Ogłoszenie nr 510534552-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.
Miejski Urząd Pracy w Lublinie: Dostawa sprzętu informatycznego oraz usług informatycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588737-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540200034-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Urząd Pracy w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43121364700000, ul. ul. Niecała 14  , 20-080  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 665 200, e-mail przetarg@mup.lublin.pl, faks 814 665 201.
Adres strony internetowej (url): www.muplublin.praca.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego oraz usług informatycznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
MUP.PKIII.371.60.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część I zamówienia: MACIERZ – 1 sztuka, w zestawie: kable FC LC/LC o długości min. 2m, 2 moduły HPE 8Gb Short Wave B-Series SFP+ 1 Pack (AJ716B) lub równoważne. Za równoważne zostaną uznane moduły wspierane przez przełączniki HP B-series 8/12c SAN Switch BladeSystem c-Class (AJ820A) oferujące tę samą prędkość transferu; Część II zamówienia: SERWER- 2 sztuki; Część III zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjne A4 mono – 2 sztuki, w zestawie do każdego urządzenia: przewód zasilający, płyta ze sterownikami do urządzenia, instrukcja w języku polskim oraz oprogramowanie do pełnej obsługi skanera. Dostępne muszą być na rynku oryginalne tonery producenta urządzenia o wydajności co najmniej 10 tys. stron; Część IV zamówienia: SKANERY SZCZELINOWE – 2 sztuki w zestawie do każdego urządzenia: przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim; Część V zamówienia: PAKIET OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO Microsoft Office Professional 2019 MOLP GOV PL lub równoważny – licencje na 12 stacji; Część VI zamówienia: OPROGRAMOWANIE DO AUDYTU wraz z przeszkoleniem pracowników MUP oddelegowanych do administrowania systemem w wymiarze 4 godzin zegarowych.Oprogramowanie na bieżąco inwentaryzujące i monitorujące pracę stacji roboczych oraz użytkowników w zakresie opisanym poniżej. System powinien składać się z: centralnego oprogramowania instalowanego na serwerze i służącego gromadzeniu informacji w oparciu o mechanizm bazy danych; agentów pracujących na stacjach roboczych w celu zbierania danych i komunikujących się z serwerem z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia (szyfrowanego). Oprogramowanie agenta powinno umożliwiać jego instalację poprzez Active Directory, skrypty lub manualnie; konsol webowych lub w postaci osobnej aplikacji będących interfejsem do komunikowania się z systemem i zarządzania jego całością. Program powinien korzystać z bazy danych nie wymagającej dodatkowego licencjonowania lub taka licencja powinna być dostarczona wraz z systemem. Licencja musi obejmować system do monitorowania 200 stacji, z możliwością jej rozszerzenia w przyszłości, oraz przynajmniej roczną subskrypcję wzorców aplikacji i prawa do nowych wersji programu w tym czasie; Część VII zamówienia: Roczne wsparcie techniczne dla systemu Backup Exec zapewniające dostęp do poprawek i uaktualnień oraz konsultacje telefoniczne w trybie co najmniej 10h x 5 dni w tygodniu, dla systemu BackupExec V-ray Ed. dla 8 procesorów oraz 1 agent dla serwera Windows. ; Część VIII zamówienia: USŁUGA WSPARCIA dla HP DataProtector - roczne wsparcie techniczne dla systemu HP DataProtector zapewniające dostęp do poprawek i uaktualnień przez okres 1 roku od dnia następnego po dniu podpisania umowy; Część IX zamówienia: WSPARCIE dla FortiAnalyzera FAZ200D - roczne wsparcie oraz aktualizacja licencji (8h x 5dni Enhanced FortiCare) dla urządzenia FortiAnalyzer 200D o numerze seryjnym FL200D3A16001123 na okres 12 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 25.11.2020r.; Część X zamówienia: Wsparcie serwisowe dla urządzeń HP wymienionych poniżej na okres 12 miesięcy: w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number H6HB7PE dla urządzenia o numerach seryjnych CZJ64336XC na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2KH6PE dla urządzenia o numerach seryjnych CN8947A0A8 na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2KH6PE dla urządzenia o numerach seryjnych CN8947A09K na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2UH7PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE23 na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2UH7PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE2B na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2WG9PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE1N na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r.; Część XI zamówienia: AKCESORIA: Hub USB, aktywny. min. wer. 2.0, przynajmniej 4 porty, zasilacz w zestawie – 5szt., Klawiatura pełnowymiarowa USB (US English), przewód min. 1,80m – 10 szt., Mysz USB, przewód min. 1,80m – 10 szt., Klucz do gniazdka 2P+Z seria Legrand Mosaic – 25 szt., Linka 300m i wtyczki RJ45 – ilość wtyczek - 100 szt., Zasilacze do Fujitsu Esprimo E7936 – 5 szt., Kabel HDMI – DVI 2m - 2szt.; Część XII zamówienia: Usługa wsparcia dla VMware’a. Przedłużenie usługi wsparcia technicznego elementów w kontrakcie 465452892 przypisanego do użytkownika o ID 8926220067, w tym: Usługa wsparcia dla Vmware vSphere Standard 1CPU – 8szt., Usługa wsparcia dla Vmware vCenter Server Standard for vSphere – 1szt. - przez okres 24 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, w wymiarze 12 godz. x 5 dni w tygodniu, w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach 7:00 – 19:00, bez limitu zapytań, z dostępem w trybie on-line do zasobów baz wiedzy, z aktualizacjami i podnoszeniem wersji systemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30230000-0

Dodatkowe kody CPV: 30233141-1, 30232000-4, 30232110-8, 30121100-4, 30216110-0, 30237460-1, 30237410-6, 48620000-0, 48700000-5, 72250000-2, 72611000-6, 30237000-9, 48823000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne A4MONO- 2 sztuki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 6000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Burczyński Konrad CORRADO
Email wykonawcy: biuro@corrado.lublin.pl
Adres pocztowy: ul. Skautów 11B
Kod pocztowy: 20-055
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7134.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7134.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7134.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Serwer-2 sztuki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 79000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: System Data Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: systemdata@systemdata.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 42
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 68046.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68046.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100614.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 9   
NAZWA: Wsparcie dla FortiAnalyzera FAZ200D
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 3000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Softinet Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: pawel.szymanski@softinet.com.pl
Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie nr 142B
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2988.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2988.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3040.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Macierz - 1 sztuka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 100000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Netprof Spółka z o. o. Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: info@netprof.pl
Adres pocztowy: ul. Sterlinga 27/29
Kod pocztowy: 90-212
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 97785.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97785.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155982.45
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 11   
NAZWA: Akcesoria
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: MS-IT Miłosz Sękala
Email wykonawcy: damian.wandzik@ms-it.pl
Adres pocztowy: ul. Gnieźnieńska 12
Kod pocztowy: 40-142
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1890.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 10   
NAZWA: Wsparcie serwisowe dla urządzeń HP na okres 12 miesięcy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 15100.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: System Data Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: systemdata@systemdata.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 42
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 27770.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27770.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30141.77
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: Skanery szczelinowe - 2 sztuki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2600
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: MEGATECH DARIUSZ GUTEK
Email wykonawcy: mariusz@megatech.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyków nr 45
Kod pocztowy: 20-468
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3281.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3281.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3517.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   
NAZWA: Pakiet Oprogramowania Biurowego - licencje na 12 stacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 16000
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: CRAYON POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią
Email wykonawcy: info.pl@crayon.com
Adres pocztowy: ul. Marszałkowska 126/134
Kod pocztowy: 00-008
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23747.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23747.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30553.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   
NAZWA: Usługa wsparcia dla Backup Exec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 7300
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: CRAYON POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: info.pl@crayon.com
Adres pocztowy: ul. Marszałkowska 126/134
Kod pocztowy: 00-008
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8421.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8421.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9734.22
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   
NAZWA: Oprogramowanie do audytu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 7200
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: BTC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: okarmanowicz@btc.com.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 38
Kod pocztowy: 71-627
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26810.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21879.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26810.31
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8   
NAZWA: Usługa wsparcia dla HP Data Protector
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W postępowaniu dotyczącym części VIII zamówienia złożono ofertę z ceną która przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 12   
NAZWA: Usługa wsparcia dla VMware'a
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 94 ust 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 09.11.2020r., działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający poinformował, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest Dostawa sprzętu informatycznego oraz usług informatycznych część XII zamówienia Usługa wsparcia dla VMware’a, udzielił zamówienia wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę i uzyskał najwyższą ilość punktów : MS-IT Miłosz Sękala, ul. Gnieźnieńska 12, 40-142 Katowice. W dniu 18.11.2020r. wybrany Wykonawca złożył pismo, w którym poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy na dostawę części XII zamówienia Usługa wsparcia dla VMware’a. W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, zgodnie z którym, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (..), Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust 1, Zamawiający dokonał ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert tj. oferty złożonej przez: CRAYON POLAND Spółka z o. o. ul. Marszałkowska 126/134 00-008 Warszawa. W dniu 23.11.2020r. wybrany Wykonawca złożył pismo, w którym poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy na dostawę części XII zamówienia Usługa wsparcia dla VMware’a. Jak wynika z brzmienia przepisu zawartego w art. 94 ust. 3 ponowny wybór jest to uprawnienie Zamawiającego, które przysługuje tylko raz. Inne postępowanie Zamawiającego mogłoby prowadzić w wyjątkowych sytuacjach do wyboru oferty najmniej korzystnej, jeżeli wszyscy wyżej sklasyfikowani wykonawcy odmówiliby podpisania umowy, co byłoby wprost sprzeczne z zasadą celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi, a także celem przepisów ustawy, którym jest m. in. wybór oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym w prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie może dokonać ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych