosowne pisemne informacje Zamawiającemu, mogące mieć wpływ na pomyślną realizację Umowy. 5. Wykonawca wykona projekt tablicy zgodnie z aktualnymi wytycznymi i przedstawi go do akceptacji Zamawiającemu. Projekt tablic zostanie przekazany każdorazowo w formie mailowej do Zamawiającego – Pani Anny Wiszniewskiej e-mail:a.wiszniewska@zdw-bydgoszcz.pl, pracownik Wydziału Inwestycji w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 6. Płatności będą dokonywane przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. W przypadku skorzystania z kryterium pozacenowego płatności dokonywane będą dla każdego projektu oddzielnie – płatność od zlecenia. 7. Faktury będą wystawiane na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez strony potwierdzającego prawidłowe wykonanie i zamontowanie tablicy. 8. Tablice, które będą posadowione w gruncie, winny być umieszczone na konstrukcji na wysokości wyższej niż 2 m od poziomu terenu (prześwit pod tablicą mierzony od gruntu). Wykonawca wykona konstrukcję stalową dla posadowienia tablic i zamontuje tablice w sposób uniemożliwiający ich przewrócenie oraz zapewniający bezpieczeństwo. 9. Tablice wraz z konstrukcją powinny być odporne na działanie czynników atmosferycznych oraz zabezpieczone antykorozyjnie. 10. Zastosowane materiały do produkcji tablic musza posiadać aktualne aprobaty techniczne, atesty oraz świadectwa jakości zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany na koszt Wykonawcy. Lokalizacja montażu (posadowienie każdej z tablic) zostanie podana przez Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu. 12. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 13. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30192170-3

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Do dnia składania ofert tj. 14.09.2017r. nie wpłynęła żadna oferta na powyższe zadanie. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia – nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu lub nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych