|
Ogłoszenie nr 510551204-N-2020
z dnia 22.12.2020 r.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii : Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606284-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540534312-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii , Krajowy numer identyfikacyjny 00003007360000,
ul. Stabłowicka
147,
54-066
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48 71 734 77 77, e-mail
zakupy@port.org.pl, faks
+78 71 720 16 00.
Adres strony internetowej (url): www.port.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem dla ŁUKASIEWICZ-PORT
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PO.271.33.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oprogramowaniem 50 szt.
zestawów komputerowych dla ŁUKASIEWICZ-PORT, w tym 43 szt. w wersji STANDARD i
7 szt. w wersji PRO oraz 50 szt. dodatkowych monitorów LCD. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały
określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3
do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania, w zależności od
potrzeb, z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 PZP, polegającego na zwiększeniu
zakresu przedmiotu Umowy maksymalnie o 4 szt. zestawów komputerowych w wersji
STANDARD oraz maksymalnie o 4 szt. dodatkowych monitorów LCD. Prawo opcji będzie
realizowane poprzez złożenie przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia w formie
pisemnej/elektronicznej. Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach
prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. Zamawiający
może realizować prawo opcji jednorazowo lub wielokrotnie, aż do wyczerpania maksymalnej
ilości zamówienia objętej prawem opcji, o której mowa w niniejszym punkcie zdanie pierwsze.
Możliwość skorzystania z prawa opcji obowiązuje przez cały okres trwania Umowy. Prawo
opcji realizowane będzie na zasadach, w tym terminach, przypisanych do zamówienia
podstawowego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać w ogóle lub skorzystać w
części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem
Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie
Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie
produktów równoważnych. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ lub
OPZ wymagania przez wskazanie „nazw własnych”, jeżeli mogłoby to doprowadzić do
uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to należy
traktować takie określenie jako wzorcowe. W każdym takim przypadku Zamawiający
dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający uzna, że zaoferowane
rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia jeżeli będzie ono
zawierało funkcjonalności co najmniej tożsame lub lepsze od określonych przez Zamawiającego w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji
równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne
zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z parametrami wymaganymi
opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy zaoferowane przez Wykonawcę
rozwiązanie równoważne nie będzie współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem
funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w pracy środowiska sprzętowego
i programowego, Wykonawca na własny koszt odinstaluje rozwiązanie równoważne oraz
dokona przywrócenia właściwego działania środowiska sprzętowego i programowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
30213100-6,
30236000-2,
48900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|