|
Ogłoszenie nr 510024013-N-2019
z dnia 06.02.2019 r.
Starostwo Powiatowe w Sandomierzu: Dzierżawa oraz obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem zarządzania flotą urządzeń.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 659165-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Sandomierzu, Krajowy numer identyfikacyjny 83041373900000,
ul. ul. Mickiewicza
34,
27600
Sandomierz, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
156 441 010, e-mail
starostwo@powiat.sandomierz.pl, faks
158 322 829.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat.sandomierz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa oraz obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem zarządzania flotą urządzeń.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.272.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy 11 urządzeń wielofunkcyjnych wyposażonych w czytniki kart wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu wydruku podążającego, zapewnieniem 140 szt. kart autoryzacyjnych dla pracowników Starostwa oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów przez okres 48 miesięcy dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz.
2. Usługa obejmuje dzierżawę 11 szt. urządzeń wielofunkcyjnych a wśród nich: 5 jednakowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych i 6 szt. jednakowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych w tym 1 urządzenie wraz z modułem faxu.
3. W ramach realizacji opisanego w punktach 1-2 przedmiotu zamówienia Wykonawca:
1) Wydzierżawi łącznie 11 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (zgodnych z opisem technicznym zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ), przeprowadzi ich montaż i uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2) Podłączy urządzenia do sieci elektrycznej i teleinformatycznej.
3) Zainstaluje wszystkie materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem papieru) niezbędne
do prawidłowej pracy urządzeń.
4) Przeprowadzi instalację oraz wykona konfigurację i integrację dostarczonych w ramach Zamówienia Systemów wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi, zaprogramuje poszczególne funkcje umożliwiające pełne korzystanie z funkcjonalności urządzenia.
5) Przeprowadzi instalację oraz wykona konfigurację i integrację Systemu zarządzania drukiem
i Systemu kart zbliżeniowych (przy współpracy z informatykami Zamawiającego).
6) Przeprowadzi instalację niezbędnych sterowników urządzeń (sterowniki w języku polskim) dla wymaganych przez Zamawiającego systemów operacyjnych.
7) Przekaże Zamawiającemu instrukcje obsługi i prawidłowego używania Urządzeń, (sporządzonych w języku polskim) oraz przeprowadzi szkolenia z obsługi Urządzeń
dla pracowników Zamawiającego;
8) Zapewni kompleksową obsługę serwisową Urządzeń wykonywaną w całym okresie ich udostępnienia Zamawiającemu, szczegółowy opis wymaganej obsługi serwisowej zawiera projekt umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79820000-8
Dodatkowe kody CPV:
79823000-9,
50300000-8,
48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|