Ogłoszenie nr 510401989-N-2021 z dnia 14.01.2021 r.
Instytut Techniki Górniczej KOMAG: Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Instytutu Techniki Górniczej KOMAG w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 37 w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 766884-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Techniki Górniczej KOMAG, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Pszczyńska  37, 44-101  Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. , e-mail jsalamon@komag.eu, faks .
Adres strony internetowej (url): www.komag.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Instytutu Techniki Górniczej KOMAG w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 37 w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP-3/2021
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem postępowania jest dostawa energii elektrycznej dla obiektów Instytutu Techniki Górniczej KOMAG w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 37 w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2022 r. 1.1.Charakterystyka i parametry techniczne obiektów Zamawiającego: 1)Zamawiający jest właścicielem (posiada tytuł prawny) do obiektów pod adresem: ul. Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice 2)rodzaj: budynki administracyjno-biurowe, handlowo-usługowe, hale badawcze, 3)ilość punktów poboru (odbioru) energii (PPE): 1 (jeden), 4)miejsce zamontowania licznika (układu pomiarowo-rozliczeniowego): rozdzielnia n.n. 400/230 V/V, 5)miejsce dostawy energii elektrycznej: stacja G11 – zaciski przekładników prądowych od strony zasilania, 6)parametry techniczne przyłączy pomiarowych: licznik energii elektrycznej czynnej z przekładnikami 50/5A/A (26 podliczników do pomiaru energii elektrycznej, które są stosowane do wewnętrznych rozliczeń zużytej energii elektrycznej np. pomiędzy Zamawiającym a najemcami pomieszczeń), 7)układ pomiarowo-rozliczeniowy dostosowany do zasady Third Party Access (TPA), 8)wielkość mocy zamówionej (średniorocznie): 500 kW, 9)grupa taryfowa: B21, 10)grupa przyłączeniowa: III, 11)wielkość zabezpieczenia przelicznikowego: układ pośredni, 12)wielkość mocy przyłączeniowej: 1100 kW, 1.2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie dostawy tj. 2 lat wyniesie 2 600 MWh (1 300 MWh na rok). 1.3. Określone przez Zamawiającego w punkcie 1.2. szacunkowe zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, służy do oszacowania wartości zamówienia i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Łączna ilość zużycia energii może się zmienić w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej (szacunkowej) ilości energii elektrycznej. 1.4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 833 j.t. z późn.zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności z standardami obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.) i polskimi normami. 1.5. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania aktualnej (obowiązującej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia) generalnej umowy dystrybucji - zawartej z przedsiębiorstwem energetycznym, wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (URE) na Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD), zajmującym się dystrybucją energii elektrycznej odpowiedzialnym za ruch sieciowy w systemie dystrybucyjnym elektroenergetycznym - w ramach której przedsiębiorstwo energetyczne zajmujące się dystrybucją energii elektrycznej zapewni Wykonawcy dostawę energii elektrycznej na rzecz Zamawiającego. 1.6. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do przedsiębiorstwa energetycznego prowadzącego działalność w zakresie dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, którego znajduje się punkt odbioru energii elektrycznej. Zamawiający informuje, że punkt odbioru energii znajduje się na obszarze operatora Tauron Dystrybucja S.A. 1.7. Zamawiający informuje, że na punkt poboru (odbioru) wskazany w SIWZ posiada umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartą z Tauron Dystrybucja S.A. 1.8. Zamawiający informuje, że obecnie obowiązująca umowa na dostawę energii elektrycznej została podpisana z Wykonawcą wybranym w trybie przetargu nieograniczonego tj.: TAURON Sprzedaż Sp. z o. o. Kraków - na czas określony do dnia 31.12.2020 r. 1.9. Zamawiający informuje o miesięcznym okresie rozliczeniowym poboru energii.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2

Dodatkowe kody CPV: 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 772200
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: TAURON Sprzedaż Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łagiewnicka 60
Kod pocztowy: 30-417
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 772200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 772200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 906880
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych