Ogłoszenie nr 510548040-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.
Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Szydłowie: Dostawa wyposażenia do Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Szydłowie, w ramach zadania pn. Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 2020, Oś prirytetowa 6- Rozwój miast, Działanie 5- Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606313-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540225469-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Szydłowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29001665400000, ul. Ul. Szkolna  12, 28-225  Szydłów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 545 146, e-mail volumin66@o2.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.szydlow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej w Szydłowie, w ramach zadania pn. Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
B.271.01.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: Zadanie 1 – meble i wyposażenie biblioteki 1. Regał biblioteczny dwustronny na książki -14 sztuk 2. Regał biblioteczny jednostronny na książki- 18 sztuk 3. Regał niski na książki – 4 sztuki 4. Lada biblioteczna – 1 sztuka 5. Stolik + 2 krzesła – 1 kpl 6. Kącik czytelniczy dla dzieci – 1 sztuka 7. Biblioteczka stojąca – 1 sztuka 8. Pufa – 2 sztuki 9. Stół świetlicowy – 6 sztuk 10. Krzesło świetlicowe tapicerowane – 12 sztuk 11. Wieszak na ubrania – 3 sztuki 12. Witryna stojąca – 3 sztuki 13. Krzesło tapicerowane – 6 sztuk 14. Ławka korytarzowa – 2 sztuki 15. Krzesło składane – 10 sztuk 16. Szafa metalowa – 3 sztuki 17. Biurko -1 sztuka 18. Zestaw mebli kuchennych – 1 kpl 19. Blat kuchenny -1 sztuka 20. Stół + 4 krzesła – 1 kpl 21. Dywan – 1 sztuka 22. Trezor biblioteczny (wrzutnia na książki) – 1 sztuka 23. Wózek biblioteczny na książki – 1 sztuka Zadanie 2- sprzęt multimedialny i komputerowy, AGD 1. Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka 2. Niszczarka – 1 sztuka 3. Komputer stacjonarny + klawiatura + mysz – 3 kpl 4. Monitor – 3 sztuki 5. Oprogramowanie biurowe – 3 sztuki 6. Oprogramowanie antywirusowe - 3 sztuki 7. Słuchawki nauszne – 3 sztuki 8. Projektor prezentacyjny – 1 sztuka 9. Ekran projekcyjny na statywie – 1 sztuka 10. Kserokopiarka – 1 sztuka 11. Lodówka – 1 sztuka
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39290000-1

Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 30231300-0, 48000000-8, 42962000-7, 39700000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Zadanie 1- meble i wyposażenie biblioteki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 32928.37
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ENCORE TECH Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy: info@encoretech.pl
Adres pocztowy: Ul. Zagnańska 27
Kod pocztowy: 25-953
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 53700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95398.80
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Zadanie 2 - sprzęt multimedialny i komputerowy, AGD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 20843.66
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy: puzniak.marcin@gmail.com
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 31243.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31243.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51783.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych