Ogłoszenie nr 500227226-N-2018 z dnia 21.09.2018 r.
Gmina Miasto Nowy Targ: Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja alejek na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu odcinek A-D’ ”.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605635-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Nowy Targ, Krajowy numer identyfikacyjny 52395600000, ul. ul. Krzywa  1, 34400   Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 611 244, e-mail krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl, faks 182 662 312.
Adres strony internetowej (url): www.nowytarg.pl
Adres profilu nabywcy: www.nowytarg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja alejek na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu odcinek A-D’ ”.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.29.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja alejek na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu odcinek A-D’ ”. 2. Roboty budowlane obejmują w szczególności wykonanie: 1/ robót rozbiórkowych w tym: a) rozebranie chodników, b) mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, c) rozebranie krawężników betonowych, d) ręczne karczowanie pni, 2/ robót budowlanych w tym: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV, b) podbudowa z kruszywa, ława pod krawężniki betonowa z oporem, c) nawierzchnie z kostki betonowej płukanej szarej grubości 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej, d) demontaż i ponowny montaż nawierzchni wokół grobów i grobowców w celu dostosowania do nowej sytuacji otoczenia, e) dopasowanie niwelety alejki na skrzyżowaniach z innymi alejkami poprzez rozbiórkę i ponowny montaż nawierzchni bocznych alejek. 3/ modernizację istniejącego oświetlenia zewnętrznego w tym: a) demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego, b) demontaż słupów oświetleniowych, c) demontaż kabli wielożyłowych, d) układanie kabli wielożyłowych. e) montaż słupów oświetleniowych, f) montaż opraw oświetleniowych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez „TEBEO-PROJEKT” Firma Projektowo-Budowlana s.c. Tomasz Łach, Marcin Kowalski z siedzibą 34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 124/58. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, 2/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje, 3/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy w tym poprzez faktury częściowe wystawione na podstawie protokołów odbioru częściowego, wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy, 4/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 5/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu, 6/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez niego kosztów z tym związanych), 7/ wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy i jest zobowiązany do organizowania go oraz prowadzenia robót w porozumieniu z zarządcą cmentarza. W razie wystąpienia takiej konieczności (informacja od zarządcy cmentarza) ma obowiązek zapewnić możliwość przejścia konduktu pogrzebowego i dokonania pochówku w obrębie prowadzonych robót. 8/ przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie oświetlenia na docinku D’ - E, co zostało uwzględnione w przedmiarze robót. Odcinek D’ - E w pozostałym zakresie będzie realizowany według odrębnego zamówienia wraz z innymi robotami w tym rejonie. Wykonawca będzie zobowiązany do wspólnej koordynacji robót z wykonawcą tego odrębnego zamówienia, a koszty związane z utrudnienia z tym zakresie muszą być wkalkulowane do oferowanej ceny, 9/ wykonawca przed zamówieniem materiału sprawdzi wymiary rzeczywiste i zweryfikuje na tej podstawie zamawiane ilości. Kolorystykę kostki brukowej należy uzgodnić z zamawiającym. 10/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym między innymi: koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty zaopatrzenia w konieczne media, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie, 11/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej, 12/ wywóz i składowanie ziemi, gruzu itp. oraz materiałów z rozbiórki zabezpiecza wykonawca robót ponosząc wszelkie z tym związane koszty, 13/ wykonawca zobowiązany jest również do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, w razie jakichkolwiek wątpliwości co do interpretacji projektu, należy się skontaktować z zamawiającym, 14/ wykonawca udzieli minimum 3 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 15/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej /karta materiałowa/
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233260-9

Dodatkowe kody CPV: 31527200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja alejek na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu odcinek A-D’ ”
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 175118.26
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Artur Kołacz Firma Remontowo-Budowlana
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 58A
Kod pocztowy: 34-400
Miejscowość: Nowy Targ
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 209967.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194146.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209967.58
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych