Ogłoszenie nr 510024013-N-2019 z dnia 06.02.2019 r.
Starostwo Powiatowe w Sandomierzu: Dzierżawa oraz obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem zarządzania flotą urządzeń.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 659165-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Sandomierzu, Krajowy numer identyfikacyjny 83041373900000, ul. ul. Mickiewicza  34, 27600   Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 156 441 010, e-mail starostwo@powiat.sandomierz.pl, faks 158 322 829.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat.sandomierz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa oraz obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem zarządzania flotą urządzeń.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.272.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy 11 urządzeń wielofunkcyjnych wyposażonych w czytniki kart wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu wydruku podążającego, zapewnieniem 140 szt. kart autoryzacyjnych dla pracowników Starostwa oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów przez okres 48 miesięcy dla Starostwa Powiatowego w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz. 2. Usługa obejmuje dzierżawę 11 szt. urządzeń wielofunkcyjnych a wśród nich: 5 jednakowych urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych i 6 szt. jednakowych urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych w tym 1 urządzenie wraz z modułem faxu. 3. W ramach realizacji opisanego w punktach 1-2 przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) Wydzierżawi łącznie 11 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych (zgodnych z opisem technicznym zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ), przeprowadzi ich montaż i uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2) Podłączy urządzenia do sieci elektrycznej i teleinformatycznej. 3) Zainstaluje wszystkie materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem papieru) niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń. 4) Przeprowadzi instalację oraz wykona konfigurację i integrację dostarczonych w ramach Zamówienia Systemów wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi, zaprogramuje poszczególne funkcje umożliwiające pełne korzystanie z funkcjonalności urządzenia. 5) Przeprowadzi instalację oraz wykona konfigurację i integrację Systemu zarządzania drukiem i Systemu kart zbliżeniowych (przy współpracy z informatykami Zamawiającego). 6) Przeprowadzi instalację niezbędnych sterowników urządzeń (sterowniki w języku polskim) dla wymaganych przez Zamawiającego systemów operacyjnych. 7) Przekaże Zamawiającemu instrukcje obsługi i prawidłowego używania Urządzeń, (sporządzonych w języku polskim) oraz przeprowadzi szkolenia z obsługi Urządzeń dla pracowników Zamawiającego; 8) Zapewni kompleksową obsługę serwisową Urządzeń wykonywaną w całym okresie ich udostępnienia Zamawiającemu, szczegółowy opis wymaganej obsługi serwisowej zawiera projekt umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79820000-8

Dodatkowe kody CPV: 79823000-9, 50300000-8, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 282528.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: XERREX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@xerrex.pl
Adres pocztowy: ul. LISA-KULI 6, 35-032 RZESZÓW
Kod pocztowy: 35-032
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 347509.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 347509.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 347509.44
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych