Ogłoszenie nr 510205958-N-2020 z dnia 20.10.2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588062-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 59035655300000, ul. ul. Częstochowska  25, 97-570  Przedbórz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 815 194, e-mail spzozprzedborz@wp.pl, faks 447 815 194.
Adres strony internetowej (url): http://bip.przedborz.pl/m,2851,samodzielny-publiczny-zaklad-opieki-zdrowotnej-w-przedborzu.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SPZOZ.441.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG z niezbędnym wyposażeniem (dalej łącznie również jako „sprzęt medyczny”) na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu. Szczegółowy opis parametrów techniczno-funkcjonalnych aparatu RTG, serwera PACS, oprogramowania oraz automatycznej nagrywarki został określony w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zakup fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu medycznego, z rokiem produkcji 2020, zgodnego z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 7 do SIWZ – Zestawienie warunków i parametrów wymaganych i dostawa do siedziby Zamawiającego. 2) transport sprzętu medycznego do miejsca przeznaczenia, 3) demontaż analogowego aparatu RTG będącego w posiadaniu Zamawiającego i przeniesienie go w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) montaż i instalację sprzętu medycznego będącego przedmiotem dostawy 5) dostarczenie oraz instalację serwera PACS wraz z oprogramowaniem przeglądowym oraz automatyczną nagrywarką, 6) przekazanie wszystkich posiadanych atestów, certyfikatów, paszportów technicznych i innych dokumentów wymaganych prawem, dotyczących sprzętu będącego przedmiotem dostawy, 7) uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych zezwoleń na użytkowanie przedmiotu zamówienia, w tym zezwolenia Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Łodzi na stosowanie przedmiotu zamówienia, 8) uruchomienie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający rozumie jako zapewnienie możliwości udzielania świadczeń zdrowotnych z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia, zakończone podpisaniem „Protokołu uruchomienia” 9) przeprowadzenie instruktażu personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu medycznego (min. 2 dni szkoleniowe po 5 godzin), po uprzednim pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem „Protokołu szkoleń” (Załącznik nr 4 do Umowy), 10) udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, której termin liczony będzie od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu instalacji i uruchomienia. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia bez dodatkowych opłat: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, dokonywane na koszt Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (min. 1 raz w roku w okresie gwarancji, chyba że wymagania producenta przewidują częstsze wykonywanie przeglądów), zakończone odpowiednim wpisem w paszporcie urządzenia, obejmujące konserwację, kalibrację sprzętu a także naprawę i wymianę części zużytych lub wymagających wymiany na fabrycznie nowe (za wyjątkiem sytuacji, kiedy konieczność wymiany części spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu medycznego), b) zapewnienie usuwania awarii i usterek przy użyciu fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów potrzebnych do ich wykonania, przy czym czas usunięcia usterki wynosi max 3 dni robocze w przypadku braku konieczności sprowadzenia części zamiennych, max 10 dni roboczych w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych, chyba że Zamawiający wyrazi pisemnie lub mailowo zgodę na inny termin; c) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu medycznego w przypadku napraw gwarancyjnych, w wypadku natomiast konieczności wymiany części – odnowienie gwarancji na wymienioną część (okres gwarancji dla tej części biegnie od dnia wymiany)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33111000-1

Dodatkowe kody CPV: 50421000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 214 OOO euro na dostawę i montaż stacjonarnego aparatu cyfrowego RTG wraz z niezbędnym wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Przedborzu zostały złożone dwie oferty. Cena przedmiotu zamówienia w obu ofertach przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: cena przedmiotu zamówienia w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia o kwotę 69 600,00 zł., natomiast cena przedmiotu zamówienia w drugiej złożonej ofercie przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia o kwotę 19 920,00 zł. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejs zej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia w/w kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym w myśl przytoczonego powyżej przepisu zobligowany jest do unieważnienia postępowania

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych