|
Ogłoszenie nr 510555345-N-2020
z dnia 28.12.2020 r.
Gmina Miasto Świnoujście: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla Centrum Usług Wspólnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606639-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540224743-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Świnoujście, Krajowy numer identyfikacyjny 81168429000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
1/5,
72-600
Świnoujście, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 3213193, e-mail
bp@um.swinoujscie.pl, faks
91 3215995.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.swinoujscie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla Centrum Usług Wspólnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
WE.271.1.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście. Na przedmiot zamówienia składają się 4 zadania: Zadanie nr 1: Zakup i dostawa serwera. Zadanie nr 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Zadanie nr 3: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego. Zadanie nr 4: Zakup i dostawa drukarek laserowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio załączniki: do zadania nr 1 - Załącznik nr 7 do siwz; do zadania nr 2 - Załącznik nr 8 do siwz; do zadania nr 3 - Załącznik nr 9 do siwz; do zadania nr 4 - Załącznik nr 10 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na adres: Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9
Dodatkowe kody CPV:
30213000-5,
30213100-6,
30231300-0,
30237410-6,
30237460-1,
30232110-8,
48820000-2,
30121100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|