|
Ogłoszenie nr 510031100-N-2020
z dnia 20.02.2020 r.
Gmina Sułów: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sułowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sułowie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 623984-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540270264-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sułów, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. Sułów
63,
22-448
Sułów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 826 202, e-mail
ug@sulow.pl, faks
846 826 227.
Adres strony internetowej (url): bip.sulow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sułowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RR.271.21.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Szkoły Podstawowej w Sułowie, Sułów 64, 22-448 Sułów (działki nr 492/2, 493/1, 494, 1512) polegające na wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenia ścian fundamentowych, nawierzchni utwardzonych- opaski, wymianie oświetlenia wewnątrz na oświetlenie LED, wymianie instalacji C.O. oraz wymianie kotła C.O , wyposażonego w system zarządzania energią z kotłownią na pellet wraz z instalacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, schemat technologiczny kotłowni (przedstawia on rozwinięcia ilości zaworów potrzebnych do zastosowania w kotłowni wraz z rozwinięciem średnicy rur, zastosowano w kotłowni jedno naczynie) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45321000-3,
45421100-5,
45442100-8,
45410000-4,
45000000-7,
45450000-6,
45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|