Ogłoszenie nr 510532264-N-2020
z dnia 03.12.2020 r.
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG: Usługi eksperckie polegające na ocenie projektów zgłoszonych do konkursów ogłaszanych w ramach Programu Rozwój przedsiębiorczości i Innowacje finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598943-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, Krajowy numer identyfikacyjny 12531630000000,
ul. ul. Leopolda
31,
40-189
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 007 681, e-mail
kwilk@ibemag.pl, faks
322 007 701.
Adres strony internetowej (url): www.ibemag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: INSTYTUT SIECI
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi eksperckie polegające na ocenie projektów zgłoszonych do konkursów ogłaszanych w ramach Programu Rozwój przedsiębiorczości i Innowacje finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
FH/ 01/ 10/ 20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksperckich polegających na ocenie projektów złożonych w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 dla Programu Rozwój przedsiębiorczości i Innowacje w dziedzinach (obszarach tematycznych) wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ (w pkt V Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia). Zamówienie podzielono na 60 Części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz Części oraz maksymalne ilości projektów do oceny w ramach każdej z nich zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Niektóre dziedziny (obszary tematyczne) przypisano do więcej niż jednej Części z uwagi na fakt, że w tych dziedzinach (obszarach tematycznych) występuje większa ilość projektów do oceny. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 7A / 7B do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 73200000-4
Dodatkowe kody CPV:
72316000-3,
71241000-9,
72221000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Analiza finansowa – 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
16
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
16
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
105000.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Analiza finansowa - 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
66383.10
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
Analiza finansowa - 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
66383.10
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
Analiza finansowa - 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
66383.10
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
Analiza finansowa - 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
62361.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
Analiza finansowa - 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
106641.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
7
NAZWA:
Analiza finansowa - 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
127305.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
8
NAZWA:
Analiza finansowa - 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
143541.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
9
NAZWA:
Analiza finansowa - 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
99261.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
10
NAZWA:
Analiza finansowa - 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
90405.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
11
NAZWA:
Analiza finansowa - 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
83025.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
12
NAZWA:
Analiza finansowa - 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13641.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
139851.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
13
NAZWA:
Automatyka i Robotyka
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
14
NAZWA:
Biologia
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w ww. Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na wskazaną Część wpłynęły dwie oferty, które zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp uznano za odrzucone.
CZĘŚĆ NR:
15
NAZWA:
Biologia medyczna
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w ww. Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jedyna oferta złożona na wskazaną Część została uznana w trybie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp za odrzuconą.
CZĘŚĆ NR:
16
NAZWA:
Biotechnologia w tym Biotechnologia w ochronie środowiska
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
17
NAZWA:
Budowa i eksploatacja maszyn
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
20
NAZWA:
Chemia
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
21
NAZWA:
Gospodarka w obiegu zamkniętym (circular economy)
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
22
NAZWA:
Elektronika
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
23
NAZWA:
Energetyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2273.50
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Emil Tymicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Josepha Conrada 18/170
Kod pocztowy: 01-922
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
1900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
7500.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
24
NAZWA:
Energia ze źródeł odnawialnych - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
25
NAZWA:
Energia ze źródeł odnawialnych - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
26
NAZWA:
Geologia
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
27
NAZWA:
Ochrona środowiska -1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
28
NAZWA:
Ochrona środowiska - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
29
NAZWA:
Gospodarka wodno-ściekowa
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
30
NAZWA:
Gospodarowanie odpadami i recykling
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
31
NAZWA:
Informatyka - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
32
NAZWA:
Informatyka - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
33
NAZWA:
Informatyka - 3
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
34
NAZWA:
Materiałoznawstwo/Inżynieria materiałowa
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
35
NAZWA:
Technologie materiałowe - ceramika, szkło, spieki, materiały złożone
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
36
NAZWA:
Technologie materiałowe - polimery naturalne i sztuczne
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
37
NAZWA:
Metalurgia, Odlewnictwo i Przetwórstwo metali
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
43
NAZWA:
Telemedycyna - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR:
44
NAZWA:
Telemedycyna - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR:
45
NAZWA:
Farmacja i działalności pokrewne
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W terminie składania ofert na ww. Część nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR:
46
NAZWA:
Motoryzacja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4547.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Malasiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czółenkowa 5A
Kod pocztowy: 93-633
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
4500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
10000.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
47
NAZWA:
Poligrafia
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W terminie składania ofert na ww. Część nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR:
48
NAZWA:
Transport
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2273.50
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Joanna Tuleja
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Makowa 11
Kod pocztowy: 72-002
Miejscowość: Dołuje
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
1750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
3500.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
49
NAZWA:
Inżynieria lądowa
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
50
NAZWA:
Inżynieria morska w tym Infrastruktura portowa i przemysł jachtowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2273.50
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Joanna Tuleja
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Makowa 11
Kod pocztowy: 72-002
Miejscowość: Dołuje
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
1750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
3490.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
39
NAZWA:
Medycyna - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.
W tej części jedną ofertę uznano za odrzuconą.
CZĘŚĆ NR:
40
NAZWA:
Medycyna -2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.
W tej części jedną ofertę uznano za odrzuconą.
CZĘŚĆ NR:
41
NAZWA:
Technologie medyczne - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.
W tej części jedną ofertę uznano za odrzuconą.
CZĘŚĆ NR:
42
NAZWA:
Technologie medyczne - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na wskazaną Część wpłynęła tylko jedyna oferta, która została uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
CZĘŚĆ NR:
51
NAZWA:
Produkcja żywności - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na wskazaną Część wpłynęła tylko jedyna oferta, która została uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
CZĘŚĆ NR:
53
NAZWA:
Technologia żywności i żywienia człowieka
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na wskazaną Część wpłynęła tylko jedyna oferta, która została uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
CZĘŚĆ NR:
54
NAZWA:
Technologia żywności i żywienia człowieka
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na wskazaną Część wpłynęła tylko jedyna oferta, która została uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
CZĘŚĆ NR:
55
NAZWA:
Ochrona zdrowia - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.
CZĘŚĆ NR:
56
NAZWA:
Ochrona zdrowia - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.
CZĘŚĆ NR:
57
NAZWA:
Ochrona zdrowia - 3
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.
CZĘŚĆ NR:
58
NAZWA:
Ochrona zdrowia - 4
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.
CZĘŚĆ NR:
59
NAZWA:
Telekomunikacja - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.
CZĘŚĆ NR:
60
NAZWA:
Telekomunikacja - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie:
1) art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny,
2) art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.