Ogłoszenie nr 510532264-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG: Usługi eksperckie polegające na ocenie projektów zgłoszonych do konkursów ogłaszanych w ramach Programu Rozwój przedsiębiorczości i Innowacje finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598943-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza ŁUKASIEWICZ - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, Krajowy numer identyfikacyjny 12531630000000, ul. ul. Leopolda  31, 40-189  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 007 681, e-mail kwilk@ibemag.pl, faks 322 007 701.
Adres strony internetowej (url): www.ibemag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: INSTYTUT SIECI
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi eksperckie polegające na ocenie projektów zgłoszonych do konkursów ogłaszanych w ramach Programu Rozwój przedsiębiorczości i Innowacje finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
FH/ 01/ 10/ 20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksperckich polegających na ocenie projektów złożonych w ramach III edycji Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 dla Programu Rozwój przedsiębiorczości i Innowacje w dziedzinach (obszarach tematycznych) wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ (w pkt V Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia). Zamówienie podzielono na 60 Części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz Części oraz maksymalne ilości projektów do oceny w ramach każdej z nich zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga: Niektóre dziedziny (obszary tematyczne) przypisano do więcej niż jednej Części z uwagi na fakt, że w tych dziedzinach (obszarach tematycznych) występuje większa ilość projektów do oceny. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 7A / 7B do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 73200000-4

Dodatkowe kody CPV: 72316000-3, 71241000-9, 72221000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Analiza finansowa – 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  16
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  16
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Analiza finansowa - 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66383.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Analiza finansowa - 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66383.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: Analiza finansowa - 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66383.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   
NAZWA: Analiza finansowa - 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62361.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   
NAZWA: Analiza finansowa - 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 106641.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   
NAZWA: Analiza finansowa - 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127305.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8   
NAZWA: Analiza finansowa - 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143541.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 9   
NAZWA: Analiza finansowa - 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99261.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 10   
NAZWA: Analiza finansowa - 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90405.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 11   
NAZWA: Analiza finansowa - 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83025.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 12   
NAZWA: Analiza finansowa - 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13641.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Consulting Lilianna Puchowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sępia 38A
Kod pocztowy: 40-679
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6088.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6088.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139851.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 13   
NAZWA: Automatyka i Robotyka
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 14   
NAZWA: Biologia
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w ww. Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na wskazaną Część wpłynęły dwie oferty, które zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp uznano za odrzucone.

CZĘŚĆ NR: 15   
NAZWA: Biologia medyczna
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w ww. Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jedyna oferta złożona na wskazaną Część została uznana w trybie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp za odrzuconą.

CZĘŚĆ NR: 16   
NAZWA: Biotechnologia w tym Biotechnologia w ochronie środowiska
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 17   
NAZWA: Budowa i eksploatacja maszyn
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 20   
NAZWA: Chemia
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 21   
NAZWA: Gospodarka w obiegu zamkniętym (circular economy)
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 22   
NAZWA: Elektronika
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 23   
NAZWA: Energetyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2273.50
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Emil Tymicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Josepha Conrada 18/170
Kod pocztowy: 01-922
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 24   
NAZWA: Energia ze źródeł odnawialnych - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 25   
NAZWA: Energia ze źródeł odnawialnych - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 26   
NAZWA: Geologia
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 27   
NAZWA: Ochrona środowiska -1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 28   
NAZWA: Ochrona środowiska - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 29   
NAZWA: Gospodarka wodno-ściekowa
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 30   
NAZWA: Gospodarowanie odpadami i recykling
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 31   
NAZWA: Informatyka - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 32   
NAZWA: Informatyka - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 33   
NAZWA: Informatyka - 3
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 34   
NAZWA: Materiałoznawstwo/Inżynieria materiałowa
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 35   
NAZWA: Technologie materiałowe - ceramika, szkło, spieki, materiały złożone
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 36   
NAZWA: Technologie materiałowe - polimery naturalne i sztuczne
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 37   
NAZWA: Metalurgia, Odlewnictwo i Przetwórstwo metali
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 43   
NAZWA: Telemedycyna - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 44   
NAZWA: Telemedycyna - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 45   
NAZWA: Farmacja i działalności pokrewne
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W terminie składania ofert na ww. Część nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 46   
NAZWA: Motoryzacja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 4547.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Andrzej Malasiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czółenkowa 5A
Kod pocztowy: 93-633
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 47   
NAZWA: Poligrafia
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W terminie składania ofert na ww. Część nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 48   
NAZWA: Transport
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2273.50
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Joanna Tuleja
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Makowa 11
Kod pocztowy: 72-002
Miejscowość: Dołuje
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 49   
NAZWA: Inżynieria lądowa
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 50   
NAZWA: Inżynieria morska w tym Infrastruktura portowa i przemysł jachtowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2273.50
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Joanna Tuleja
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Makowa 11
Kod pocztowy: 72-002
Miejscowość: Dołuje
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3490.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 39   
NAZWA: Medycyna - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie. W tej części jedną ofertę uznano za odrzuconą.

CZĘŚĆ NR: 40   
NAZWA: Medycyna -2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie. W tej części jedną ofertę uznano za odrzuconą.

CZĘŚĆ NR: 41   
NAZWA: Technologie medyczne - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie. W tej części jedną ofertę uznano za odrzuconą.

CZĘŚĆ NR: 42   
NAZWA: Technologie medyczne - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na wskazaną Część wpłynęła tylko jedyna oferta, która została uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 51   
NAZWA: Produkcja żywności - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na wskazaną Część wpłynęła tylko jedyna oferta, która została uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 53   
NAZWA: Technologia żywności i żywienia człowieka
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na wskazaną Część wpłynęła tylko jedyna oferta, która została uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 54   
NAZWA: Technologia żywności i żywienia człowieka
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1), w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ na tę Część Postępowania nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na wskazaną Część wpłynęła tylko jedyna oferta, która została uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 55   
NAZWA: Ochrona zdrowia - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 56   
NAZWA: Ochrona zdrowia - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 57   
NAZWA: Ochrona zdrowia - 3
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 58   
NAZWA: Ochrona zdrowia - 4
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.

CZĘŚĆ NR: 59   
NAZWA: Telekomunikacja - 1
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny.

CZĘŚĆ NR: 60   
NAZWA: Telekomunikacja - 2
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w tej Części zostało unieważnione na podstawie: 1) art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, nie otworzono dwóch ofert, które zostały złożone w terminie składania ofert. Powyższa wada ma charakter trwały i nieusuwalny, 2) art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na jej sfinansowanie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych