Ogłoszenie nr 510543856-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.
Powiat Inowrocławski: Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla pracowni szkolnych objętych projektem pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.3. Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600374-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540210760-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Inowrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 92365394000000, ul. aleja Ratuszowa  38, 88-100  Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 592 100, e-mail starostwo@inowroclaw.powiat.pl, faks 523 574 820.
Adres strony internetowej (url): www.bip.inowroclaw.powiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla pracowni szkolnych objętych projektem pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OR.IV.272.1.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla pracowni szkolnych objętych projektem pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.3. Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski. Odbiorcami przedmiotu zamówienia są następujące placówki oświatowe, dla których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski: 1) Zespół Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II, ul. Poznańska 345, 88-100 Inowrocław; 2) Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Genowefy Jaworskiej aleja Henryka Sienkiewicza 33, 88-100 Inowrocław; 3) Zespół Szkół Ekonomiczno-Logistycznych w Inowrocławiu, ul. Józefa Krzymińskiego 8, 88-100 Inowrocław; 4) Zespół Szkół Budowlanych im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 34, 88-100 Inowrocław. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Część 1 obejmuje zakup zestawów komputerowych (jednostka centralna, klawiatura, mysz, monitor), serwera z zasilaczem awaryjnym, laptopa, tabletu, słuchawek oraz oprogramowania; Część 2 obejmuje zakup drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz skanera; Część 3 obejmuje zakup tablic interaktywnych oraz projektorów; Część 4 obejmuje zakup oprogramowania do planowania żywienia oraz produkcji gastronomicznej; Część 5 obejmuje zakup ruchomego rejestratora obrazów; Część 6 obejmuje zakup aplikacji centrali VoIP, aparatów telefonicznych VoIP oraz przełączników. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części oddzielnie, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Do oferty należy załączyć: a) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu; b) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu lub karty katalogowe, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego; c) wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogu na dzień sporządzenia oferty. Nie dopuszcza się uzyskania częstotliwości pracy lub wydajności procesora poprzez zawyżanie fabrycznych parametrów pracy układu (tzw. Overclocking, itp.) Procesory komputerów stacjonarnych osiągające w teście CPU Benchmarks (www.cpubenchmark.net) co najmniej 9000, muszą wspierać sprzętowo technologię wirtualizacji. d) wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogu na dzień sporządzenia oferty. Nie dopuszcza się uzyskania częstotliwości pracy lub wydajności procesora poprzez zawyżanie fabrycznych parametrów pracy układu (tzw. Overclocking, itp.). Procesor serwerowy, osiągający w teście CPU Benchmarks (www.cpubenchmark.net) co najmniej 13000, musi wspomagać sprzętowo technologię wirtualizacji. e) wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogu na dzień sporządzenia oferty. Nie dopuszcza się uzyskania częstotliwości pracy lub wydajności procesora poprzez zawyżanie fabrycznych parametrów pracy układu (tzw. Overclocking, itp.). Procesor komputera przenośnego (laptopa) musi osiągać w teście CPU Benchmarks (www.cpubenchmark.net) co najmniej 6400. W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa powyżej oferta zostanie odrzucona. Warunki dotyczące realizacji dostaw. 1) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sporządzone w języku polskim wymagane dokumenty, dotyczące komputerów tj.: a) deklarację zgodności CE dla oferowanego modelu, b) certyfikaty producenta sprzętu: ISO 14001 na produkcję oraz ISO 9001 na świadczenie usług w zakresie serwisu (lub równoważne). 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oddzielnie dla każdego dostarczanego sprzętu oraz bezterminową licencję na dostarczone oprogramowanie; 3) Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości; 4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy, oryginalnie zapakowany, a także musi spełniać wymagania techniczno- użytkowe; 5) Przed podpisaniem umowy strony uzgodnią faktyczny termin dostawy przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do szkół wskazanych w szczegółowym opisie zamówienia; 6) Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia i rozładunku przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez pracownika szkoły. Wykonawca zobowiązany będzie do montażu sprzętu komputerowego, zainstalowania i konfiguracji oprogramowania oraz ich uruchomienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Odbiór końcowy zrealizowanego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Odbiór końcowy nastąpi po dostawie przedmiotu zamówienia, montażu sprzętu, zainstalowaniu i skonfigurowaniu oprogramowania oraz uruchomieniu sprzętu; 7) Przedstawiciel wykonawcy musi być obecny przy dostawie oraz montażu przedmiotu zamówienia i podpisywaniu protokołu odbioru; 8) W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z opisem, niekompletnego lub uszkodzonego, Zamawiający odmówi jego odbioru i wezwie Wykonawcę do dostarczenia w wyznaczonym, dodatkowym terminie przedmiotu umowy zgodnego z opisem; 9) W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty dostawy, montażu sprzętu oraz zainstalowania i skonfigurowania oprogramowania; Wymagania dotyczące serwisu warunków gwarancji i rękojmi dla sprzętu i urządzeń. 1) Wymagana długość okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru; 2) Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, wynoszącej 48 miesięcy; 3) W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek, jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia; W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad i usterek, Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy; 4) W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia serwisu gwarancyjnego. Serwis gwarancyjny powinien być świadczony przez serwis autoryzowany producenta lub Wykonawcy. Serwis powinien być dostępny w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy); 5) Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie 72 godziny od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii, liczony z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 6) Przez czas reakcji serwisu rozumie się okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii do momentu podjęcia czynności diagnostycznych; 7) Przez awarię rozumie się stan uniemożliwiający prawidłową pracę urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia; 8) Powiadomienie o wystąpieniu awarii, odbiorca – szkoła zgłasza Wykonawcy w formie elektronicznej. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania powiadomienia; 9) Naprawa powinna być wykonana niezwłocznie po dokonaniu diagnozy, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii; 10) Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu montażu przedmiotu zamówienia. 11) W przypadku konieczności naprawy przedmiotu zamówienia poza miejscem jego użytkowania, Wykonawca zapewni odbiór uszkodzonego i dostawę naprawionego przedmiotu zamówienia na własny koszt; 12) W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie określonym w pkt. 9, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe lub dostarczenia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż uszkodzone, najpóźniej w dniu następnym po upływie tego terminu; 13) W przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu awarii; 14) Jeżeli wady urządzenia nie da się usunąć, Wykonawca wymieni wadliwe urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie nie jest już dostępne na rynku, na urządzenie o nie gorszych parametrach; 15) W przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, w wyniku których wykonywana będzie naprawa danego urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie nie jest dostępne na rynku na urządzenie o nie gorszych parametrach; 16) W przypadku wystąpienia nieistotnej wady, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w pkt. 15, pkt. 9 stosuje się odpowiednio; 17) W przypadku, gdy konieczne będzie usunięcie awarii poza siedzibą szkoły, wszystkie trwałe nośniki pamięci pozostaną w siedzibie szkoły (dotyczy części 1); 18) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania poufności wszelkich danych uzyskanych w trakcie wykonywania czynności serwisowych (dotyczy części 1); 19) Wykonawcy nie wolno wykonywać żadnych kopii dysków twardych lub danych cząstkowych w trakcie wykonywania napraw gwarancyjnych sprzętu (dotyczy części 1). 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na wszystkie części zamówienia. 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.5. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6

Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 30213000-5, 30213100-6, 30213200-7, 30213300-8, 30230000-0, 30237000-9, 30231300-0, 48000000-8, 32322000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: zakup zestawów komputerowych (jednostka centralna, klawiatura, mysz, monitor), serwera z zasilaczem awaryjnym, laptopa, tabletu, słuchawek oraz oprogramowania
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez NTT Technology sp. z o.o., Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89, 05-077 Warszawa – Wesoła. Oferta podlega odrzuceniu z powodu: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3”. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z treścią SIWZ w pkt 3.1. Zamawiający wymagał dołączenia do oferty specyfikacji technicznych oferowanego sprzętu lub kart katalogowych, zawierających opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego. W przypadku niedołączenia do oferty wymaganych dokumentów oferta zostanie odrzucona. W poz. 2 – serwer, Wykonawca nie zaoferował serwerowego systemu operacyjnego oraz 32 licencji klienckich. W poz. 11 – program do obróbki zdjęć, Zamawiający wymagał licencji wieczystej, bezterminowej na jedną pracownię: 15 stanowisk uczniowskich + 1 dla nauczyciela. Wykonawca w dołączonym opisie technicznym nie wskazał informacji na temat licencji oferowanego programu. Specyfikacje techniczne/karty katalogowe urządzeń są elementem treści oferty i nie jest możliwe uzupełnienie ich, poprawienie lub wezwanie do ich wyjaśnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W związku z tym oferta podlega odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: zakup drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz skanera
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w ww. części do upływu terminu przeznaczonego na składanie ofert nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: zakup tablic interaktywnych oraz projektorów
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Oferta TH IT Solutions sp. z o.o., Kamieniec 102, 28-230 Połaniec podlega odrzuceniu z powodu: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3”. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z treścią SIWZ w pkt 3.1. Zamawiający wymagał dołączenia do oferty specyfikacji technicznych oferowanego sprzętu lub kart katalogowych, zawierających opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego. W przypadku niedołączenia do oferty wymaganych dokumentów oferta zostanie odrzucona. Wykonawca nie przedłożył wraz z ofertą specyfikacji technicznych/ kart katalogowych oferowanych urządzeń. Specyfikacje techniczne/karty katalogowe urządzeń są elementem treści oferty i nie jest możliwe uzupełnienie ich, poprawienie lub wezwanie do ich wyjaśnienia na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W związku z tym oferta podlega odrzuceniu. Oferta Wilanka sp. z o.o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa podlega odrzuceniu z powodu: Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3”. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z treścią specyfikacji technicznej stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ –dla części 3 Zamawiający wymagał aby przekątne tablic interaktywnych wynosiły 80”, Wykonawca zaproponował tablice o przekątnych 84,3”. Ponadto Wykonawca zaoferował projektor multimedialny z jednym złączem HDMI 1.4b, natomiast drugie złącze zaoferował w postaci przejściówki VGA na HDMI. W specyfikacji technicznej Zamawiający wymagał aby projektor posiadał 2 złącza HDMI, bez konieczności stosowania wszelkiego rodzaju przejściówek i.konwerterów. W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: zakup oprogramowania do planowania żywienia i produkcji gastronomicznej
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w ww. części do upływu terminu przeznaczonego na składanie ofert nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 5   
NAZWA: zakup ruchomego rejestratora obrazów
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w ww. części do upływu terminu przeznaczonego na składanie ofert nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6   
NAZWA: zakup aplikacji centrali VoIP, aparatów telefonicznych VoIP oraz przełączników
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”. Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w ww. części do upływu terminu przeznaczonego na składanie ofert nie została złożona żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych