Ogłoszenie nr 500059267-N-2017 z dnia 15.11.2017 r.
Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach: Wykonanie wiaty jako obiektu małej architektury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601198-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 51426500000, ul. Aleja IX Wieków Kielc  3, 25516   Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 421 534, e-mail zo27@kielce.uw.gov.pl, faks 413 421 834.
Adres strony internetowej (url): www.kielce.uw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wiaty jako obiektu małej architektury
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
AG-I.272.1.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie zadania pn.: „Wykonanie wiaty jako obiektu małej architektury” dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3. Planowane przedsięwzięcie to budowa wiaty rowerowej, jako obiektu małej architektury. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Programie funkcjonalno-użytkowym - Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia jest Rysunek poglądowy – zwymiarowany obszar usytuowania wiaty - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Rysunek poglądowy – zaznaczony na mapie zasadniczej obszar gdzie ma być usytuowana wiata – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu oraz wiaty rowerowej, wraz z montażem stojaków rowerowych - Rysunek poglądowy - stojak rowerowy wraz z wymiarami - Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: Zakup stojaków po stronie Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby konstrukcja wiaty nawiązywała wizualnie do elewacji budynku Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego o wyglądzie i kształcie „żyletek” – Zdjęcie elewacji budynku - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania informacji potrzebnych do przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 6. Wszystkie wskazane nazwy wyrobów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z wyrobami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 7. Kolejność wykonywania prac remontowych Zamawiający ustali z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - osób, które przy realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na montażu wiaty. 9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8

Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 71220000-6, 71242000-6, 45000000-7, 45200000-9, 45400000-1, 45450000-6, 45453000-7, 45233250-6, 45111200-0, 45223000-6, 45223100-7, 45223220-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie badania i oceny ofert stwierdzono, że w wyniku zaistniałych okoliczności, termin wykonania zamówienia jest nierealny do realizacji w 2017r. Z uwagi na fakt, że w przedmiotowym postepowaniu upłynął już termin składania ofert, należy uznać, że modyfikacja SIWZ, wobec jednoznacznego brzmienia przepisu art. 38 ust. 4 jest niemożliwa. Jednocześnie, nie występuje inna jakakolwiek możliwość usunięcia przedmiotowej wady postepowania, dlatego też należy uznać, że w niniejszym postepowaniu występują okoliczności, które uzasadniają stwierdzenie, że obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych