Ogłoszenie nr 510551204-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii : Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606284-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540534312-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii , Krajowy numer identyfikacyjny 00003007360000, ul. Stabłowicka  147, 54-066  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 734 77 77, e-mail zakupy@port.org.pl, faks +78 71 720 16 00.
Adres strony internetowej (url): www.port.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PO.271.33.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oprogramowaniem 50 szt. zestawów komputerowych dla ŁUKASIEWICZ-PORT, w tym 43 szt. w wersji STANDARD i 7 szt. w wersji PRO oraz 50 szt. dodatkowych monitorów LCD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 PZP, polegającego na zwiększeniu zakresu przedmiotu Umowy maksymalnie o 4 szt. zestawów komputerowych w wersji STANDARD oraz maksymalnie o 4 szt. dodatkowych monitorów LCD. Prawo opcji będzie realizowane poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej/elektronicznej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. Zamawiający może realizować prawo opcji jednorazowo lub wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej ilości zamówienia objętej prawem opcji, o której mowa w niniejszym punkcie zdanie pierwsze. Możliwość skorzystania z prawa opcji obowiązuje przez cały okres trwania Umowy. Prawo opcji realizowane będzie na zasadach, w tym terminach, przypisanych do zamówienia podstawowego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ lub OPZ wymagania przez wskazanie „nazw własnych”, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to należy traktować takie określenie jako wzorcowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych przez Zamawiającego w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z parametrami wymaganymi opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązanie równoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego i programowego, Wykonawca na własny koszt odinstaluje rozwiązanie równoważne oraz dokona przywrócenia właściwego działania środowiska sprzętowego i programowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5

Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30236000-2, 48900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta,która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 PZP tj. jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych