Ogłoszenie nr 500228955-N-2018 z dnia 24.09.2018 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej: „Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej” – II postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614594-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500222834-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 000304415, ul. ul. Szpitalna  22, 34-200  Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338723111, e-mail zozsuchabeskidzka@wp.pl, faks +480338723111.
Adres strony internetowej (url): www.zozsuchabeskidzka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej” – II postępowanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZOZ.V.010/DZP/65/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem Umowy jest sprawowanie przez Wykonawcę obsługi serwisowej oraz bieżącego nadzoru nad Systemem w zakresie i na zasadach określonych: a) dla Systemu Szpitalnego - w Załączniku „A” b) dla Systemu Laboratoryjnego – w Załączniku „B” c) dla Systemu Cytostatycznego – w Załączniku „C” d) dla Systemu Administracyjnego – w Załączniku „D”. oraz projekt umowy serwisowej, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Definicje umowne: 1. Awaria Systemu Cytostatycznego – Usterka Systemu Cytostatycznego powodująca całkowite zatrzymanie Systemu Cytostatycznego na wszystkich Stacjach Roboczych skonfigurowanych do pracy z Systemem Cytostatycznym. 2. Awaria Systemu Laboratoryjnego– zdarzenie uniemożliwiające pracę systemu (np. awaria bazy danych, niemożliwość: zarejestrowanie pacjenta w systemie , zarejestrowanie badan pacjenta w systemie, wydanie wyniku badania, odbiór zlecenia elektronicznego z CN i odesłanie do CN). 3. Błąd blokujący (Blocker) – usterka powodująca całkowite zatrzymanie Systemu Szpitalnego albo uniemożliwiająca korzystanie przez Zamawiającego z Funkcji Podstawowych Systemu Szpitalnego lub powodująca nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Szpitalny w zakresie Funkcji Podstawowych Systemu Szpitalnego, występująca na każdej stacji roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Szpitalnym i dotycząca każdego użytkownika indywidualnego Systemu Szpitalnego. 4. Błąd krytyczny (Critical) – usterka uniemożliwiająca korzystanie przez Zamawiającego z Funkcji Krytycznych Systemu Szpitalnego lub powodująca nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Szpitalny w zakresie Funkcji Krytycznych występująca na każdej stacji roboczej, skonfigurowanej do pracy z Systemem Szpitalnym. 5. Błąd krytyczny Systemu Laboratoryjnego – zdarzenie pozwalające na użytkownikowi/om z systemu jedynie w ograniczonym zakresie (np. Brak komunikacji analizatora z systemem, brak wydruku z systemu itp.). 6. Błąd Systemu Cytostatycznego – nieprawidłowe działanie Systemu Cytostatycznego, uniemożliwiające korzystanie z Funkcjonalności Systemu Cytostatycznego lub skutkujące nieprawidłowym przetwarzaniem danych przez System Cytostatyczny na każdej Stacji Roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Cytostatycznym. 7. Dni robocze – każdy dzień tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Dokumentacja Użytkownika - oznacza dostarczany Zamawiającemu materiał objaśniający sposób i zasady prawidłowego korzystania z Systemu. 9. Funkcje krytyczne – funkcje Systemu dotyczące szczególnie istotnych (krytycznych) funkcjonalności Systemu. Należą do nich funkcje: I. w zakresie systemów szpitalnych (CliniNet): a) kodowanie procedur; b) wystawienie faktur; c) sprawdzanie uprawnień; d) rozliczenie z NFZ; e) wysyłanie zleceń do systemu laboratoryjnego i aptecznego; f) odbiór wyników badań z systemu laboratoryjnego; g) wydruk karty wypisowej. II. w zakresie systemu radiologicznego (NetRAAD): a) archiwizacja obrazów systemie PACS; b) zarejestrowanie pacjenta w systemie oraz wykonanie opisu badania; c) wygenerowanie wyniku badania (wydruk opisu lub nagranie obrazu DICOM na płycie łącznie z przeglądarką obrazów i opisów); 10. Funkcje podstawowe - wyliczone funkcje Systemu Szpitalnego niezbędne do prawidłowego korzystania z Systemu Szpitalnego zgodnie z jego przeznaczeniem. Należą do nich funkcje: I. w zakresie Systemu Szpitalnego: a) logowanie do Systemu Szpitalnego; b) rejestracja pacjenta; c) przyjęcie pacjenta; d) przeniesienie pacjenta; e) wypis pacjenta (z wyłączeniem funkcjonalności wydruku karty wypisowej); f) rejestracja zgonu. 11. Funkcjonalność - wydzielony fragment Systemu pozwalający na realizację przez Użytkownika czynności wprowadzania, przechowywania, zmiany lub przeglądania danych. Zakres oraz sposób realizacji czynności w ramach danej funkcjonalności opisuje Dokumentacja Użytkownika. 12. Łącze serwisowe – połączenie teleinformatyczne, wraz z koniecznym sprzętem i oprogramowaniem, umożliwiające zdalne połączenie z serwerami i systemami Zamawiającego oraz podjęcie działań serwisowych Systemu z siedziby Wykonawcy 13. Oprogramowanie Systemowe: odrębne od Systemu oprogramowanie zainstalowane na Serwerze lub/i stacjach roboczych umożliwiające Użytkownikowi korzystanie z Systemu (np. system operacyjny, oprogramowanie baz danych). 14. Problem normalny (Problem o kodzie ważności „normalny”) – nieprawidłowe działanie Systemu Administracyjnego, które utrudnia ale nie uniemożliwia poprawnego funkcjonowania Systemu Administracyjnego lub jej części (w tym problemy związane z GUI i wydrukami). 15. Problem krytyczny (Problem o kodzie ważności „krytyczny”) - nieprawidłowe działanie Systemu Administracyjnego, które w pełni uniemożliwia jego poprawną eksploatację (w tym problemy związane z GUI i wydrukami) np. błędy w obliczeniach, błędy w wymianie danych itp., występująca na każdej stacji roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Administracyjnym. 16. Serwer - komputer o dużej mocy obliczeniowej przeznaczony do obsługi Systemu i służący, po zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania, do gromadzenia i przetwarzania danych. 17. Sieć lokalna - całość funkcjonujących u Zamawiającego urządzeń komputerowych i oprogramowania, w tym sieci komputerowe LAN i WAN, serwery, dedykowane stacje robocze, drukarki wraz z oprogramowaniem systemowym, bazodanowym. 18. Stacja Robocza - komputer klasy PC przeznaczony do pracy w charakterze stanowiska roboczego umożliwiającego Użytkownikom indywidualnym korzystanie z Systemu. 19. System – działający u Zamawiającego zespół systemów informatycznych oraz aplikacji składający się z Systemu Administracyjnego, Systemu Cytostatycznego, Systemu Laboratoryjnego oraz Systemu Szpitalnego. 20. System Administracyjny – działający u Zamawiającego system informatyczny, którego producentem jest SIMPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej., wspierający procesy administracyjne i zarządcze, składający się z następujących modułów: - SIMPLE.ERP Finanse i księgowość - SIMPLE.ERP Info - SIMPLE.ERP Majątek trwały - SIMPLE.ERP Obrót towarowy - SIMPLE.ERP Personel - SIMPLE.ERP Serwer raportów - SIMPLE.ERP e-PIT - SIMPLE.ERP Obieg dokumentów - SIMPLE.ERP Jednolity Plik Kontrolny - SIMPLE.CRM/BPM - XPRIMER.HRM -XPRIMER.Zarządzanie aparaturą 21. System Cytostatyczny – działające u Zamawiającego oprogramowanie BD CATO® wspierające proces obsługi wydawania leków cytostatycznych, którego producentem jest Becton Dickinson Austria GmBH. 22. System Laboratoryjny – działający u Zamawiającego informatyczny system Lab3000, wspierający pracę laboratorium szpitalnego, którego producentem jest INFOPUBLISHING Jacek Jeznach. 23. System Obsługi Zgłoszeń - system służący do zgłaszania usterek dostarczonego Systemu, dostępny poprzez witrynę internetową Wykonawcy 24. System Szpitalny – działający u Zamawiającego szpitalny system informacyjny CGM.CLININET.HIS oraz radiologiczny system informacyjny z archiwum obrazowym CGM.NETRAAD, dostarczone przez CGMP (CompuGroup Medical Polska) w ramach umowy nr 34/12 z dnia 27 stycznia 2012 r., obejmujący następujące moduły: - system szpitalny klasy HIS (CliniNET) - system obsługi apteki centralnej (moduł systemu CliniNET) - system klasy RIS/PACS (NetRAAD II) - system endoskopowy (EndoRAAD) - system analizy kosztów leczenia (SakPRO) - moduł rozliczeń z NFZ (STER) - Centralny Węzeł Danych radiologicznych (CWT) 25. Umowa – niniejsza Umowa wraz z wszystkimi Załącznikami. 26. Usterka – nie będąca Błędem Krytycznym albo Błędem Blokującym, niezdolność pracy Systemu Szpitalnego zgodnie z Dokumentacją Użytkownika, zgłoszona przez Zamawiającego, a wcześniej zweryfikowana wstępnie pod kątem zasadności, która występuje na każdej Stacji Roboczej oraz wynikająca z przyczyn dotyczących Systemu Szpitalnego. 27. Usterka Systemu Cytostatycznego – nie będące Awarią lub Błędem Systemu Cytostatycznego nieprawidłowe działanie Systemu Cytostatycznego skutkujące ograniczeniem w realizacji funkcjonalności Systemu Cytostatycznego, występujące na każdej Stacji Roboczej oraz wynikające z przyczyn leżących po stronie Systemu Cytostatycznego. 28. USTERKA Systemu Laboratoryjnego – błąd w pracy systemu niewpływający na jego funkcjonalność (np. błędy w szablonach wydruku, drobne błędy funkcjonalne aplikacji) 29. Użytkownik - Zamawiający wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi upoważniony do korzystania z Systemu. 30. Użytkownik indywidualny: upoważniona przez Zamawiającego osoba wyznaczona do obsługi i pracy w Systemie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72260000-5

Dodatkowe kody CPV: 72267000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych