|
Ogłoszenie nr 510418556-N-2021
z dnia 23.02.2021 r.
Gmina Wągrowiec: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 761699-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540543982-N-2020; 540544710-N-2020, 540564567-N-2020; 540408149-N-2020; 540414674-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wągrowiec, Krajowy numer identyfikacyjny 54805700000000,
ul. ul. Cysterska
22,
62-100
Wągrowiec, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 26 80 800, e-mail
wagrow@wokiss.pl, faks
67 26 80 803.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminawagrowiec.pl Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IGP.271.1.4.2020.FZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia: ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, Działka o nr ewidencyjnym: 5516, Obręb ewidencyjny: Miasto Wągrowiec, Gmina Miejska Wągrowiec, Powiat: wągrowiecki Województwo: wielkopolskie. Zakres robót obejmuje: Zadanie Nr 1 pn.: Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Zakres zadania dotyczy wykonania robót mających na celu likwidację barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec, poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy. Teren inwestycji położony jest w miejscowości Wągrowiec, na działce o nr ewidencyjnym 5516. Budynek Urzędu Gminy obsługuje mieszkańców Gminy Wągrowiec. Na terenie działki znajduje się budynek Urzędu Gminy, komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny oraz budynek gospodarczy. Przyległy teren jest częściowo utwardzony i służy on w zasadniczej mierze, jako miejsca postojowe dla pracowników i petentów urzędu. Działka posiada istniejący, utwardzony wjazd, który znajduje się od strony zachodniej budynku. Wejścia do budynku znajdują się od strony północnej i południowej. Obecna komunikacja od wejścia do budynku do poziomu parteru i dalej odbywa się schodami. Zakres robót objęty niniejszym zamówieniem obejmuje w szczególności: 1) Umożliwienie osobom na wózku oraz ułatwienie osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi i innym użytkownikom komunikacji w budynku, poprzez dostawę i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych. Przewiduje się platformę pionową, elektryczną ze sterowaniem automatycznym wraz z konstrukcją szybu, panelem sterującym z nadrukiem w alfabecie Braile'a, wyposażonym w system łączności z służbami ratunkowymi panel, drzwiami automatycznymi na poszczególnych piętrach (poziom 0, 1, 2, 3); system z kontaktem zawrotu i kurtyną świetlną, przeciwdziałąjącą zakleszczeniu, kabiny z podłogą wykończoną wykładziną, poręczą ze stali nierdzewnej, oświetleniem LED. W zakres prac wchodzi również opracowanie indywidualnej dokumentacji wykonawczej. Podstawowe minimalne parametry: udźwig min 5 osób, prędkość podnoszenia min. 0,15m/s, kabina przelotowa - 90 stopni. W związku z przewidywaną lokalizacją szybu windowego w szczycie budynku od strony wschodniej, w ramach koniecznych robót przygotowawczych, wykonać należy: - rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych, - rozkucie otworów drzwiowych do windy, - wywiezienie gruzu z rozbiórki na wysypisko, z załadowaniem i wyładowaniem i opłatą utylizacyjną, - wykucie z muru krat, ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, okien PCV i podokienników. - płytę podszybia dla projektowanej windy, z betonu C16/20 zbrojonego siatką stalową, - dostosowanie wielkości otworów w ścianie szczytowej do potrzeb windy poprzez częściowe zamurowanie z cegły pełnej oraz osadzenie nadproży prefabrykowanych, - zasilanie do windy wraz z włączeniem do instalacji i niezbędnym zakresem zmian w rozdzielnicy głównej budynku. 2) Udogodnienie dla osób na wózku oraz osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w komunikacji w otoczeniu budynku, poprzez utworzenie w pobliżu wejścia do budynku oraz wejścia do windy, miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz wykonania utwardzenia terenu. Zlokalizowanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych w pobliżu widny wiąże się z koniecznością rozebrania znajdującego się tam budynku gospodarczego. Zapewni to swobodny dostęp do windy oraz nie zakłóci ruchu pozostałych pojazdów po terenie nieruchomości. W ramach pozostałych, koniecznych robót przewiduje się: - rozebranie budynku gospodarczego. Budynek przewidziany do rozbiórki to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem płaskim, krytym papą. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany wewnętrzne i działowe wykonane są z cegły silikatowej pełnej. Stropodach wykonano z płyt korytkowych z pokryciem papowym. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. Powierzchnia zabudowy: 41,78m2. Powierzchnia użytkowa: 33,46m2. Powierzchnia zabudowy: 41,78m2. Kubatura: 125,00m3. Wysokość: 3,00m. - wykonanie utwardzenia terenu o powierzchni około 84m2, wraz z pełnym zakresem robót ziemnych, wykonaniem warstwy odsączającej, podbudową z kruszywa oraz nawierzchnią z kostki, - przebudowę wejścia do piwnicy poprzez osadzenie blachy stalowej ryflowanej w ramie stalowej, z możliwością demontażu, do umożliwi przejście oraz przejazd wzdłuż budynku np. na wózku, - uzupełnienie ogrodzenia w związku z rozbiórką budynku, na wzór istniejącego – 9 mb, - oznakowanie poziome miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej, przez malowanie farbą chlorokauczukową zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zadanie Nr 2 pn.: Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy. Zakres zadania dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z ociepleniem jednej ze ścian szczytowych budynku Urzędu Gminy Wągrowiec oraz wykonania innych robót towarzyszących, związanych z ociepleniem, takich jak wymiana części obróbek blacharskich oraz fragmentu instalacji odgromowej. Wykonanie w/w robót jest niezbędne przed budową windy i wykonaniem utwardzenia terenu w obrębie dojścia do windy. W szczególności, należy wykonać: 1) Ocieplenie ścian zewnętrznych - odbicie i uzupełnienie części tynków z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie, - docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 15 cm oraz ocieplenie ościeży płytami styropianowymi gr.3 cm, wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku i malowaniem. Powierzchnia ścian do ocieplenia około 121m2. 2) Ocieplenie ścian fundamentowych - wykonanie robót ziemnych, - oczyszczenia ścian fundamentowych szczotkami stalowymi, - uzupełnienie tynków z zaprawy cementowej, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian z emulsji bitumicznej do gruntowania i elastycznej masy bitumiczno – kauczukowej, zbrojonej włóknami, - docieplenie na ścianach podziemia - styropian gr. 8 cm wraz z wykonaniem wyprawy z tynku mozaikowego oraz izolacją z folii kubełkowej. Powierzchnia ścian do ocieplenia około 20m2. 3) Obróbki blacharskie związane z dociepleniem – wymiana opierzenia ściany szczytowej z blachy stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo, 4) Wymiana fragmentu instalacji odgromowej - wymianę fragmentu otoku odgromowego z bednarki 30mmx4mm, - wymianę przewodów odprowadzających instalacji odgromowej z prętów stalowych na przewody z bednarki 25mmx4mm, mocowanej do ściany, prowadzonej pod styropianem, - montaż złączy kontrolnych i plastikowych studzienek kontrolnych. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zadanie Nr 3 pn.: Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności. Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności na okres 36 miesięcy od dnia zakończenia realizacji zamówienia (odbioru końcowego inwestycji). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądu technicznego urządzenia dźwigowego zgodnie z przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie art. 8 ust. 4, oraz art. 23 ust. 5, ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym (Dz. U. nr 122 poz. 1321). Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45111200-0,
45223500-1,
45261000-4,
45262500-6,
45233200-1,
45223800-4,
45310000-3,
45321000-3,
45312310-3,
45443000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|