Ogłoszenie nr 510197583-N-2020 z dnia 09.10.2020 r.
Gmina Pątnów: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Gminy Pątnów oraz jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571966-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540155113-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Pątnów, Pątnów 48, 98-335 Pątnów, REGON: 730934714, osoba do kontaktów: Iwona Napieraj Tel: (0-43) 886-52-20
Gminna Biblioteka Publiczna w Pątnowie, Pątnów 72, 98-335 Pątnów, REGON: 731509019, osoba do kontaktów: j.w.
Zespół Szkół Samorządowych im. Króla Wł. Jagiełły w Dzietrznikach, Dzietrzniki 105, 98-335 Pątnów, REGON: 100030274, osoba do kontaktów j.w.
Zespół Szkół Samorządowych im. Wł. St. Reymonta w Pątnowie, Pątnów 105, 98-335 Pątnów, REGON: 100030239, osoba do kontaktów j.w.
Zespół Szkół Samorządowych im. Jana Pawła II Wielkiego w Załęczu Małym, Załęcze Małe 35, 98-335 Pątnów, REGON: 100030311, osoba do kontaktów: j.w.

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pątnów, Krajowy numer identyfikacyjny 73093471400000, ul. Pątnów   48, 98-335  Pątnów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 865 220, e-mail jagodaglab@patnow.pl, faks 438 865 250.
Adres strony internetowej (url): www.patnow.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Na podstawie Porozumienia Strony wyznaczyły spośród siebie Gminę Pątnów, jako Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania. Gmina Pątnów, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego upoważniona była do wykonania wszystkich czynności wymaganych do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne: w tym w szczególności za opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, ocenę spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, ewentualne unieważnienie postępowania, wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym występowanie przed organami oraz sądami do tego uprawnionymi w związku z rozpatrywaniem odwołań i skarg. Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia Wójt Gminy Pątnów powołał komisję przetargową. Każda ze stron Porozumienia samodzielnie zawarła odrębną umowę z wyłonionym w postępowaniu wykonawcą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ dla Gminy Pątnów oraz jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.2.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek podległych w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.), wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi oraz załącznikiem nr 1 do SIWZ..
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3

Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 260233.93
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 8-go marca 6 35-959 Rzeszów
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 320087.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 320087.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 392873.51
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych