Ogłoszenie nr 510561114-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych, kalendarzy na 2021 rok, urządzeń biurowych, przewodowych i bezprzewodowych aparatów telefonicznych oraz słuchawek do bezprzewodowych aparatów telefonicznych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PT POWER, PT WRPO 2014+
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 759160-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63976996400000, ul. Szyperska  14, 61-754  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8463819, e-mail zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl, faks 61 8463820.
Adres strony internetowej (url): https://wuppoznan.praca.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Jednorazowa dostawa artykułów biurowych, kalendarzy na 2021 rok, urządzeń biurowych, przewodowych i bezprzewodowych aparatów telefonicznych oraz słuchawek do bezprzewodowych aparatów telefonicznych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WUPXXV/2/3322/11/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych, kalendarzy na 2021 rok, urządzeń biurowych, przewodowych i bezprzewodowych aparatów telefonicznych oraz słuchawek do bezprzewodowych aparatów telefonicznych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część 1: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile. Część 2: Jednorazowa dostawa kalendarzy na 2021 rok dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. Część 3: Jednorazowa dostawa urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. Część 4: Jednorazowa dostawa przewodowych i bezprzewodowych aparatów telefonicznych oraz słuchawek do bezprzewodowych aparatów telefonicznych. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części został określony w załączniku nr 4, nr 5, nr 6, nr 7 i nr 8 stanowiących integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7

Dodatkowe kody CPV: 32550000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 64523.53
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: MIRANEX Sp. z o. o.
Email wykonawcy: m.hoffmann@miranex.pl
Adres pocztowy: ul. Strzeszyńska 33/101
Kod pocztowy: 60-479
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56147.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56147.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85951.65
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Jednorazowa dostawa kalendarzy na 2021 rok dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1857.60
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "ANIEW" SPÓŁKA JAWNA WOJCIECH ANIELSKI, ŁUKASZ ANIELSKI
Email wykonawcy: produkcja@taniekalendarze.pl
Adres pocztowy: ul. Floriańska 9
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1760.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1760.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2284.85
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Jednorazowa dostawa urządzeń biurowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 11610.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: MOFF SPÓŁKA JAWNA OSSOWSKA, PANASIEWICZ
Email wykonawcy: biuro@e-moff.pl
Adres pocztowy: ul. Chabrowa 63
Kod pocztowy: 63-004
Miejscowość: Tulce
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12453.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12453.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15809.81
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: Jednorazowa dostawa przewodowych i bezprzewodowych aparatów telefonicznych oraz słuchawek do bezprzewodowych aparatów telefonicznych
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.12.2020 r. do godz. 10:30 do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych