|
Ogłoszenie nr 510543575-N-2020
z dnia 14.12.2020 r.
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU : Dostawa systemu przewodnika multimedialnego wraz z jego wdrożeniem na wystawie stałej Muzeum Pamięci Sybiru
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Projekt: „Wykonanie wystawy stałej i zakup wyposażenia na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROGRAMU Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, PRIORYTET: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, DZIAŁANIE: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581802-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU , Krajowy numer identyfikacyjny 36621593200000,
ul. Henryka Sienkiewicza
26,
15-092
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
+48 795 650 800, e-mail
a.ejchler@sybir.bialystok.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.sybir.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Miejska Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu przewodnika multimedialnego wraz z jego wdrożeniem na wystawie stałej Muzeum Pamięci Sybiru
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DAF.261.149.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu przewodnika multimedialnego wraz z
jego wdrożeniem na wystawie stałej Muzeum Pamięci Sybiru znajdującej się w siedzibie Muzeum w Białymstoku przy ul. Węglowej 1.
2. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie, dostarczenie, uruchomienie oraz przetestowanie sprzętu i oprogramowania systemu przewodnika multimedialnego,
w skład którego wchodzą:
1) Urządzenia (wraz z osprzętem i oprogramowaniem niezbędnym do działania systemu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego):
a) tablety (50 szt.),
b) gogle VR (30 zestawów),
c) serwer systemu zarządzania kontentem wraz z oprogramowaniem,
d) komputer serwisowy,
e) szafy do przechowywania i ładowania tabletów oraz gogli VR,
f) access point (2 szt.),
g) switch,
h) router,
i) UPS do serwera,
j) stoły multimedialne (2 szt.),
k) rzutniki mobilne (2 szt.),
l) kamery (2 szt.).
2) Treści:
a) aplikacja mobilna,
b) kontent na tablety, gogle VR oraz stoły multimedialne: gra/skan/animacja/model 3d/video/ film.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1, 1A, 1B, 1C do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:
72212520-0,
72212000-4,
32321200-1,
30236000-2,
79530000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|