|
Ogłoszenie nr 510197583-N-2020
z dnia 09.10.2020 r.
Gmina Pątnów: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Gminy Pątnów oraz jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571966-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540155113-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Gmina Pątnów, Pątnów 48, 98-335 Pątnów, REGON: 730934714, osoba do kontaktów: Iwona Napieraj Tel: (0-43) 886-52-20 Gminna Biblioteka Publiczna w Pątnowie, Pątnów 72, 98-335 Pątnów, REGON: 731509019, osoba do kontaktów: j.w. Zespół Szkół Samorządowych im. Króla Wł. Jagiełły w Dzietrznikach, Dzietrzniki 105, 98-335 Pątnów, REGON: 100030274, osoba do kontaktów j.w. Zespół Szkół Samorządowych im. Wł. St. Reymonta w Pątnowie, Pątnów 105, 98-335 Pątnów, REGON: 100030239, osoba do kontaktów j.w. Zespół Szkół Samorządowych im. Jana Pawła II Wielkiego w Załęczu Małym, Załęcze Małe 35, 98-335 Pątnów, REGON: 100030311, osoba do kontaktów: j.w.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pątnów, Krajowy numer identyfikacyjny 73093471400000,
ul. Pątnów
48,
98-335
Pątnów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 865 220, e-mail
jagodaglab@patnow.pl, faks
438 865 250.
Adres strony internetowej (url): www.patnow.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA
(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Na podstawie Porozumienia Strony wyznaczyły spośród siebie Gminę Pątnów, jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania. Gmina Pątnów, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego upoważniona była do wykonania wszystkich czynności wymaganych do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne: w tym w szczególności za opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, ocenę spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, ewentualne unieważnienie postępowania, wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym występowanie przed organami oraz sądami do tego uprawnionymi w związku z rozpatrywaniem odwołań i skarg. Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia Wójt Gminy Pątnów powołał komisję przetargową. Każda ze stron Porozumienia samodzielnie zawarła odrębną umowę z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Gminy Pątnów oraz jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.2.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek podległych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.), wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz załącznikiem nr 1 do SIWZ..
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2,
09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|