|
Ogłoszenie nr 500277637-N-2018
z dnia 20.11.2018 r.
Stowarzyszenie św. Celestyna: Dostawa i montaż mebli, urządzeń oraz wyposażenia stanowiące część III zadania
„Przebudowa i adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby terapii i edukacji osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Nazwa Projektu: Mikoszów - Miasteczko Nadziei. Nadanie nowych funkcji społecznych zdegradowanemu obszarowi poprzez przebudowę i adaptację budynku gospodarczego na potrzeby terapii i edukacji osób niepełnosprawnych. Projekt finansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 w ramach Działania nr 6.3. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie nr 6.3.1 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów – konkurs horyzontalny – nabór na OSI w Osi Priorytetowej nr 6 Infrastruktura spójności społecznej oraz ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 646236-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie św. Celestyna, Krajowy numer identyfikacyjny 93100352600000,
ul. ul. Mikoszów
27,
57100
Strzelin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 39 58 101, e-mail
ksiegowosc@celestyn.pl, faks
071 39 58 102.
Adres strony internetowej (url): www.celestyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Stowarzyszenie - Organizacja pozarządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli, urządzeń oraz wyposażenia stanowiące część III zadania
„Przebudowa i adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby terapii i edukacji osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
PN/2018/03
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych,
dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób
trzecich, mebli, urządzeń oraz wyposażenia w ramach zadania pn.: Dostawa i montaż mebli, urządzeń oraz wyposażenia stanowiące część III zadania
„Przebudowa i adaptacja budynku gospodarczego na potrzeby terapii i edukacji osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem”. 2. Przedmiot
zamówienia realizowany jest jako część Projektu pn.: „Mikoszów - Miasteczko Nadziei. Nadanie nowych funkcji społecznych zdegradowanemu
obszarowi poprzez przebudowę i adaptację budynku gospodarczego na potrzeby terapii i edukacji osób niepełnosprawnych” i jest finansowany ze
środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 w ramach Działania nr 6.3. Rewitalizacja
zdegradowanych obszarów, Poddziałanie nr 6.3.1 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów – konkurs horyzontalny – nabór na OSI w Osi
Priorytetowej nr 6 Infrastruktura spójności społecznej oraz ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 3.
Wszystkie dostarczone w ramach niniejszego zamówienia elementy dostaw winny się charakteryzować wysoką jakością wykonania. Zamawiający
wymaga również, aby dostarczony przedmiot zamówienia był nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r., wolny od wad oraz taki, który nie
był przedmiotem ekspozycji, elementem szkolenia bądź innej formy użytkowania. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do opiniowania i wyboru
wszystkich elementów wyposażenia mających wpływ na walory wizualne pomieszczeń budynku, w którym prowadzone będą prace (w
szczególności: estetyczne parametry zewnętrzne mebli, wyposażenia i urządzeń). Przed zamówieniem elementów wyposażenia objętych
przedmiotem zamówienia Wykonawca ma obowiązek uzyskać ich pisemne zatwierdzenie u Zamawiającego. 5. Informacje o nieruchomości. a)
Lokalizacja. Budynek znajduje się w Mikoszowie (gm. Strzelin) na dz. nr 21/25 . b) Dane ogólne : Budynek o konstrukcji murowanej z kamienia.
Słupy kamienne o przekroju okrągłym fi 35 – 37 cm. Sklepienia nad parterem łukowe ceglane. Bryła budynku zwarta, oparta na rzucie prostokąta.
Konstrukcja dachu drewniana dwuspadowa, dwustolcowa w dwóch kondygnacjach, oparta na dwóch rzędach słupów głównych oraz dwóch rzędach
słupów pośrednich. Budynek parterowy ze strychem użytkowym, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym krytym dachówką ceramiczną,
konstrukcja dwustolcowa w dwóch kondygnacjach. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia zabudowy – 521,13 m2 Powierzchnia użytkowa –
838,70 m2 Kubatura – 4803,55 m3 6. W budynku aktualnie trwają prace budowlane związane z przebudową i adaptacją na potrzeby terapii i
edukacji osób niepełnosprawnych. Po ukończeniu wszystkich robót budowlanych i wykończeniowych objętych przedmiotem zamówienia, a przed
uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest udostępnić obiekt Wykonawcy realizującemu
niniejsze zamówienie dot. dostawy i montażu wyposażenia budynku oraz ściśle z nim współpracować. Udostępnienie obiektu nastąpi w okresie
01.09.2019 – 15.11.2019 r. 7. Dostawa wyposażenia i jego montaż musi się odbywać w okresie: nie wcześniej niż 1 września 2019 r. i nie później niż
do 15 listopada 2019 r., przy czym Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do dnia 30 września 2019 r. te elementy wyposażenia, które są
niezbędne do dokonania odbioru budynku przez odpowiednie służby państwowe (sanepid, straż pożarna i ewentualnie inne) oraz otrzymania
pozwolenia na użytkowanie obiektu (np. szafki zlewozmywakowe niezbędne do zamontowania i podłączenia zlewozmywaków, których zakup i
montaż jest po stronie wykonawcy robót budowlanych). 8. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się i przyjął do
wiadomości warunki umowy ustalone dla realizacji przedmiotowego zamówienia oraz zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi
przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań
i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową. 9. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej. Ewentualny termin dokonania wizji lokalnej
należy zgłosić i uzgodnić z Zamawiającym. W trakcie przeprowadzania wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień ani odpowiadał na pytania. 10. Wykonawca powinien odpowiednio wcześniej rozpocząć współpracę z wykonawcą robót budowlanych, w celu
dokonania niezbędnych uzgodnień i pomiarów dla poprawnego zamontowania i podłączenia elementów wyposażenia (np. szafki zlewozmywakowe).
11. Płatność za dokonaną dostawę i montaż wyposażenia nastąpi po dokonaniu odbioru końcowego za wykonane zamówienie, przy czym odbiór
końcowy nie może nastąpić wcześniej niż przed dniem 10 listopada 2019 r. 12. Zapłata za realizację całego zamówienia nastąpi w terminie do 60 dni
od daty odbioru końcowego. 13. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyłącznie meble, wyposażenie i
urządzenia wymienione w Spisie Wyposażenia (Załącznik nr 1 Części III SIWZ – OPZ). Elementy wyposażenia opisane w pozostałych
dokumentach, a nie ujęte w Spisie Wyposażenia nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. 14. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
zawarty jest w Części III SIWZ-OPZ, w skład którego wchodzą Spis Wyposażenia oraz opisy wymagań dla mebli i wyposażenia oraz Dokumentacja
Projektowa (w zakresie wymiarów i rozmieszczenia mebli i wyposażenia). 15. Zamawiający informuje wszystkich Wykonawców zainteresowanych
udziałem w w/w postępowaniu, że wskazanie w dokumentacji przetargowej nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach
opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) służy wyłącznie określeniu standardu. Oczywistym jest, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy firmowe (handlowe) mebli
wyposażeni i urządzeń użyte w opisie, na rysunkach, wykazach mebli i wyposażenia, dokumentacji projektowej powinny być uznawane wyłącznie
jako służące określeniu parametrów mebli, wyposażenia i urządzeń. W każdym przypadku mogą być stosowane inne równoważne wyroby i
urządzenia innych firm o nie gorszych parametrach. 16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ-Wzór Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV:
39121000-6,
39111100-4,
39113100-8,
39112000-0,
39143110-0,
39143110-0,
39143122-7,
39141300-5,
39100000-3,
33192000-2,
39711130-9,
39711130-9,
30121100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|